Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Moss 0-1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 04 aug 04, 20:44
Endret: 04 aug 04, 21:22
Det ble et lite "kampreferat" i stedet

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 aug 04, 20:51
Godt sagt!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 04 aug 04, 21:05
Opprinnelig postet av Holters
Det ffk trenger er ikke nok en spiller til på 165, men en sterk spiller på 190.


det er derfor vi må skaffe kallio! er ikke han rundt 190 æ?

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 04 aug 04, 21:14
Tror ikke vi var på samme kamp, Holters!

På meg virket mannen solid, og fleksibel. Satte også ballen fort i spill. MYE bedre enn andre vi brukt i samme posisjon. MYE bedre!

Det eneste lyspunktet i kampen var vel da de tre gubbene på "motsatt" satte i gang "rød-og-hvite-er-de-beste".

Synes derimot spissene gjorde en slett jobb. Brenne også. En masse avslutninger, men absolutt alt helt ufarlig.

Så min mening er at forsvaret gjorde jobben sin bra, midtbanen manglet kreativitet, og angrepet holdt 2 divisjonsnivå. Slår ikke Moss da se!

---------------------------

Stadion på FMV!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 04 aug 04, 21:23
Enig med deg Svein. Sikker på du var på riktig kamp Holters? Barrett var god. Gleder meg til å se ham på Ullevaal. Han var solid. Klar forsterkning. Ta med brillene neste gang Holters.

---------------------------






Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 04 aug 04, 21:25
Endret: 04 aug 04, 21:27
Simen Brenne og Dagfinn Enerly var FFKs beste - det gir jeg meg ikke på.

Videre så ble Barrett ikke satt på de helt store prøvelsene, og i de duellene som oppstod endte det ofte med cornere, eller at Barrett mistet ballen. Jeg ble absolutt ikke overbevist. I tillegg var han fryktelig vek!

Lars Blixt har gått gratis til Sogndal. Han hadde trolig vært en bedre og billigere løsning. Håper på Barrett revansje mot Enga!

Men en ting er vi enige i: Det absolutte høydepunktet var når "tre kæll" satte igang "røde og hvite er de beste" ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 04 aug 04, 21:28
Min mening er at spillere som går under utlendingskvota bør holde spesielt høyt nivå ettersom vi bare har råd til å ha to av de.

Men hverken kan eller vil uttale meg om Wade siden jeg ikke har sett ham spille.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 04 aug 04, 21:47
syns også simen gjorde en bra kamp ...
og at baret gjorde det han skulle men han gjorde ikke no kamp over par akkurat

---------------------------

1 plass. 2005


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 04 aug 04, 22:08
Blixt gikk vel til Sogndal som en kompensasjon for at RBK hentet Russell, en liten vennskapsgest.

Ang. Barrett synes jeg han hadde bra pasninger, dessuten virket han veldig rolig. Med bedre kondis, og bedre generell form tror jeg han kan bli en meget bra forsterkning for oss.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 aug 04, 22:25
jeg synes barrett klarte seg veldig bra. skjønner ikke helt kritikken av han, holters. han viste både fart og gode oppspill. i tillegg er han god med begge bein.

når det gjelder blixt så er han ren høyreback, så det er ingen vits i å sammenligne de to. blixt har et elendig venstrebein, og da er det ikke noe særlig å bruke han som venstre.

Nå kommer Kallio!!!!

Grunnen til at vi tapte i dag, var at spillerne så på denne kampen som en treningsøkt. i i tillegg var ikke risholt, west og ringberg med.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 aug 04, 22:57
Jeg mener alle nykommerene er stooore forsterkninger.
Enerly har silkefot, jobber hardt og ikke minst; er han flink til å vri spillet motsatt. Fintesterk!
Bora er "sjef". Selv om han tok det pent i dag, kommer han til å bli en utrolig viktig spiller utover høsten.
Barret viser hurtighet, spilleforståelse, god teknikk og han er en "klegg". Flink til å gjøre seg spillbar.
Det blir ikke lett for vålerenga det her ..nei!
-------
Åååååå vi er Fredrikstad oh ah
vi er Fredrikstad, Fredrikstad
vi er Fredrikstad

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 aug 04, 22:59
Endret: 04 aug 04, 23:00
Barret hadde en veldig god premiere på stadion idag, beviste at han helt klart vil heve vensteresiden til FFK, han hadde en veldig stor arbeids kappasitet og veldig stort arbeids omeråde, ellers så syntes jeg Pål, Dagfinn, Bora, Bjørnar,Simen gjorde det bra, Stian begynner å komme seg, farta er på vei tilbake, La han få litt mere kamptrening på høyere nivå så begynner det sæ.

Dag Frode må bli lånt ut, han kan ikke drive å surre rundt som en forvirra dupp lenger og prøve å persse rekorden med å skyte flest baller over stadion på en kamp.

Håkan virka sliten ett kampen på Søndag. Han mangler bare å holde 90 minutter nå så tror jeg at han blir bra.

Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 04 aug 04, 23:01
Nå var ikke jeg på kampen, men jeg vet hvor mye det betyr for Moss å vinne over oss. Så la dem ha den gleden. De satset nok alt på å vinne her i dag, mens Fredrikstad har en viktigere kamp i bakhode, nemlig mot Enga til søndag!

Der vi selvfølgelig henter 3 poeng :D

Og til alle mossinger: Dere får sutte på karamellen mens dere kan! (opprinnelig sagt av snæbbuss #87 til noen mossinger etter cupkampen)

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 04 aug 04, 23:18
Synes Barett markerte seg positivt. Mye bedre enn alt annet vi har hatt der hvertfall. Han var kanskje best offensivt, med bra spilleforståelse og pasningsfot. Men jeg synes også han kom allright unna det i duellspillet.
Enerly var nok vår beste.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 04 aug 04, 23:44
Endret: 04 aug 04, 23:46
Dette var latterlig Holters, at du presterer å si at Wade Barrett ikke spilte noen god kamp, og ikke vil ta plassen i forhold til Hagen og B. Johannessen er jeg totalt uenig i. At vi kan ha forskjellige meninger etter å ha sett en kamp, den er grei. Men at vi kan sitte igjen med en slik forskjellig oppfattning det stiller jeg meg meget undrende til. Barrett hadde alt vi har manglet på venstre backen. Hurtighet, ro og selvtilitt, overblikk, fysikk i den grad han trenger det. Ryddet jo mesterlig opp på hode ved enklete anledninger. Det var ingen som kom forbi på venstre siden i dag, bortsett fra en anledning, da rette Barrett opp og taklet ballen ut til hjørnespark.

Vel møtt på Ullevaal til Søndan og da er jeg sikker på at vi har Barrett i startsoppstillingen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 04 aug 04, 23:53
Endret: 04 aug 04, 23:55
Kritikken er vel berettiget den? Han spilte ikke akkurat over pari, og det burde en spiller som er sugen på å vise seg frem gjøre. Kan ikke akkurat si at laget føltes vesentlig forsterket ved at Barrett var ute på banen. Bjørnar har gjort en like god jobb (om ikke bedre, da han har møtt vesentlig verre motstand) i alle sine kamper på venstrebacken utenom i Trondheim.

De gode pasningene gikk som oftest inn til midtstopper, og Barrett gjorde alt på det enkle og sikre. Virker egentlig veldig lik Czwartek i så måte... Gjør en jobb på det jevne, men aldri spektatulær.

Når man henter inn en spiller for å forsterke laget, så forventer man en spiller som hever laget betraktelig, og ut ifra det jeg så i dag, så tror jeg ikke Barrett kommer til å gjøre det.

Men for all del. Han kan jo spille MYE bedre til søndag mot Enga, men i dag spilte han langt ifra noen strålende kamp.

Det var rett og slett bare "ok".

- verken mer eller mindre.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 aug 04, 00:15
Til dels enig med deg jeg Holters, kanskje spesielt i 2. omgang var han veldig på det jevne. Så alikevel nok positive tendenser, les; fart, pasningskvalitet, ro, overblikk, til at jeg tror han kan bli en forsterkning på vår desidert dårligst besatte posisjon. Savnet kanskje litt spisskompetanse, men vi må ikke glemme at han har gått lenge skadd!

Som tidligere nevnt, han fyller utenlandskvota vår og det betinger at han holder meget respektabelt tippeliganivå, det må vi være enig i at vi ikke fikk noe klart svar på vel?

---------------------------

Macka fra start!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 05 aug 04, 00:18
Synes Barrett var god jeg Holters. Sikker bakover hele veien. Og jo, han var med offensivt flere ganger. Det er noe vi kan trenge, siden Hakan ikke er en typisk kantspiller.Dessuten virker det som han har bra passningskvalitet og blikk for spille.
Fysikken ser vi er ikke er den beste, men han er jo en terrier som Risholt som henger på som en klegg.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 05 aug 04, 00:23
Endret: 05 aug 04, 00:28
Takk djpete...

Barrett hadde absolutt tendenser, men som jeg skrev tidligere: Vi får nesten håpe at han var preget av skaden sin, og kommer mye sterkere tilbake på søndag. At han kan bli en forsterkning er jeg enig i, men jeg synes ikke denne kampen var som en åpenbaring for meg.

Og som du sier, djpete: Han har vært skadet en god stund nå, og i tillegg var dette hans debut. Kanskje var han litt nervøs? Det er bedre å spille på det trygge, og få godkjent, enn å forsøke noe spektakulært og feile...

Kampen mot Enga vil forhåpentligvis gi mange positive svar... Presterer ikke Barrett mer enn dette, så vil jeg hevde at laget ikke har blitt vesentlig forsterket.

Uansett; Dette var en treningskamp som betydde nullkommaniks, så det blir litt feil avskrive Barrett totalt etter denne kampen. Det skal ikke mye til for å kapre venstrebacken :)

Lykke til mot Enga - vi trenger tre poeng!!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 05 aug 04, 00:46
Endret: 05 aug 04, 00:47
Synes det blir for dumt å komme å takke for at noen støtter sine utspill. Jeg er på ingen måte ute etter å ta deg på noen måte Holters. Men våre egne meninger skal vi alle få lov til å komme med, og denne siden er et det ultimate sted. Men man får være tøffe nok til å stå for det man mener og ikke være redd for at andre ikke støtter det man sier, ellers får man ikke gjennomslag for noe man mener.

Ellers så synes jeg det var sinnsykt kult av plankehaugen å holde kjeft hele første omgang mot Måss, sånn at de tåpelige Måssingene kunne stå der å gævle alene. En ting var jo positivt da, at Måssingene selv sang: "Vi kjenner det på lota det er Måss"

En liten ting til når jeg er i det kritiske hjørnet. Kanskje det bare er meg, men jeg synes det er ganske patetisk når vi klapper for oss selv etter ar vi har fått til "Rød og hvite er de beste-heia...osv" og "Gi meg en F", synes liksom det blir litt for dumt jeg da...noen synspunkter?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340