Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvis vi rykker opp....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 24 jun 03, 18:43
.... er fredrikstad stadion bra nok som tippeliga-arena??? får vi spelle tippeliga-fotball på den??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 24 jun 03, 19:21
Går nok greit et par sesonger. Værre med Hønefoss sin. Det var nesten som å være på Lisleby stadion

Sjefskodærn

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 jun 03, 19:31
Med tanke på hva Ålesund spiller på tror jeg vi skal klare oss fint dersom det blir aktuelt...dessuten er svært mange andre 1. divisjonsarenaer heller ikke mye å skryte av...også her må det gjøres noe ved et eventuelt opprykk.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 jun 03, 19:55
marle da... Nå skal du ikke henge ut Lisleby stadion for det er faktisk der FFK må spille hvis de ikke får godkjent Fredrikstad stadion for 1. divisjonspill osv.

Hønefoss "stadion" var helt grusom. De brøt vel samtlige regler som styret i Fredrikstad maser om.

1) Fantes ikke noe gjerdet rundt hele stadion
2) Hjemme- og bortesupportere stod inntil hverandre
3) Man fikk oppholde seg på indre bane
4) Salg av brusflasker
5) Felles utgang
6) Måtte gå 1 mil for å komme til et toalett

osv

Hvordan i alle dager kan de da klage på noe så latterlig som at rullestolbrukere ikke kan oppholde seg på indre bane??

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 24 jun 03, 20:11
var da svært så man skulle ta ting bokstavlig og alvorlig her da.. Hønefoss stadion var forfedelig dårlig.. Fikk ikke noe stemning overhodet. Den minte meg enkelt og greit om Lisleby stadioen. Liten tribune og teit løpebane rundt samt at man overhodet ikke får noe stadiostemning der..

Sjefskodærn

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 25 jun 03, 11:04
Pluss at det blåste alt for mye...

hehe

Personlig så har jeg noen av mine beste fotballminner fra Lisleby stadion. Men ikke på tribunen...

Fredrikstad stadion holder sikkert en god stund til. Først må vi fylle den opp!!! Selv om det er TV-kamp, og regn!!!

Heia Guttane!

Fasen

FFK for alltid!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914