Husk meg
Brukernavn
Passord

Start 11`er

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 jun 03, 00:24
Mot Godset mener jeg startoppstillinga bør bli:

Steinar

czwartek
tor
helland
vebjørn

welton
risholt
søderstjerna
stian

ringberg
lars petter

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 jun 03, 00:25
Hva mener dere andre????

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 jun 03, 00:34
Og jeg mener....:

Sørlie

Cwartek
Trondsen
Pettersen
Hagen

Helland
Risholt
Söderstjerna
Johnsen

Melo
Ringberg

- er dog skeptisk til Trondsen, hvorvidt han kan starte eller ikke etter mageproblemene. Da går Helland ned og erstatter han, mens Røn eller Watson går inn på midtbanen. Hvis Risholt ikke kan spille, bør Watson starte...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jun 03, 01:49
.........................Sørlie....................
Czwartek...Helland...Pettersen...Hagen
Helland...Risholt/Watson...Stjerna...Johnsen
.................Melo.........Ringberg..........

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 03, 01:52
Jeg stiller meg 100% bak laget Holters har tatt ut her....

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 jun 03, 01:52
Men Holters da. Blir det ikke dumt å ha en mann på to plasser?

Greit nok at Helland har spilt bra, men så bra er han da ikke?
:D :D

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 21 jun 03, 01:55
Keeper er jeg usikker på. Vet ikke om Sørlie er frisk igjen, og hørte at Rino stod godt mot Hønefoss. Bakre firer bør bli Czwartek, Pettersen, Trondsen/Helland, Hagen. Midtbane fra høyre: Helland/Watson, Risholt, Stjerna/Bjørnar, Stjerna/Stian. Spisser tror jeg blir Welton og Markus, men tror Lars kommer inn i 2.omgang. Har gardert meg litt på denne. hehe.

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 03, 02:02
Her stiller jeg meg ukritisk bak laguttaket til Holters, så presterer han å sette opp samme spiller i to ulike posisjoner. Jaja, tror jeg må ta ut laget selv:

Sørlie

Cwartek
Pettersen
Helland
Hagen

Watson
Söderstjerna
Risholt (Røn)
Johnsen

Melo
Ringberg

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 03, 02:03
Opprinnelig postet av creed1
Keeper er jeg usikker på. Vet ikke om Sørlie er frisk igjen, og hørte at Rino stod godt mot Hønefoss. Bakre firer bør bli Czwartek, Pettersen, Trondsen/Helland, Hagen. Midtbane fra høyre: Helland/Watson, Risholt, Stjerna/Bjørnar, Stjerna/Stian. Spisser tror jeg blir Welton og Markus, men tror Lars kommer inn i 2.omgang. Har gardert meg litt på denne. hehe.

Les nyheten på forsiden. Steinar Sørlie er "fit for fight", mens Trondsen nok står over.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jun 03, 02:04
fader da :p

.........................Sørlie....................
Czwartek...Helland...Pettersen...Hagen
Watson...Risholt.....Stjerna...Johnsen

Hvis ikke Risholt er klar, bør Watson gå inn i midten som ballfordeler, men hvem skal spille på høyrekanten da tro? Da må kanskje hele laget flyttes om på.

Ansvarlig redaktør

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 21 jun 03, 02:15
Ok da, så tok jeg litt feil. Men da gjør jeg om til at Watson/Melo spiller høyre (tror faktisk melo gjør det bra der) og lars petter tar spissplassen. Sørile - Czwartek,Helland,Pettersen,Hagen - Watson/Melo,Roger,Sjerna,Johnsen - LP,Ringberg Enige nå? :p

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 21 jun 03, 08:26
.........................sørlie....................
czwartek...helland...pettersen...hagen
stjerna.........risholt.....røn..........stian
.................welton.........ringberg.......

hvis tor blir klar, setter jeg helland på benken. hvis risholt ikke blir klar går olof inn på midten. noen meninger om stjerna på høyre kant?

med ffk til champions league!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 21 jun 03, 09:54
Får vel slenge meg på start 11`er bølgen jeg også...

Sørlie, Czwartek, Helland, Pettersen, Hagen, Søderstierna, Røn, Watson, Stian, Melo, Ringberg.

Å plassere Stierna på høyre begrunner jeg med at han er høyrebeint. Når han spiller venstre ving trekker han inn mot midten hele tiden og vi mister bredden i spillet. Med Stian på venstre som forhåpentligvis holder bredden i spillet vil vi skape mye større rom å spille i ved at motstanderen blir trekt utover i breddene. Med to kjappfoter på hver sin ving har vi da en gylden mulighet til å spille ut motstanderen med heidundrende godt gammeldags vingspill! Skulle de skadde spillerne bli bra igjen vil det seff bli rokkeringer i start 11`eren.

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 21 jun 03, 14:12
Enig med Stjerna på høyre.
Dog er kritisk til at Lars Petter ikke har mer tillit ! At han ikke har puttet mer kommer også av midtbanen, samt at Magnus ikke slår med samme presisjon som i fjor. Laget:
Rino
Pål, Helland,Jørgen og Vebjørn
Stjerna,Bjørnar,Risholt/watson, Stian
Lars P og Markus.

Det holder til 3-1 seier ! og 5500 på tribunen.

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 03, 14:23
Når Risholt sier at han nok ikke spiller, så tror jeg heller ikke han gjør det. Like greit å spare beina til LSK-kampen. Og jeg får stole på "supporter" når han tydeligvis har kilders om oppgir at Rino står mellom stolpene, noe som forundrer meg ettersom vi trenger Sørlies lederegenskaper i Trondsens fravær. Utfra disse forutsetningene tror jeg laget blir seende slik ut:

..........................Hansen...................
Cwartek....Pettersen...Helland....Hagen
Håkan........Bjørnar...Watson...Johnsen
..................Melo....Ringberg...............

Dette betyr altså at jeg har endret litt oppfatning underveis. Forsvaret bør være gitt slik situasjonen er. Keeperplassen er jeg egentlig uenig i slik den er satt opp her, men jeg velger å stole på "supporter" når han sier Rino skal stå. Da er det ikke noe poeng i å kverulere over det, men heller støtte Rino so jo sjeldent gjør større feil. På midtbanen bør Håkan ha alle mulige forutsetninger for å spille på høyresiden, men han har ennå ikke spilt der - hvertfall for FFK - så det er nok et vågalt tips. Men jeg mener bestemt at Eggen bør kunne forsøke det, kanskje får vi da også mer bredde på høyrekanten? Det har vi hvertfall savnet, og med Håkans ypperlige pasningsfot kan han da kanskje få lagt presise innlegg i retning Ringberg med høyrebeinet sitt. Sentralt på midtbanen må nok Risholt stå over, da er Olof Watson en naturlig arvtager. Ved siden av ham har jeg plassert Bjørnar Johannessen - under tvil. Grunnen til at jeg skled i retning Bjørnar fremfor Michael Røn var nok rutinen. Watson og Røn sammen ville kanskje blitt for lett og ungt, og tror det kan være hensiktsmessig å la Bjørnar spille fra start denne gang. På venstresiden mener jeg bestemt at Stian Johnsen bør få sjansen fra start. Han har egenskaper som ingen andre i laget har, og dersom han er i slag vil han gi laget en ny dimensjon offensivt med sitt kantspill, noe vi sårt har savnet.

På topp mener jeg Melo bør få fornyet tillitt ved siden av Ringberg. Melo har vært positivt; flink til å holde i ballen, pasningssikker og kan utrette ting med ballen i beina i fart. Dessverre har han vist svakhet i forhold til å være god foran motstanderens mål, men jeg har en følelse av at det løsner snart.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jun 03, 16:37
Halveis enig med Costanza, men jeg ville byttet plass på midtstopperne, slik at Pettersen kompenserer for farten til Hagen. Hva enn supporter og Eggen velger, så vil jeg komme med mitt eget lag, og da mener jeg Sørlie er riktige mann bak. Videre tror jeg ikke Stjerna er en suksess på høyrekanten. Det er helt klart en grunn til at han ikke spiller der, og ikke har spilt der på Landskrona.

På høyrekanten vil han også være mindre målfarlig, pga han ikke får skutt med høyrebeinet på samme måte.

Watson spilte helt ypperlig mot Start, og var god mot Hønefoss, så han får fornyet tillitt på høyrekanten hos meg.

..........................Sørlie...................
Watson...Risholt.....Stjerna...Johnsen

Hvis Risholt derimot ikke er spilleklar, ville jeg gått for noe ala dette:

..........................Sørlie...................
Johannessen...Watson.....Stjerna...Johnsen

Kanskje til og med latt Fog få prøve seg på høyrekanten? :)

Ansvarlig redaktør

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 03, 16:59
Plasseringen min av stopperne var random da, holters, akkurat som spissene...

Men jeg er skeptisk til Bjørnar på høyresiden slik som du skisserer i tilfelle Risholt må stå over - noe jeg føler meg ganske sikker på at han må. Bjørnar har aldri spilt godt når han har prøvd seg på høyresiden, ergo er det kanskje best å plassere Olof der, samt Bjørnar og Stjerna sentralt. Ellers er vi stort sett enige! :)

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jun 03, 17:04
Føler at vi trenge Watson på midten pga krigerheten hans. Han er flink til å løpe opp spillere og vinne baller, altså veldig lik Risholt.

Var i alle fall det mot Hønefoss!

Men han spilte jo godt på kanten mot Start :)

Ansvarlig redaktør

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 21 jun 03, 17:12
enig med deg holters

må ha en sentralt som kan kompansere for ballvinnerkvalitetene til risholt. olof er vel den som kan komme i nærheten av risholt`s evne til å vinne ball, få oversikt fort og fordele baller.

med ffk til champions league!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 03, 17:27
Jeg er fullstendig enig med dere i at Watson er best sentralt og en naturlig arvtager for Risholt - som jeg også har skrevet tidligere. Men saken er den at jeg synes høyresiden har fungert dårlig med Bjørnar der, dermed må vi veie litt frem og tilbake hva man skal forsake. Røn er et annet valg, men han er også klart best sentralt virker det som.

Alternativt kan Eggen benytte Melo på høyre midtbane, da er det plass til både Olof Watson og Håkan sentralt. Evt Bjørnar sentralt og Håkan på venstre - avhengig av om Stian spiller....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914