Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Moss 0-1

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 05 aug 04, 01:17
Endret: 05 aug 04, 01:21
Opprinnelig postet av pss
Synes det blir for dumt å komme å takke for at noen støtter sine utspill. Jeg er på ingen måte ute etter å ta deg på noen måte Holters. Men våre egne meninger skal vi alle få lov til å komme med, og denne siden er et det ultimate sted. Men man får være tøffe nok til å stå for det man mener og ikke være redd for at andre ikke støtter det man sier, ellers får man ikke gjennomslag for noe man mener.

Var dette det eneste argumentet du klarte å komme opp med?? Du henger deg opp i to ord i hele det innlegget?? Hva med alt det andre? Stod ikke jeg for min mening hele veien før djpete dukket opp? Endret jeg kanskje synspunkt underveis? Fatter ikke hva du klager over!

Takken var mer enn "takk" for at det faktisk var noen der ute som så det samme som meg - ikke fordi han støttet meg her i forumet. Jeg mener dette var såpass åpenbart at noen andre måtte ha fått det med seg.

Hvor i alle dager har jeg - noensinne - ikke stått for det jeg mener?

"Og med et samme vi er i det kritiske hjørnet": Hvor har jeg skrevet at Barrett ikke vil ta plassen fra Bjørnar eller Hagen?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 05 aug 04, 01:54
Opprinnelig postet av Holters

"Og med et samme vi er i det kritiske hjørnet": Hvor har jeg skrevet at Barrett ikke vil ta plassen fra Bjørnar eller Hagen?


Nei, du har vel ikke direkte sakt at Barrett ikke vil ta plassen til Hagen eller Bjørnar. Men du sier det vel indirekte ved at du ikke mener Barrett viste noen back kvaliteter som overgikk Bjørnar. Du skriver jo at dette ikke er en spiller som hever laget, men det er jo klart at det er ut i fra en kamp du og jeg har sett, og jeg er jo inneforstått med at også du håper at Barrett er den rette mannen, eller hva?

Hvor åpenbart det var at Barrett spilte en god/middels/ræva kamp det er det tydligvis forskjellige meninger om, men jeg synes fortsatt det er latterlig å takke andre for deres støtte, men det er vel mine partiske meninger.

Takk for at vi kritiserer hverandre, liker nemlig når man får luftet meninger under litt ampre nivåer. Liker ikke sånn snillgutt opplegg.


---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 05 aug 04, 02:07
Endret: 05 aug 04, 02:09
Opprinnelig postet av pss
Nei, du har vel ikke direkte sakt at Barrett ikke vil ta plassen til Hagen eller Bjørnar. Men du sier det vel indirekte ved at du ikke mener Barrett viste noen back kvaliteter som overgikk Bjørnar. Du skriver jo at dette ikke er en spiller som hever laget, men det er jo klart at det er ut i fra en kamp du og jeg har sett, og jeg er jo inneforstått med at også du håper at Barrett er den rette mannen, eller hva?

Jeg sa at han gjennom denne kampen ikke beviste at han vil bli en vesentlig forsterkning. Altså en spiller som virkelig hever laget. Det er mulig han innehar nok til å reparere litt småhull, men det er vesentlige forsterkninger vi trenger for å klare oss. Stallfyllet burde vært hentet før sesongen. Men som både du og jeg sier; dette var en kamp. Det er fullt mulig at Barrett vil slå igjennom og bli en dominant venstreback. Jeg har mine tvil.

Opprinnelig postet av pss
Hvor åpenbart det var at Barrett spilte en god/middels/ræva kamp det er det tydligvis forskjellige meninger om, men jeg synes fortsatt det er latterlig å takke andre for deres støtte, men det er vel mine partiske meninger.

Greit nok, jeg tar den.
Du får selvfølgelig mene akkurat hva du vil.

Opprinnelig postet av pss
Takk for at vi kritiserer hverandre, liker nemlig når man får luftet meninger under litt ampre nivåer. Liker ikke sånn snillgutt opplegg.

Så dette er det lov å takke for? ;)

Uansett; Godt å høre for da er vi faktisk enige om noe. En annen ting vi garantert er enige om: Vi trenger tre poeng mot Enga!

Nå er det natta`n! :ffk:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 aug 04, 08:41
Dere kan grine og klage på hverandre om hva som ble sagt etc. Det som er realiteten erat FFK tapte for Moss for 4 gang og spilte en ræva kamp igjen. Ingen gadd og ingen kjempet. Nå må Eggen se å skjærpe seg. Det du presterer på trening presterer du i kamp!!!
Vi trenger ikke flere giddalause gutter på laget vårt. Dette er og blir flaut. Fy f...!!!!

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 aug 04, 08:42
Skjønner ikke hvordan det kan betviles at Barrett er en solid forsterkning. Når han fikk ballen hadde han pasningsalternativet klart. Fotrapp, også på de første meterne. Visste stor spilleforståelse. Tror dette blir en solid forsterkning.
Det at Brenne spilte en spesielt god kamp er jeg ikke enig i. Han gjør en del tekniske lekkerbiskner, men hva spiller det for rolle? Han var spiss, han skal score mål. Makan til tam foran mål. Hvor er viljen, hvor er gutsen?
Vi kan ikke bare ha spillere som er fornøyde med å spille for FFK i tippeligaen. Vi må ha noen sultne spillere som vil vise seg fram og vil videre.

---------------------------






orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 05 aug 04, 10:32
Opprinnelig postet av Topscorer
Dere kan grine og klage på hverandre om hva som ble sagt etc. Det som er realiteten erat FFK tapte for Moss for 4 gang og spilte en ræva kamp igjen. Ingen gadd og ingen kjempet. Nå må Eggen se å skjærpe seg. Det du presterer på trening presterer du i kamp!!!
Vi trenger ikke flere giddalause gutter på laget vårt. Dette er og blir flaut. Fy f...!!!!


Det er dette denn tråden bør diskutere, ikke en privat vendetta mellom holters og pss. Det burde Holters, som ansvarlig redaktør, være for god til.

Det er noe feil med det mentale nivå i laget, når de ikke kan holde konsentrasjonen/motivasjonen oppe på en slik "viktig" kamp. Selv om den ikke teller i serien, er det et nabo-oppgjør og det dreier seg om ære.

Forresten, hvor var hjemmepublikum ?

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 05 aug 04, 11:56
Takkinga var en parodi på det du akkurat hadde takket for Holters, du tok den ikke?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 05 aug 04, 12:56
Hjemmepublikummet.... Døm viste vel hva resultatet ville bli. Det er jo ikke første gang i år mener jeg...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 aug 04, 13:06
Hørte rykter om at du blei litt lei deg etter tapet til FFK igår, men så du vet det så har vi holdt av plass til deg på Ullevål til Søndan. Du skal få stå samme en ekte supporter klubb faktisk. Det må jo bli første gang i hele ditt liv det da?? Pluss at du får utdelt tegne blokk og røde fargestifter i bussen på vei inn, hvor du faktisk skal få lov til å sitte samme bussjåføren i den første bussen.. Gratulerer. Det er bare å møte opp på Aristokraten Lørdan klokka 1400 så får du bilett og skjærf utdelt av representanter for PH. PS det blir tatt bilder av deg som skal settes på forsiden av kampprogrammet, så du burde kansje dusje og barbere deg litt og ta på deg noe pent for en gangs skyld.

MVH

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 aug 04, 14:00
Godt en skal kjøre selv da. Kunne jo vært riktig så uheldig å komme i buss nr 1

---------------------------






Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 05 aug 04, 15:44
Endret: 05 aug 04, 16:12
Jeg vil sitte i buss 1.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 05 aug 04, 21:20
jeg vil også sitte i buss nr 1 ...

---------------------------

1 plass. 2005


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 aug 04, 22:21
Jeg vil sløss i buss nr 1:D

---------------------------

Macka fra start!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 05 aug 04, 22:41
Endret: 05 aug 04, 22:42
Opprinnelig postet av djpete
Jeg vil sløss i buss nr 1:D


Både du og Hjælmen har jo stemmer det står respekt av ... kan dere ikke brøle om kapp ??

Synes jeg ser de to store duellantene slå seg på brystet, utstøte store mengder med gutturale smågrynt for deretter å utstøte norgeshistoriens mest høylytte primalskrik :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Audi_A3

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 05 aug 04, 23:32
Er det misunnelse ute og går her el???Holder vi på og rakke ned på noen av dere,HÆHÆHÆ??

---------------------------

Østfolds kuleste A3!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340