Vi er inget topplag!
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 22 jun 03, 20:44
Nå er det bekreftet, vi er absolutt ikke noe topplag selv om en del har håpet på det mot bedre vitende. I dag viser vi med all tydelighet at vi er 100% avhengig av enkeltspillere som Risholt, Trondsen og Tore P for å få til noe som helst. Uten Risholt har vi ingen midtbane. Uten Trondsen og Tore P er forsvaret et eneste stort kaos. Og med Rino i mål som ikke klarer å dirigere slik Sørlie kan er vi sjanseløse. Godset får lov å gjøre akkurat hva de vil og det er bare udyktighet som gjør at ikke Godset tar med seg 3 poeng. Eneste positive idag er Stian Johnsen som til tider viser at han har både fart og god nok teknikk selv i 1. divisjon. Jeg vet at nivået i 1. er så uendelig mye høyere enn i 2., men uavgjort idag var nesten verre enn tap mot Sandefjord. Slike kamper som dette MÅ vi vinne om vi skal nå barrieremålet om å lukte på kvalik...skal dette målet fortsatt kunne nåes er det bare å åpne lommeboka og hente inn spillere av et mye høyere kaliber enn vi gjorde før sesongen. Idag er jeg skikkelig skuffet! Helt ubeskrivelig skuffet!
Lagt til: 22 jun 03, 22:23
Fælt så negative vi var da!! Vi spiller uavgjort mot et av de beste 1.div laga(gi faan i tab.posisjon, de er på vei). Det gjør ditt utsagn om at vi er 100% avhengig av enkeltspillere til noe tull. Forsvaret syns jeg klarte seg bra. Det var ikke dems feil at det ble mål imot. Men enig i at savnet av Risholt på midtbanen var stort, skulle nok hatt Bjørnar fra start og Rino kunne nok godt sett kampen fra benken, usikker i feltet og dårlig med igangsettinger.
Nå vinner vi mot Moss neste helg og da er alt bare bra :D
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 22 jun 03, 22:25
Ja, dette var svakt! vi faller ned på et nivå som minner om alta-kampen, og det etter at vi har utlignet til 1-1!!!!! håpløst!!!! per idag er vi ingen topplag.. det må vi bare innse etter den siste tidens spill og resultater... men det går da an å kjempe mer!!!! jeg sitter hele tiden inne med en følelse av at vi kan bedre, at guttane har mere å gå på....
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 11 mai 03
Lagt til: 23 jun 03, 00:04
Vi spiller mot det beste laget som har gjestet Stadion i dag. Kjemping. Alle kjempet til siste slutt, men til tider ble vi rundspillt. Mye jaging av ball, men likevel skaper vi mange vasse sjangser.
Hadde Welo etter runding av keeper satt ballen, hvis Stjernas skudd som gikk som en biljardkule innenfor SIFs 5 meter gått inn hadde vi vunnet 3-1.
Ike noen toppkamp, men vi spilte med 3. og 5. valget i midtforsvaret, som likevel spillte stort. Spesielt Jørgen.
En MEGET spennende kamp, med mange sjangser . Flott levert på en middels dag. Vi må ikke tro vi er noe Tipeligalag !!!! (ennå)
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 23 jun 03, 00:17
maxi:
å si at godset er det beste laget som har gjestet stadion i år, er vel litt å ta i... sandefjord er hvertfall mye bedre, slik jeg ser det.......
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 11 mai 03
Lagt til: 23 jun 03, 00:37
Helt uenig. !!
SIF spillte oss ut i perioder, med god ballbeseittelse på midten og fram på vingene. At de mangler en midtspiss skal vi være glade for.
Mot Sandefjord var det vi som spilte dem ut i 30 min inntil 2 fise mål endret hele kampen. Etter de var Sandefjord også gode.
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Lagt til: 23 jun 03, 12:29
At HectorFFK kaller det bare tull av vi er avhengig av enkeltspillere skjønner jeg ikke helt....med Risholt på midtbanen og forsvarsspillere som spiller ballen til medspillere istedet for å bare klarere hele tiden tror jeg vi kunne ha klart å vinne mot Godset. Og det er nettopp det vi må gjøre hvis vi skal henge med blant de 3-4 beste. Menmen...jeg mister aldri troen og møter alltid opp på neste kamp, uansett!
06/10/2024 22:02 | 2001f914