Østfoldfotballen neste år !
Det går meget dårlig for de andre !
Moss i bunnstrid (måtte de bli der), Borg uten seier i 2. Kvik kastet endelig treneren , men vil klare se brukbart.
Sprint henger ikke med på midten engang, selv med Trulsen, Olofsson og Bård Olsen !
Går det som noen drømmer, men kanskje ikke håper.
Er det ingen Østfold lag i 1.div neste år, men Moss, Kvikk ofg FFK 2 i andre !
Jeg vet at hovmod står for fall, men vi har 20 gode spillere i stallen i år.
Når stillte vi med fullt lag sist ? Og hvordan gikk det da ?
Moss i bunnstrid (måtte de bli der), Borg uten seier i 2. Kvik kastet endelig treneren , men vil klare se brukbart.
Sprint henger ikke med på midten engang, selv med Trulsen, Olofsson og Bård Olsen !
Går det som noen drømmer, men kanskje ikke håper.
Er det ingen Østfold lag i 1.div neste år, men Moss, Kvikk ofg FFK 2 i andre !
Jeg vet at hovmod står for fall, men vi har 20 gode spillere i stallen i år.
Når stillte vi med fullt lag sist ? Og hvordan gikk det da ?
---------------------------
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Når det gjelder Moss så synes jeg det er artigere å slå dem enn å se dem rykke ned en divisjon. Dessuten er det alltid artig med et derby.
-exit body, exit mind-
FFK havner trolig på øvre halvdel, Moss klarer seg. Dermed er det to lag fra Østfold i 1.div neste år også. Føler meg ganske sikker på det faktisk.
Ellers har jeg tro på at Kvik kan rykke opp neste år dersom de får inn en god trener. De har lenge lidd under Roar Breiviks ledelse, og har egentlig godt nok lag for opprykk.
Sprint/Jeløy klarer seg nok i 2.div, og mer bør vi ikke kunne forvente. Borg Fotball er det mer usikkert med, kanskje kan vi håpe på en kollaps slik at alle samler seg om SFK i Sarpsborg? Jeg vil gjerne ha en sarpeklubb opp!
Ellers gjør vel Råde det brukbart i 3.div og kan kanskje rykke opp? Om ikke lenge er nok også FFK2 i 2.div, det forutsetter jo at FFK rykker opp i Eliten.
Ellers har jeg tro på at Kvik kan rykke opp neste år dersom de får inn en god trener. De har lenge lidd under Roar Breiviks ledelse, og har egentlig godt nok lag for opprykk.
Sprint/Jeløy klarer seg nok i 2.div, og mer bør vi ikke kunne forvente. Borg Fotball er det mer usikkert med, kanskje kan vi håpe på en kollaps slik at alle samler seg om SFK i Sarpsborg? Jeg vil gjerne ha en sarpeklubb opp!
Ellers gjør vel Råde det brukbart i 3.div og kan kanskje rykke opp? Om ikke lenge er nok også FFK2 i 2.div, det forutsetter jo at FFK rykker opp i Eliten.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914