Start 11`er
Steinar
czwartek
tor
helland
vebjørn
welton
risholt
søderstjerna
stian
ringberg
lars petter
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Sørlie
Cwartek
Trondsen
Pettersen
Hagen
Helland
Risholt
Söderstjerna
Johnsen
Melo
Ringberg
- er dog skeptisk til Trondsen, hvorvidt han kan starte eller ikke etter mageproblemene. Da går Helland ned og erstatter han, mens Røn eller Watson går inn på midtbanen. Hvis Risholt ikke kan spille, bør Watson starte...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Czwartek...Helland...Pettersen...Hagen
Helland...Risholt/Watson...Stjerna...Johnsen
.................Melo.........Ringberg..........
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Greit nok at Helland har spilt bra, men så bra er han da ikke?
:D :D
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
Sørlie
Cwartek
Pettersen
Helland
Hagen
Watson
Söderstjerna
Risholt (Røn)
Johnsen
Melo
Ringberg
Opprinnelig postet av creed1
Keeper er jeg usikker på. Vet ikke om Sørlie er frisk igjen, og hørte at Rino stod godt mot Hønefoss. Bakre firer bør bli Czwartek, Pettersen, Trondsen/Helland, Hagen. Midtbane fra høyre: Helland/Watson, Risholt, Stjerna/Bjørnar, Stjerna/Stian. Spisser tror jeg blir Welton og Markus, men tror Lars kommer inn i 2.omgang. Har gardert meg litt på denne. hehe.
Les nyheten på forsiden. Steinar Sørlie er "fit for fight", mens Trondsen nok står over.
.........................Sørlie....................
Czwartek...Helland...Pettersen...Hagen
Watson...Risholt.....Stjerna...Johnsen
Hvis ikke Risholt er klar, bør Watson gå inn i midten som ballfordeler, men hvem skal spille på høyrekanten da tro? Da må kanskje hele laget flyttes om på.
Ansvarlig redaktør
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
czwartek...helland...pettersen...hagen
stjerna.........risholt.....røn..........stian
.................welton.........ringberg.......
hvis tor blir klar, setter jeg helland på benken. hvis risholt ikke blir klar går olof inn på midten. noen meninger om stjerna på høyre kant?
med ffk til champions league!
Sørlie, Czwartek, Helland, Pettersen, Hagen, Søderstierna, Røn, Watson, Stian, Melo, Ringberg.
Å plassere Stierna på høyre begrunner jeg med at han er høyrebeint. Når han spiller venstre ving trekker han inn mot midten hele tiden og vi mister bredden i spillet. Med Stian på venstre som forhåpentligvis holder bredden i spillet vil vi skape mye større rom å spille i ved at motstanderen blir trekt utover i breddene. Med to kjappfoter på hver sin ving har vi da en gylden mulighet til å spille ut motstanderen med heidundrende godt gammeldags vingspill! Skulle de skadde spillerne bli bra igjen vil det seff bli rokkeringer i start 11`eren.
Dog er kritisk til at Lars Petter ikke har mer tillit ! At han ikke har puttet mer kommer også av midtbanen, samt at Magnus ikke slår med samme presisjon som i fjor. Laget:
Rino
Pål, Helland,Jørgen og Vebjørn
Stjerna,Bjørnar,Risholt/watson, Stian
Lars P og Markus.
Det holder til 3-1 seier ! og 5500 på tribunen.
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
..........................Hansen...................
Cwartek....Pettersen...Helland....Hagen
Håkan........Bjørnar...Watson...Johnsen
..................Melo....Ringberg...............
Dette betyr altså at jeg har endret litt oppfatning underveis. Forsvaret bør være gitt slik situasjonen er. Keeperplassen er jeg egentlig uenig i slik den er satt opp her, men jeg velger å stole på "supporter" når han sier Rino skal stå. Da er det ikke noe poeng i å kverulere over det, men heller støtte Rino so jo sjeldent gjør større feil. På midtbanen bør Håkan ha alle mulige forutsetninger for å spille på høyresiden, men han har ennå ikke spilt der - hvertfall for FFK - så det er nok et vågalt tips. Men jeg mener bestemt at Eggen bør kunne forsøke det, kanskje får vi da også mer bredde på høyrekanten? Det har vi hvertfall savnet, og med Håkans ypperlige pasningsfot kan han da kanskje få lagt presise innlegg i retning Ringberg med høyrebeinet sitt. Sentralt på midtbanen må nok Risholt stå over, da er Olof Watson en naturlig arvtager. Ved siden av ham har jeg plassert Bjørnar Johannessen - under tvil. Grunnen til at jeg skled i retning Bjørnar fremfor Michael Røn var nok rutinen. Watson og Røn sammen ville kanskje blitt for lett og ungt, og tror det kan være hensiktsmessig å la Bjørnar spille fra start denne gang. På venstresiden mener jeg bestemt at Stian Johnsen bør få sjansen fra start. Han har egenskaper som ingen andre i laget har, og dersom han er i slag vil han gi laget en ny dimensjon offensivt med sitt kantspill, noe vi sårt har savnet.
På topp mener jeg Melo bør få fornyet tillitt ved siden av Ringberg. Melo har vært positivt; flink til å holde i ballen, pasningssikker og kan utrette ting med ballen i beina i fart. Dessverre har han vist svakhet i forhold til å være god foran motstanderens mål, men jeg har en følelse av at det løsner snart.
På høyrekanten vil han også være mindre målfarlig, pga han ikke får skutt med høyrebeinet på samme måte.
Watson spilte helt ypperlig mot Start, og var god mot Hønefoss, så han får fornyet tillitt på høyrekanten hos meg.
..........................Sørlie...................
Watson...Risholt.....Stjerna...Johnsen
Hvis Risholt derimot ikke er spilleklar, ville jeg gått for noe ala dette:
..........................Sørlie...................
Johannessen...Watson.....Stjerna...Johnsen
Kanskje til og med latt Fog få prøve seg på høyrekanten? :)
Ansvarlig redaktør
Men jeg er skeptisk til Bjørnar på høyresiden slik som du skisserer i tilfelle Risholt må stå over - noe jeg føler meg ganske sikker på at han må. Bjørnar har aldri spilt godt når han har prøvd seg på høyresiden, ergo er det kanskje best å plassere Olof der, samt Bjørnar og Stjerna sentralt. Ellers er vi stort sett enige! :)
Var i alle fall det mot Hønefoss!
Men han spilte jo godt på kanten mot Start :)
Ansvarlig redaktør
må ha en sentralt som kan kompansere for ballvinnerkvalitetene til risholt. olof er vel den som kan komme i nærheten av risholt`s evne til å vinne ball, få oversikt fort og fordele baller.
Alternativt kan Eggen benytte Melo på høyre midtbane, da er det plass til både Olof Watson og Håkan sentralt. Evt Bjørnar sentralt og Håkan på venstre - avhengig av om Stian spiller....
Czwartek
helland
jørgen (tor er uaktuell)
vebjørn
WELTON (best på høyreving!)
søderstjerna
risholt (watson hvis risholt ikke spiller)
stian
markus
biffen (må få tillitt, welton passer ikke som spiss)
Bjørnar og Røn bør bli vraket, for Bjørnar spelte, unnskyld uttrykket, som en kjerring mot SF, mens røn gjorde en svak kamp mot hønefoss....
biffen (må få tillitt, welton passer ikke som spiss)
Enig om spissvalget, men jeg vil ikke si at Welton ike er spiss, , men han må komme fra kanten. Noen må da løpe på stussen fra Markus.
Jeg mener å ha sett at Markus har sett oppgit ut når Welton ikke har kommet på løp, der Lars Petter ville vært !!
Welton må ha ball på fot, dårlig til å se rom!
(Jævlig bra analyser her). Eggen burde tatt en titt !
moxi-V
Kanskje til og med latt Fog få prøve seg på høyrekanten?
Vi trenger mer erfaring mot Godset enn å stille med U-laget eller juniorene.
Parentes ! FFK 2 spiller jo i 2. divisjon neste år hvis vi..........
Må det bli en god søndag !
moxi-V
Ungguttene vår blir ikke verdensmestre uten å få prøvd seg under kamp! Og hvis du leste hele innlegget godt nok, så hadde du sett at jeg skrev Fog pga mangel på en høyrekant, da jeg ikke synes det fungerer med Johannessen på høyrekanten.
(Fog spilte for øvrig ypperlig mot Sandefjord i treningskampen)
Ansvarlig redaktør
...............Sørlie...............
Pål..........Jørgen.......Vebjørn
Olof...Bjørnar...Roger R...Roger H...Håkan
Lars P/Welton....Markus
En dristig 3-5-2 faktisk, tror faktisk at det kan funke mot Godset. Gutta måtte da starte presset høyt, Godset slå langt, og de lange ballene ville enkelt bli plukket opp av 3`rn bak.
Stiller meg forøvrig bak poenget om at Bjørnar har fint lite å gjøre på kant. Kunne også vært morsomt å sett Helland som anker og Risholt som indreløper.
Men dette er jo ren utopi dessverre...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
sørlie
jørgen helland vebjørn
pål olof risholt stjerna stian
welton markus
vanskelig valg av midtbanen da den her kanskje har litt liten løpskraft, men jeg synes olof fortjener en plass foran røn og bjørnar. har forøvrig stor tro på pål som vingback.
med lp, røn og bjørnar inn tidlig i andre vil godset rett og slett bli løpt i senk.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914