Husk meg
Brukernavn
Passord

Watson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03

Lagt til: 26 mai 03, 09:15
Undrer meg hvorfor ikke Eggen valgte å bruke Watson som innbytter mot Bærum i går. Østli ble tydligvis valgt framfor Watson. Synes Watson gjennom godt spill i vinter har gjort seg fortjent til å få sjansen. Bjørnar viste at han har et stykke igjen til toppformen, og jeg tror Watson kunne funket bra sammen med Risholdt. Det ville jo vært en veldig agresiv sentral midtbane.
Synes ellers det er positivt å se at Welton begyner å vise seg fram. Kanskje burde vi snart se han fra start på bekostning av L.P?

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 26 mai 03, 15:41
Joda, synes også at Watson kunne vært brukt i steden for Bjørnar, vi kunne hatt bruk for en god ving mot Bærum... Likevell synes jeg ikke Watson skal erstatte Lars-Petter, syns han spilte bra mot Bærum :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 16:46
Nå har det vel ikke vært snakk om at Watson skal ta over plassen til Lars petter, men at Welton gjør det.

Personlig synes jeg Welton viste en enorm fremgang i Bærumkampen. Han jobbet og slet hele tida, og gjorde mye flott!

Så dere den HÅPLØSE ballen han løp opp? Der fikk han vist frem farten sin! Synd at han ikke scoret på de to store sjansene sine, men dette kommer nok!

Gleder meg til matta er grøn og flat som et biljardbord! Da vil nok både Stjerna og Welton komme for fullt!

For øvrig vil jeg gjerne se Watson som innbytter snart også.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 20:02
Vil bare si meg enig med patriot44, om at Watson bør erstatte Bjørnar.Men jeg vet ikke, han er kanskje ute av form, siden han ikke får en omgang en gang?

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 27 mai 03, 00:33
Problemet er mange gode midtbanespillere, Bjørnar bør hvile. Stjerna bør mer sentralt. Welton på venstre flanke inntil Stian har fått opp farta. Helland spillte dritbra mot Bærum. Risholdt er bankers. Da blir Watson nr. 7 på midtbanen !!! Ikke lett å få spille da.
Ikke skill Marcus og LP på topp. De er fortsatt et radarpar og det beste angrepsvånet vi har.De har 13 mål i serie og cup hittil !! Tror jeg.

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 27 mai 03, 11:57
Helt uenig med moxi!!
- Stjerna spiller bedre og bedre på sin favoritt plass på venstre ving. Han bør fortsette der!! I hvert fall ikke bytte plass med Melo!!!! Hvor har du fått den ideen fra? at Melo skal spille venstre ving?? Hvis Melo skal spille ving, så må det jo være høyre, men det har jo vært prøvd opptil flere ganger uten hell. Hvis høyre ving skal byttes må det være bedre med Watson som har spilt på den plassen utallige ganger...

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 27 mai 03, 12:52
Det viktigste er at de 11 som starter kampen jobber for hverandre og ikke spiller for å fremheve seg selv. Det er snakk om en lagidrett, hvilke 11 som starter kampen er selvsagt av en viss relevanse, men til syvende og sist er det viktig at man spiller for å gjøre hverandre gode.

:ffk: :ffk: :ffk:

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 mai 03, 20:46
Watson har spillt høyreving utallige ganger, ja, men veldig ofte uten å lykkes. Synes han har vist mye bedre tendenser sentralt når han har fått sjansen der, og han er ikke noe alternativ til Bjørnar, der er Røn, (Anders mot Bærum) gjennombruddshissig, løpsmaskin og arbeidsjern, noe Watson definitivt ikke kan karakteriseres som. Watson er vel pr idag først og fremst et alternativ til Risholt som spillefordeler, og da kan man jo forstå hvorfor han ikke får mye spilletid.
PS: Welton har fått noen sjanser som høyreving, men det var før han begynte å komme i form, tror nok at han vil kunne lage trøbbel for mange forsvarere i de kommende ukene, enten det er som ren spiss, eller som høyreving. Gleder meg til å følge han fremover. Iflg Eggen har denne spilleren en teknikk som få spillere i tippeligaen kan bryske seg med :fun:

Macka fra start!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 27 mai 03, 22:10
Jeg var og så på FFK2-greåker i går og Olof Watson var klart en av de bedre. Fikk vist god teknikk og en fin innleggsfot spesielt i 2. omgang.
Så det er nok ikke umulig å se han på 1.laget om ikke veldig lenge.

Skal også si meg enig i at Welton Melo har en vanvittig god teknikk og er meget hurtig, men etter det jeg har sett han i år virker det for meg som om fyr`n ikke har et snev av fotballforståelse. Han gjør noen valg som til og med bestemora mi hadde gjort bedre.
Men nå er ikke hensikten min å sitte her å kappe huet av welton allerede, men jeg syntes ikke han har gjort seg noe fortjent til 11-ern- ENDA ihvertfall,selv om vi så en viss framgang mot bLærum!
Det er selvfølgelig ikke lett å komme til norsk fotball for en brasilianer å utmerke seg så fort så jeg håper som andre påpeker her at han vil komme når gressmatta er grønn og flat som et biljardbord!

Håper forresten jeg ser mange Fredrikstad-folk i kristiansand til torsdag hvor jeg håper på seier og ihvertfall TROR på poeng!!
:ffk:

Pættærnæ døm hang og slang!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914