Tur til Molde.
Jeg anbefaler alle til å kjøre med Plankehaugen til Molde, men for noen kan bussturen bli en litt slitsom opplevelse(inkludert meg).
Men det finnes andre alternativer som er litt dyrere og kanskje bedre.
Flybillett den 25 april klokka 1000,med hjemkomst 26 april klokka 1035 på Gardemoen koster 670 kroner(www.sas.no). Hvis man er flere sammen, kan man for eksempel legge seg inn på Hotell Molde(tlf 71215888) midt i sentrum. Dobbelt rom med to ekstra senger koster 1055. Dvs at de samlede reisekostnadene per person er 933 kr. Et lite tips om det er flere som vil reise på samme måte.
Vi kommer i hvertfall til å gjøre det på den måten,selv om bussen er langt rimeligere.
Men det finnes andre alternativer som er litt dyrere og kanskje bedre.
Flybillett den 25 april klokka 1000,med hjemkomst 26 april klokka 1035 på Gardemoen koster 670 kroner(www.sas.no). Hvis man er flere sammen, kan man for eksempel legge seg inn på Hotell Molde(tlf 71215888) midt i sentrum. Dobbelt rom med to ekstra senger koster 1055. Dvs at de samlede reisekostnadene per person er 933 kr. Et lite tips om det er flere som vil reise på samme måte.
Vi kommer i hvertfall til å gjøre det på den måten,selv om bussen er langt rimeligere.
---------------------------
Gøran Karlsen
jeg tar nok bussen(e) sammen med plankehaugen, hvis jeg drar.
har tenkt meg på en bortekamp til vestlandet i år, men om det blir molde, brann eller viking har jeg ikke bestemt meg for ennå..
har tenkt meg på en bortekamp til vestlandet i år, men om det blir molde, brann eller viking har jeg ikke bestemt meg for ennå..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Turen til Molde koster 200,- for medlemmer og 300,- for andre. Og man rekker jobben mandag morgen... Avreise fra Fredrikstad 07.00.. Vi rekker trolig et par timer down-town Molde før kampen. Mer info kommer på plankehaugen.no i kveld. For nå er jeg på jobb og skal egentlig ikke sitte her og skrive heller, men det er jo bare påske en gang i året;-)
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Blir med plankehaugenbussen. Det er jo kjempebillig!!!
Leser at avreise til Molde er kl 07.00 og at man trolig får et par timer i downtown i Molde.
Er det virkelig mulig?
Tar turen ikke mer enn 9 timer med buss?:cool:
Er det virkelig mulig?
Tar turen ikke mer enn 9 timer med buss?:cool:
FFK på toppen i 2005
Husk å ta med mye pæng!! Helt jævlig med bomstasjoner der!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Fly...-buss...- bomstasjoner?
Nei,-- har annet å tenke på.
Nei,-- har annet å tenke på.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Tror ikke det tar mer enn mellom åtte og ni timer til Molde. Vi brukte faktisk ikke lenger tid enn det til Ulsteinvik ifjor. Da måtte vi ta ferge også! Svele er digg:-)
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914