31 busser fulle til LSK-kampen
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
har til og med bett meg fri på tirsdag så det blir full fest:D
første borte og full pott (håper og trur jeg da):D
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Veldig generaliserende den der, men dog.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av ajg
Jeg synes det er veldig positivt at Red Beavers er med jeg! greit, de har flere tullete episoder bak seg, men det er faktisk bedre med 100 syngende "gærningær" fra red beavers enn 100 "vanlige" folk som sitter og holder kjeft i 90 minutter
Det er bedre med 100 fulle medgangssupportere fra Beavers i Stjernen-drakt enn f.eks. 100 trofaste FFK-tilhengere som velger å dra på Åråsen uten å synge med på alle sangene, men "bare" velger å klappe med?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
når det gjelder å være fulle, så er vel det ofte noe som henger sammen med det å være supporter.. ikke kom å si at det bare er red beavers folk som kommer til å være fulle på lsk-kampen..
(vi så jo på 16.mai kampen i fjor hvor bra effekt det blir med fulle supportere! da var det stemning da!!)
Costanza: Det er bedre med enn drita bever i lomma enn ti på taket...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Bra du har peiling på alt du da!
Glimrende at beavers stiller opp!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Det er mange som er med i Red Beavers og som har gatt pa stadion i flere ar enn de som ytrer seg her inne pa dette forumet.
Det er jo folk fra Plankehaugen som gar ar etter ar i Stjernehallen og det er ingen fra Red Beavers som klager pa det.
Jeg synes at det er veldig hovmodig holdning som noen her inne kommer med, dere er ikke mere FFK supportere enn dem om dere tror det.
Skal vi ikke ha noen som har vart med i Gressvik MC pa bortekampene? Det var jo de som lagde mest kvalme da Stjernen virkelig hadde supportere som pobler (hooligans) pa sine kamper.
Na ma dere som skriver her og er negative samme om det er den ene eller den andre skjerpe seg.
Det er vel ikke sa bra at sentrale folk innen plankehaugen m.m har med seg 5 liters vin kartong pa kamper og er fulle som svin.
Her ma alle jobbe i samme retning og ikke komme med slike ovenfra og ned holdninger, men heller vare konstruktive til et godt supportermiljo.
HOLYGANS - synger best uten alkohol!!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Costanza: Beavers er mer medgangssupportere enn det vanlige ffk-publikummet vel?!?!
Bra du har peiling på alt du da!
Glimrende at beavers stiller opp!!
Det var med vilje en generalisering, fordi jeg mente ajg uttrykte seg på en tåpelig og nedlatende måte ovenfor de som ikke er med og synger på kampene, men likevel har møtt trofast opp på alle FFK-kampene i regn og vind gjennom hele 2. divisjon. Selvsagt vet jeg at det er mye bra folk blant beverne og at de kan være med på å lage bra liv på tribunen. Likte bare ikke den holdningen ajg kom med, og spissformulerte meg med vilje i mitt svar til ham.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi kan ikke eksludere folk over en lav sko.
Jeg tro at Red Beavers vil vise seg fram pa en positiv mate slik som forhapentligvis andre grupper vil gjore.
HOLYGANS- vil gjore Arasen rodere!!!
Gleder meg til a komme hjem fra Kathmandu i Nepal for a se FFK pa Arasen.
Opprinnelig postet av Costanza
Det var med vilje en generalisering, fordi jeg mente ajg uttrykte seg på en tåpelig og nedlatende måte ovenfor de som ikke er med og synger på kampene, men likevel har møtt trofast opp på alle FFK-kampene i regn og vind gjennom hele 2. divisjon. Selvsagt vet jeg at det er mye bra folk blant beverne og at de kan være med på å lage bra liv på tribunen. Likte bare ikke den holdningen ajg kom med, og spissformulerte meg med vilje i mitt svar til ham.
Kan vel si at jeg også spissformulerte meg litt fordi jeg likte dårlig den holdningen Anduril kom med..
-exit body, exit mind-
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 02 apr 04, 18:06
Endret: 02 apr 04, 18:11
Uansett, nå som vi er i ferd med å få bedre organisering på forsangerfronten så krever det disiplin for at vi skal klare å bli hørt både på Åråsen, Ullevål, Lerkendal, Brann Stadion m. fl. bortearenaer, men også på hjemmebane. Da trenger vi alle som har lyst til å synge, men ikke folk som er så drita eller av andre grunner ikke klarer å følge forsangerne, de kan like gjerne holde kjeft. Dette gjelder uavhengig av om folk er med i Red Beavers, Plankehaugen eller kjører eget opplegg. Det var nok av kameratgjenger som plutselig fikk syngepromille på bortebane ifjor, som ødela mange gode muligheter for å være 500 samstemt syngende i stedet for 500 som synger tre-fire forskjellige sanger samtidig, som i Horten 16. mai. Det blir flaut å ha ett av de største bortefølgene i Tippeligaen hvis vi ikke klarer å få samkjørt de 300-1000 syngende vi har et potensiale for å få med. Det er også en måte å drite ut klubben på, hvertfall litt, og en ypperlig måte å drite ut alle Fredrikstadsupportere på.
En annen måte å drite ut klubben på, er ellers å gjøre de mer klassiske tingene som slåssing, bråking med vakter, flaskekasting, overdrevne obskøniteter fra tribunen med mer. Man kan risikere å støte på rimelig strenge vakter i Tippeligaen, og man har muligheten til å nekte overstadig berusede personer adgang til kamper. Det blir kroppsvisitering og gjennomsyn av vesker, bager etc.. Dette opplevde vi noe av i 1. divisjon, men dette kommer til å bli mer gjennomført i Tippeligaen. Kan jo bare nevne Hønefoss som et skrekkens eksempel på manglende sikkerhet. Plankehaugen har tett kontakt med både FFKs sikkerhetstjeneste og politiet om sikkerheten rundt kampene. Vi må nok også vurdere sterkt å ha egne vakter. Hvis noen føler seg kallet til å hjelpe til med det, er det bare å ta kontakt: post@plankehaugen.no er mailadressen.
Folk som bryter Plankehaugens oppførselsregler kan rett og slett bli kastet ut av Plankehaugen. Alle som gjør noe kødd på FFKs kamper, på Plankehaugens felt, Hovedtribunen, Klokkesvingen eller noen av de andre tribunene, kan bli nektet adgang til FFKs hjemmekamper på permanent basis.
Heldigvis har folk i Plankehaugen klart å oppføre seg veldig bra. Vi fikk skryt av FFK for oppførselen i fjor. Alle FFK-supportere fikk faktisk skryt av FFK for fjorårets oppførsel. Med unntak av episoden på Lange Stå i siste kamp selvfølgelig... Slike episoder vil ikke bli tolerert.
Det var ille mange ord for å forklare at alle er velkomne til å stå sammen med Plankehaugen på kamper, så sant visse enkle regler overholdes, noen av mer veiledende art, andre av mer absolutt art. Ellers var en del bevere medlemmer i Plankehaugen i fjor, og flere har meldt seg inn i vinter, så det skulle være gode muligheter for å få samlet alle syngende FFK-supportere på samme sted også på hjemmebane. Og oppførselsreglene er like for alle medlemmer. Tror vi skal klare å markere oss positivt på tribunen i år, og oppstår det problemer, så skal vi løse dem også.
Klarer vi å fylle Plankehaugenfeltet?!
Og for å komme tilbake til trådens tema, som har forsvunnet både i mitt innlegg og i de fleste andres: Det var rundt 27-28 fulle busser i ettermiddag. Derfor trenger vi fortsatt noen flere til å være med på turen til Lillestrøm for å slå bussrekorden.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Men det som begynner å erge meg litt, og som forøvrig har erga meg en god stund, er den kvalme holdningen mange synes å ha til beavers!!
Har sagt det før og sier det igjen at beavers er på en del områder veldig dyktige på lage liv og røre rundt kamper.
Så får vi bare kaste ut dem som ikke klarer å oppføre seg! Verre er det egentlig ikke!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Det var nok av kameratgjenger som plutselig fikk syngepromille på bortebane ifjor, som ødela mange gode muligheter...
Er vel bedre det enn at mange færre synger? bedre med 500 fulle supportere enn 100 edrue!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914