Husk meg
Brukernavn
Passord

Alle sytere - les hva Roger skriver!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 04 apr 04, 13:11
Alle dere som syter og klager hele tiden og som sier de er FFK supportere, bør lese hva Roger Risholt skriver her på FFK Supporter.net.

Endel av dem som skriver negativt, er ikke FFK supportere, kanskje er de i beste fall kun supportere når det går bra. Slike vil nok fortsatt være tilstede på forumet å prøve å grave frem ting de kan kritisere, eller syte over.
Alle vi andre, som elsker FFK, må stå på å være den 12. spilleren til laget uansett hvordan det går. Da vil vil være i tippeligaen også neste år. :D:D:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 04 apr 04, 13:37
Jeg er utrolig enig med Roger og jeg klassefiserer han som en av de få (?) klassespillerne (se en annen tråd) i FFK.

Det som betyr noe for sesongen i TL er hvorvidt laget går ut på banen for å vinne eller ikke.

Da jeg også hører til de bekymrede, henger dette sammen med at jeg har vanskelig å se denne fandenivoldske innsatsen hos FFK ennå, jeg får håpe denne er på plass ved seriestart. Da er det ikke problemer å henge ovenfor kvalik-plassen, det er vel det som teller i år.

For de som har lest endel av mine innlegg, vil ha fått med seg at jeg er mer redd for at publikum kan ødelegge sesongen enn at spillerne gjør det.

Det må være lov for FFK å tape noen kamper uten at folk går før tiden og piper spillerne av banen (ref hjemme mot Alta). Jeg har aldri gått hjem før tiden, uansett resultat, og mitt hjertelag har tapt mye.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 04 apr 04, 13:53
Vi reiser aldri hjem, vi reiser aldri hjem, vi reiser aldri hjem. Reiser aldri hjem! Reiser aldri hjem.

Vi går aldri hjem, vi går aldri hjem, vi går aldri hjem, går aldri hjem! Går aldri hjem.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 04 apr 04, 14:25
Veldig gjennomtenkt og godt skrevet av roger, rene skribenten jo. Budskapet er jeg selvfølgelig helt enig i. Laget har hevet seg en divisjon, på tide at supporterne (les: vi) gjør det også!:ffk:

- Fredrikstadgutter våre veier -

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 04 apr 04, 18:04
Endret: 04 apr 04, 21:04
Opprinnelig postet av orion
Det må være lov for FFK å tape noen kamper uten at folk går før tiden og piper spillerne av banen (ref hjemme mot Alta).

Du har ofte referert til kampen mot Alta som et eksempel på dårlig supporterkultur.

Må dog få bemerke at innsatsviljen, det berømte killerinstinktet, var totalt fraværende i akkurat den kampen.

Det er som kjent mange måter å tape en kamp på, og generelt er jeg selvfølgelig enig i dine påstander om å støtte laget i tykt og tynt,
...men i den mye omtalte kampen var nok kritikken på sin plass.

Av og til er et "spark i ræva" absolutt berettiget og nødvendig for den videre utvikling,
...noe som jo laget helt tydelig viste i de påfølgende kampene.

FFK and Wisla Krakow forever...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 04 apr 04, 18:08
Så lenge alle spillerne gir alt de har, så kan vi ikke forlange mer.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 04 apr 04, 18:15
Det gjorde de definitivt ikke i kampen mot Alta.

FFK and Wisla Krakow forever...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 04 apr 04, 19:41
Er enig med Radoslav her.
Det som kom av kritikk etter Alta kampen sist år var ikke syting, men berettiget kritikk og det var nok spillerne selv klar over også.
Jeg vil faktisk gå så langt som å si at dette tapet preget hele sesongen for FFK og var sterkt medvirkende til at FFK faktisk rykket opp. Etter den kampen forsto spillerne at det må ytes 110 % i hver kamp, derfor var det godt at den kampen kom så tidlig på sesongen, som den gjorde.:ffk::ffk::ffk:

FFK på toppen i 2005

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 05 apr 04, 09:45
Jeg bruker Alta-kampen av to grunner.

For det første var jeg på denne, jeg har lang vei til stadion (30 mil) og for det andre blir den brukt i media for å sette en betegnelse på hjemmepublikumet (medgangssupporterne?) til FFK.

Jeg er enig at dette var en elendig kamp, men den var vel ikke et gjennomsnitt av sesongen frem til dette tidspunkt ? Jeg tror spillerne hadde en følelse av hvordan det gikk i kampen.

Støtter pss : Vi reiser aldri hjem, vi går aldri hjem.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914