Husk meg
Brukernavn
Passord

Medisinsk test på Kallio

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 31 mar 04, 11:59
Blir mer og mer overrasket over håndtering av nye spillere.
Hvordan går det an å risikere at vi ikke får flere forsterkninger ved at det i siste liten må utføres en medisinsk test av spilleren, dette burde vært avklart umiddelbart etter ankost til Lamanga.
DEt blir bare mer og mer tydelig at vi ligger på 2.div nivå når det gjelder forhandlinger og kjøp av spillere.
Håper fortsatt at det skal gå bra, men dersom det ikke gjør det bør de ansvarlige ta hatten sin å gå.
34 mill i budsjett skulle være garanti nok til å ikke rykke ned, spesiellt når vi ser hva flere av de andre klubbene har å rutte med. DEt er 16 mill i differanse mot HAmkam, det burde gå an å få til noe med dette som ekstrainsats

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til: 31 mar 04, 12:08
tidsperspektivet er vel ikke helt uvesentlig her, det viktigste må vel være å se om han er en brukbar fotballspiller, før man bruker masse tid på å sende han til legen?
dette er en ganske vanlig og fornuftig fremgangsmåte.

---------------------------

på vinger over europa

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 31 mar 04, 12:37
Det er vel ikke uvanlig med medisinske tester for å vite hva man kjøper?

Helt normalt, og ingenting og klage over!

Heller det enn å finne ut til neste uke at gutten har brokk, to knekte ben og ikke kan spille før sommeren :)

poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04

Lagt til: 31 mar 04, 12:42
må si meg litt enig med tomroar.
klubben har vel speidet på han litt i forkant og kunne gjort seg opp en formening om han er god nok til spill på ffk.
det er ikke alltid lett for en spiller og prestere bra spill når han kommer av flyet og blir kastet samman med en haug spillere han ikke kjenner spillestilen til, så eggen og co burde nok kansje sendt ham til test litt i forkant. kan ikke tenke meg at testen koster mer enn flybillet og opphold på la manga.

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mar 04, 12:46
Er enig med de som hevder dette virker litt klønete håndtert fra FFKs side. Årsak:

FFK har etter Eggens utsagn hatt Kallio i kikkerten lenge. Mener det var snakk om siden februar.

Hvorfor da vente til midt i treningsleieren på La Manga for å hente han ned i all hast, la ham spille en kamp og dra hjem? For deretter å tilby kontrakt dagen før overgangsvinduet stenger og mase om grundig legetest samme dag som vinduet stenger`?

Det virker bare ikke veldig gjennomtenkt, og faktisk litt amatørmessig?

Det kan jo også indikere at Kallio langt fra stod øverst på lista til Eggen ettersom de har hatt han i kikkerten så lenge, men velger altså å vente til de to siste dagene med å gjøre noe konkret. Regner med at de har forsøkt seg på en del andre spillere før Kallio, og om dette ikke er noen "nødløsning", så kan det fort virke sånn utad tatt prosessen i betraktning.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 31 mar 04, 12:50
Dette er en helt riktig og proffesjonell fremgangsmåte av FFK.
Det er sikkert også en smule taktikkeri i dette i og med at man er midt i forhandlingene og derfor ønsker å presse både klubb og spiller litt.

Kallio blir klar idag, det er jeg helt sikker på. Harry vet nok hva han gjør.
Det har nok vært flere andre klubber i tippeligaen, som ligger på 2. divisjons nivå, når det gjelder forhandlinger og spiller kjøp de siste årene.
FFK og Harry har begge ben godt plantet på jorda.:(:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til: 31 mar 04, 12:53
eggen og hansen har hele tiden snakket om å hente inn noen i slutten av mars, så jeg kjøper ikke helt det argumenetet.
kanskje kunne man ha hatt med spilleren fra starten av treningsleiern, men ser ikke noen andre saker de burde gjort på annerledes.

på vinger over europa

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 31 mar 04, 13:00
Dette er for dumt!!!!:confused:
I flg :ffk:-ledelsen har de lenge hatt Kallio i kikkerten. Han kom så og vant på La Manga, leste/ hørte vi. Kontrakta var klar, mangla bare underskifta.
:p. Det trekker ut, men alt er ok:o
Så "slippes katten ut av sekken"
Kallio må ta en medisinsk sjekk, han hadde klaget over lysken på La Manga.
En godt bevart hemmelighet.
Dette er for dumt!
Udskyld at jeg sier/skriver/tenker dette. Dette "stinker" litt:rolleyes:
Må enten stille spørsmålstegn.
Er dette eksempel på "dårlig research" eller på at:ffk:ikke er atraktiv som klubb, som vi(ønsker å tro eller som Harrien har sagt)
Er det slik at nasjonale eller internasjonale " toppspillere" tiltross for KTE og "farsan" sitt renome, ikke finner :ffk: atraktive nok ?:confused:
Vet at jeg åpner et "vepsebol" , men noen ganger må vi søke litt:cool::cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 31 mar 04, 13:01
Hva FFK skulle ha gjort I forhold til Kallio og La Manga osv. osv. er vanskelig å uttale seg om så lenge vi ikke har alle fakta.
Det har Eggen og Harry, ser derfor ingen grunn til å ikke stole på deres vurderinger.:confused::D:ffk:

FFK på toppen i 2005

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 31 mar 04, 13:05
Medisinsk test 12 timer før overgangsvinduet stenger, og det på en spiller som har vært i kikkerten lenge!!!!
Dette lukter det svidd av.
Jeg blir gretten hvis Kallio går i vasken!

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mar 04, 13:05
Det jeg prøvde å få fram i mitt innlegg er hvorfor FFK bevisst gjør dette så vanskelig for seg selv ved å utsette så tett opp til deadline. Hvis man en stund har fulgt med på Kallio og visst at det er mannen de ønsket, så forstår jeg ikke hvorfor de skal vente så lenge og la spilleren sitte med alle korte i forhandlinger som fort kan bli stressende den siste dagen.

antidrillo: Det med at kontrakta var klar da han kom til La Manga er fullt mulig, men klubben var på det tidspunkt langt fra enig med HJK om overgangssum (selv om de hadde vært i samtaler) og heller ikke enig med Kallio om personlige betingelser. Kallio takket nei til FFKs første kontraksforslag og sendte tilbake sitt forslag som skal ha vært en del over FFKs. Tror FFK trenger Kallio mer enn Kallio trenger FFK.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 31 mar 04, 13:23
Sett i lys av at de (klubben)sier de har behov for en forsterkning, er det helt uforståelig at det skjer på målstreken for mulighet til å hente en forsterkning.

Hva om han ikke kommer ? August er neste mulighet, da tror jeg det kan bli panikk kjøp, dersom resultatene uteblir, noe jeg fortsatt ber til Gud om at ikke skal skje.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 31 mar 04, 13:24
Takk for opplysningene "Costanza".
Bra det er noen som kan korrigere på en sivilisert måte:p:).
Takk for det.
Ellers er jeg jo helt enig i at :ffk:nok trenger Kallio mer enn kallio :ffk:.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 31 mar 04, 13:46
Er redd for at dennne overgangen her går i vasken også..Sitter med en dårlig følelse.
Når Harry Hansen går ut og fokuserer på negative ting rett før avgjørelsen faller,tyder dette på at det ikke blir noen ny venstre back på oss før serien.
Er det kroner det står på denne gangen også,så må vi for faen meg få opp øya!
Ingen kommer til FFK for slikk og ingenting.Hvorfor skal de gjøre det?

I dette gamet har vi ingen garantier,men ofte så får vi det vi betaler for.Det er dyrt å være fattig,så hadde vi hatt 18.mill i budsjett så skulle jeg holdt kjeft.
Men realiteten er at vi har over 34.mill.
Vi må selvfølgelig bruke disse fornuftig og på rett måte,men vi må også passe oss for å sitte å gnu på sekken også.
Budsjettet skal brukes,ikke spares.Til neste år har vi et nytt busjett som igjen skal brukes.
Vi må være realister,for et sted ligger lista..For den som er med på leken må tåle steken.
Selvfølgelig ikke til enhver pris,men ting koster og det må vi innse!
Går dette i vasken begynner jeg og tvile også..Ingen nye spillere frem til sommeren?.Det kan bli vanskelig det!!

Gla`buss gutter våre veier...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914