Husk meg
Brukernavn
Passord

Positive spillere fra kampen mot Bærum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 26 mai 03, 14:31
Vil trekke fra R. Helland fra kampen mot Bærum. Han er en veldig nyttig spiller å ha på laget. Ellers vil jeg trekke fram Pål Andre som jeg synes får for lite skryt!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 mai 03, 14:52
Enig. Etter min mening var Roger Helland banens beste mot Bærum. Ser ut til at han faktisk er i ferd med å finne seg til rette som høyre indreløper, selv om han nok er enda bedre sentralt. Mot Bærum gav han ALT i duellene, samtidig kom de fleste pasningene hans frem til rett adresse. Solid i pasningsspillet og duellene. Håper vi får se mer slikt spill av han. At han også scoret i sin andre kamp på rad er ikke akkurat noe minus.

Ellers var Risholt god, men hadde også en del rare og dårlige pasninger. Sett han bedre, men det betyr ikke at han var dårlig. Absolutt av de beste. Vil også trekke fram Cwartek som har vært den spilleren som har overrasket mest positivt. Har selvsagt visst om hvor god han kan være, men i år har han prestert godt over tid, en stabilitet han ikke har vist de senere årene i 2. divisjon. Sannsynligvis kommer dette etter at han i år har fått mer tid sammen med FFK, og trenger tenke mindre jobb.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 26 mai 03, 15:12
Hva med Vebjørn H. Han hadde hevet seg kraftig fra Alta-kampen. Hadde et flott frispark som Helland putta i gållen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 mai 03, 15:20
Jeg synes Vebjørn Hagen var svak i går. Hadde en liten opptur mot Ørn hvor han faktisk jobbet, men nå var det tilbake til joggetempo og likegyldig innsats igjen. Pasningene var litt bedre enn vi har sett på Stadion tidligere, men ikke veldig bra ettersom det skal være hans største kvalitet. En god målgivende, ja, men 1. omgang var grusom. Han kan umulig å ha blitt svett i panna. Jeg stod på langsiden, på siden hvor Vebjørn spilte i 1. omgang, og fulgte med han. Det var IKKE bra.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 26 mai 03, 15:36
Gutta trengte et slikt løft etter Alta kampen, tror humøret er tilbake nå... Nå har vi tre seire på rad, og jeg blir ikke overraska om vi slår til med 6 poeng i de to neste, selv om de ville vært en kjempeprestasjon! Gjør vi det er vi absolutt med i kampen om 1.plassen, noe som ville vært over all forventning! :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 mai 03, 16:43
Hagen har spilt en grei kamp i år (mot Ørn-Horten), og ellers han han vært en katastrofe :) Hadde han enda hatt det gode pasningsbeinet fra de to første treningskampene!

Men Helland gjorde en god figur i år, og jeg tror nok han er viktig på midtbanen uansett. Riktignok kunne jeg godt tenkt meg å se Watson på banen snart.

Han hadde noen gode treningskamper, og det blir som regel litt mer fart og spenning når Watson kommer innpå. Skjønner ikke hvorfor Eggen ikke bruker ham i det hele tatt. Men, men vi får vente og se :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 26 mai 03, 17:37
Synes det blir litt drøyt å kalle alle kampene til Hagen (- Ørn) for katastrofe! Jeg er enig i at kampen mot Alta var katastrofe, men der var søren meg resten av gjengen (-Risholt) katastrofe også! Jørgen var vel skyld i to av måla. Jeg synes Ærlig at han spilte en helt grei kamp mot Bærum. Noen farlige feil her og der, men helt greit...
Jeg tror Hagen trenger støtte. Man kan jo helt klart se at han er nervøs når han kommer fremover! Det var han ikke tidligere! All negativ omtale gjør at han ikke tør å prøve på noen ting, og ikke gleder seg over spillet. Det virker som han bare gleder seg til kampen er ferdig!
Støtt opp om Vebjørn!
Ellers vil jeg si at Pål gjør en kjempejobb, og at det er ingen som truer plassen hans. Kampen mot Skeid var han jo knallgod! Helt klart banens beste.

---------------------------

Mvh

Diego


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 mai 03, 18:02
Hvis det ser ut som han bare gleder seg til kampen er over, så har han ikke noe på banen å gjøre i hele tatt. Og jeg forstår at publikum er oppgitte; mest pga en åpenbar dårlig innsats. Jeg fulgte tett med på Hagen i 1. omgang mot Bærum og han småjogget ved siden av Bærum-spillerne isteden for å smelle til i duellene, spurte og gjøre en solid laginnsats. Det bør vi kunne kreve.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 26 mai 03, 19:34
Yes !! Innstilling må til enhvertid være på topp..Tilgivelig å gjøre feil og ha dårlige dager,men uansett skal man gi 100%..Det må forventes.Risholt er et lysende eks.der..Han og gjør feil i løpet av kampene,men han retter de også ofte opp selv med å leke klegg helt til han for igjen ballen..Hellands mest positive opptreden for min del..Kunne dog også tenkt meg å sett hva Olaf har å komme med ? Hva med Stian ? er han på gang eller er det fortsatt en vei å gå ?

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 27 mai 03, 00:42
Hagen spillte greit mot Bærum. Problemet er at alle oppspill kommer på høyre side. Stjerna går ledig på venstre alve kampen med masse rom hvor han også ville fått med Hagen på overlapp. Jeg savner faktisk pasningene til Roger som i fjor fordelte mange lange til både høyre og Stian på venstre. Hadde han sett etter Stjerna hadde det vært mye rom.
Men helland og Pål A. spillte MEGET bra mot Bærum. Tross alt kom alle 4 måla fra VENSTRE mot Bærum. !!!!!!
Mere ball til Stjerna !

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340