Husk meg
Brukernavn
Passord

Stemninga rundt laget!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 25 mai 03, 22:35
Til tross for at de gjør så godt de kan, truer ikke plankehaugens lydnivå med å sprenge trommehinnene til noen andre en den stakkarn som står foran forsangern dems. Dårlig plassering må ta mye av skylden for dette.
Kanskje de bør ta dette til etterretning, og forhøre seg med klubben om å få ny adresse på stadion.
I dag var det antydninger til liv på sittetribunen, men FFK skal ikke trenge å lage målorgie for å få entusiasme i retur fra supporterne som sitter. Man drar vel på kamp fordi man er engasjert?
9-0 i målforskjell i løpet av 2 siste seriekamper smaker det fugl av. Nå venter en tøff, men overkommelig oppgave mot Start. Et Startlag det ikke er lett å bli klok på, alt fra imponerende til svake, iallefall resultatmessig. Slår vi dem, og kniper poeng mot Mandalskameratene, ja se da begynner det å smake kalv!!

---------------------------

Macka fra start!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 mai 03, 22:45
Enig, og har sagt det siden første kamp.

Plankehaugen bør stå et annet sted, f.eks klokkesvingen.
De prøver og prøver, men det er ikke lett for dem når all lyden forsvinner bakover. Mot lag som moss o.l (lag med forholdsvis mange supportere) vil plankehaugens lyd antagelig "drukne" p.g.a plasseringen.

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 08:38
Er det noen spesiell grunn til at de står der de står??
Jeg syns også plankehaugen bør flytte seg, og håper også det skjer snart.
Hørte ikke mye til dem mot Bærum, og hvor ble det av de flotte flaggene??

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03

Lagt til: 26 mai 03, 09:18
Enig i at noen i plankene burde ta ansvar å kontakte noen i klubben ang. dette. Nå trykker det ikke i det hele tatt! Det er ikke plankene sin feil, men plaseringen!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 09:52
Plankehaugen står der de står fordi det må stå så langt ifra motstandernes supportere som mulig. I tillegg skal motstandernes supp. ha kortest mulig vei til parkering. Sånn har jeg forstått det...enig i at det ikke er så mye lyd i plankehaugen...men hvis man klager på det er man sannsynligvis ikke med i haugen og da har man egentllig ikke noe å klage på....

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Røvern

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 10:57
Da har du misforstått Hector.

Som vi skriver i inlegga før her, er det INGEN som klager på plankehaugen her. De gjør så godt de kan, og i utgangspunktet er det godt med lyd idem. Men plasseringa gjør at de nesten ikke høres, og det er jo tråkig.

Hvis de skal står ovenfor hverandre, kan vel plankehaugen stå i klokkesvingen og motstanderne på gressviktribunen?

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 11:58
Ville det blitt mer trøkk på stadion om kampene hadde vært på lørdag?..Hadde folk vært i mer oppadgående humør enn det heller triste søndagshumøret...og formen..Var en lørdagskamp ifjor såvidt jeg husker..Sikkert masse grunner til at den går på søndager,men eg bare undres

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 13:27
Det kommer alltid flere folk på søndagskamper enn på lørdager....personlig syns jeg FFK skulle dele ut øl ved inngangene....man ser jo hvor mye en pils eller åtte hjelper på bortebane

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 13:32
Erfaring tilsier at det nesten kommer dobbelt så mange på kamper søndag kl 18 enn lørdag kl 16 som jo er alternativet.

Skjønner heller ikke hvorfor det klages så mye over publikum. Personlig synes jeg publikum er veldig entusiastiske - det som vel er problemet er at supporterklubben er for liten i forhold til antall tilskuere totalt. Ellers er det bare å beklage at det ikke er tillatt med øl-salg på kamper i Norge...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 16:50
Er ganske sikker på at haugen skal stå på langsiden til søndag igjen. Snakket med en i styret som gav meg den informasjonen.
Spør du meg så er det på tide at vi igjen står på langsiden hvor lyden ikke forsvinne BAK oss!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 26 mai 03, 17:21
Helt enig!
På langsiden får du like mye lyd fra 10 planker som fra 50 på Gressviktribunen!
Akkustikken er en helt annen, og jeg er sikker på at om de får langsiden tilbake, så vil det bli skikkelig trøkk!
En annen ting er at folk må slutte å klage på hovedtribunen! Det blir ikke noe mer liv der av den grunn! Jeg personlig synes det er bra liv på hoveden. Det er spontant og ekte i tillegg til at folk er engasjerte. De som klager på hovedtribunen må ta seg en tur over på langsiden. Der hører man hovedtribunen skikkelig.

Mvh

Diego

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 18:00
Greit å klage på dommeren når han gjør åpenbare og idiotiske feil. Akkurat som vi skal ha lov til å gjøre det med spillere. Dette er voksne personer som får betalt får det de gjør, og når de "jobber" foran flere tusen mennesker er/bør de være forberedt på å få høre det dersom de gjør en slett jobb. Men selvsagt finnes det en grense, beklageligvis er ikke alle i besittelse av sunn fornuft og da kan det av og til bli litt for voldsomt og usaklig...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 19:25
Må bare føye meg til de som beklager at det ikke er lov med en bayer eler to på kamp.Ellers takk for info oml ørdag kontra søndagskamper.

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 20:16
Ser at det er flere som etterlyser Bayer på stadion for å få opp stemninga. Jeg er ikke uenig i at det ville fått opp stemninga, men jeg er uenig i at dette bør innføres. Herregud, man må da kunne heie og skrike litt uten å ha promille i kroppen. Ved spesielle kampdager og anledninger gjør det seg med øl før og etter kamp, men under kampene synes iallefall jeg at voksne bør gå som rollemodeller og klare å ta av litt, være seg sjøl og ha det morro uten å tenke på hva andre mener, og uten å ha øl innabords. Nordmenn og må lære seg å slippe seg løs uten alkohol. Ser man på Ørn Horten kampen, og stemninga som var der, så forstår man jo at potensialet for en aktiv og stor supporterskare finnes, men jeg mener at potensialet bør kunne lokkes frem på andre måter enn ved å drikke øl.
Bildene fra LSK-Brann igår tyder på at det er mulig, store deler av LSK supporterne er etter sigende fra Oslo kristne senter, de skapte utrolig variert og bra liv på kampen, men jeg tviler på at de hadde tatt noen øl for å slippe seg løs :ffk:

Macka fra start!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 26 mai 03, 20:23
Plankehaugen bør stå på langsiden, tvers over for sitte. Her vil de lettere dra med seg "hele Station!", og høres mye bedre. De få Bærumsfolka i svingen i går hørtes nesten like bra på sitte som Haugen. Haugen klarer ikke å kille motstandersupportere med litt kraft fra Gressviktribunen.
Men... i går var de vel kanskje i tammeste laget, eller hva?

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 23:31
Mens Kråkevingen bare blir bedre og bedre!! I går var det bare 247 tilsk, men det var selvfølgelig ikke regna med de 30-40 stk som krabba under gjerdet!! Vi fikk også godkjennelse fra FFK om TIFOen vi skal ha den 29/6!!

http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20030526/MFK/220033911/-1/mfk

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914