Tippekonkurranse premier league
Hoi !!
Kaster ut et forslag her.Noen som er lysten på tippekonk a la fb-tolveren for premier league 2004/2005 sesongen +pluss ekstra poeng for riktig fa cup vinner -toppscorer og slikt.
Om vi setter 100 kroner hver og gir 1 og 2 plassen henholdsvis 70/30 fordeling av potten..Gi lyd om dere har lyst..Kan ordne en konto vi setter inn på evt
Moro å ha noe å drive med når vinteren kommer :D
Kaster ut et forslag her.Noen som er lysten på tippekonk a la fb-tolveren for premier league 2004/2005 sesongen +pluss ekstra poeng for riktig fa cup vinner -toppscorer og slikt.
Om vi setter 100 kroner hver og gir 1 og 2 plassen henholdsvis 70/30 fordeling av potten..Gi lyd om dere har lyst..Kan ordne en konto vi setter inn på evt
Moro å ha noe å drive med når vinteren kommer :D
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Det hadde vært morro det, så jeg slenger meg med om det blir noe av det.
Det blir mye jobb av dette her .... i alle fall hvis du skal bruke min gamledagse XL-måte å rette med. Men det årnær sæ nok se.
Anduril - melder seg gjerne på som deltaker
Det blir mye jobb av dette her .... i alle fall hvis du skal bruke min gamledagse XL-måte å rette med. Men det årnær sæ nok se.
Anduril - melder seg gjerne på som deltaker
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Tenkte å legge ut 12 kamper som vi markerer med h u eller b og oppdaterer med antall rette.Slipper en del fin regning på den måten (håper jeg)
http://www.tips.as/spill/konkurranse.asp
Denne tråder er til gratis konk i bladet tips
Denne tråder er til gratis konk i bladet tips
Hørtes ut som en fornuftig måte å gjøre det på, da slipper du å måtte velge alle kampene i hver runde, men kan la en omgang tilsvare 2 serierunder om du vil.
Sikkert en del enklere å rette også ja, jeg legger alle resultater og tegn inn i et regneark. Deretter er det bare til å legge inn riktig resultat og tegn etter at kampene er spilt, og vips så regner XL-arket ut alle poengsummene.
Tror jeg nesten må fylle ut den konkurransen på tips der også .....
Skulle du trenge det XL-arket jeg bruker så får du gi et pip fra deg. Jeg kan maile det til deg, men det finnes sikkert bedre løsninger. Særlig dersom du har tenkt å legge det ut på nettet og vi bare kann krysse av selv som i den Tips-konkurransen.
Sikkert en del enklere å rette også ja, jeg legger alle resultater og tegn inn i et regneark. Deretter er det bare til å legge inn riktig resultat og tegn etter at kampene er spilt, og vips så regner XL-arket ut alle poengsummene.
Tror jeg nesten må fylle ut den konkurransen på tips der også .....
Skulle du trenge det XL-arket jeg bruker så får du gi et pip fra deg. Jeg kan maile det til deg, men det finnes sikkert bedre løsninger. Særlig dersom du har tenkt å legge det ut på nettet og vi bare kann krysse av selv som i den Tips-konkurransen.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914