Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor "sover" FFK i første omgang.Borg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 22 mai 03, 01:06
Nesten hver kamp i år er FK kjedelige i 1. omgang. Mot Runar stod det 1-1 , not Borg 0-0. Elendig duellspill i første omgang , lite trøkk og lite stå på vilje. Etter pause kommer de ut med Lars Petter og Marcus på topp og dermed går spillet raskt rettvednt. Herlig Marcus mål etter 5 min. Hadde det blitt 2-0 da Marcus var alene med stolpen kunne det blitt målrikt.
Det virker som om de må ha pause for å kjøre opp tempo på ball og bevege seg i lengderetning. Helt mangelvare i 1. omgang.
Stian er ikke venstre back. Takle har han sjelden gjordt, og hurtigheten kommer nok snart tilbake. i dag kune han over lapp Stjernqa flere ganger. Stjerna må inn sentralt og få hyppigere ballkontakt. Han har pasningsoversikt.!
Ellers klarte welo seg brukbart i dag, selv om han ikke er noen target mann. Nå blir det tippeligalag i 3. runde !!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 mai 03, 13:44
Jeg syns kampen mot Borg var elendig..dessverre fungerte det ikke helt i første omgang.Selv om jeg syns welo og stjerna gjorde en god jobb..., men Bjørnar kan dere spare meg for.Jeg vil heller ha Watson. Dessuten må man finne en erstatter for Vebjørn Hagen, sorry det holder bare ikke...
Jeg lurer på hvordan det her skal gå...noe må snart skje...

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 22 mai 03, 13:54
Litt for kravstor Lennart?
Du må jo forstå at de er ikke enkelt for gutta og møte et lag fra 2 div som også "legger" seg bakpå og 6-7 mann har spilt på fr.stad i fjor, de vil jo vise at de duger, du må være litt tålmodig. enig med at bjørnar og vebjørn bør ta en pause nå. Helland som stopper fungerer kjempe, tore blir ikke et stort tap for frdrikstad. risholt blir vel bedre til helga også. sørlie viser også at han vil ha den plassen der bak synes jeg. håkan og markus ok match

ffk-mot toppen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914