Trondsen spiller ikke mot LSK
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Steinar Sørlie
Pål André Czwartek, Jørgen Pettersen, Vebjørn Hagen, Stian Johnsen
Bjørnar Johannessen, Roger Helland, Roger Risholt, Håkan Söderstjerna
Markus Ringberg, Lars Petter Hansen.
Synes det er rart at Eggen ikke har lært etter kampen mot godset? Eneste endringen er jo at Risholt er tilbake, og det er jo i og for seg en stor endring.
Forsvaret var altfor baktungt og trakk ikke riktig ut mot godset, hvorfor har han ikke endret på dette?
Ansvarlig redaktør
Men villle nok gått for Helland bak, men Eggen vet nok best. Johnsen må virkelig opp mot sitt allerbeste for å stå imot lsk....Men jeg har tro på seier...imorra og på søndag
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
SØRLIE
Johnsen - Helland - Pettersen - Czwartek
Stjerna - Risholt - Johannessen - Watson
Ringberg - Hansen
Ansvarlig redaktør
Macka fra start!
Slik ville jeg hatt laget:
Sørlie
Czwartek
jørgen
helland
vebjørn
stjerna
risholt
bjørnar
stian
lars petter
markus
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Men Lars Petter er ikke noe bra om dagen syntes jeg så jeg skjønner ikke helt hvorfor han spiller.. Men det er også kanskje lurt å sette inn på Melo sånn på slutten siden han er griserask og løper ifra et sliten forsvare til Lillestrøm.. :D
Beste er at Stian er tilbake. Han er min favorittspelær :ffk:
Sjefskodærn
Satser allikevel på at vi spiller opp mot vårt ypperste, og at vi går av banen med 2-1 i lomma.
Macka fra start!
Lillestrøm satser på luftstyrke og det vil bli mye kamp i feltet, men dette er jo også Pettersens styrke.
Derfor tror jeg det blir viktig med gode hodespillere i forsvar i morgen, og det er det kun Pettersen som er av de Eggen har tatt ut.
Ansvarlig redaktør
Teknisk god, meget gode pasninger, men ingen kriger eller ballvinner.
Skulle ønske at Stan nå kom på venstre flanke. Sentralt Risholdt og BJørnar/Watson.
Stjerna på høyre går ikke mht skudd fra høyre kant, Om han kan komme rundt på høyre og få slått inn , det har vi ennå ikke sett. Lars Petter er et riktig valg mot robuste stoppere.
Welo er for veik og jeg hade håpet på mer smartness.
Jeg synes Watson er undervurdert. Godt overblikk og han har lært å spille balle fortere eks pasning til Bjørnar mot SIF.
Jeg tror at hvis LSK ikke scorer, noe de sjelden gjør, vil ett mål holde til seier i morgen.
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
-----------------sørlie--------------------
cwartek----helland---jørgen p----hagen
watson----risholt---bjørnar------johnsen
------------ringberg--melo---------------
Men nå er det ikke slit at jeg tar ut laget, men Eggen. Stiller meg fortsatt undrende til komponeringen av forsvaret spesielt med Vebjørn Hagen som midtstopper og Stian Johnsen på venstreback. Jeg er fortsatt av den oppfatning at det er best å benytte spillere i de posisjoner de fungerer best i når det er mulig. Og det er mulig nå! Å bruke Stian Johnsen i forsvar får jeg nesten vondt i magen av; ikke fordi han er direkte svak der, men fordi vi sløser med ressurser. Stian J har sin store styrke offensivt på venstresiden!! Ellers ville jeg også i denne kampen brukt Helland som midtstopper (luftstyrke, duellspill og erfaring blir viktig i en kamp mot fysisk sterke LSK)
Så får vi se om Eggen lykkes mer med laguttaket denne gang...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
cwartek----helland---jørgen p----hagen
watson/bjørnar---risholt---stjerna--stian
--------Lars Petter----ringberg-----------
Sørli har vist seg å være den beste keeperen, samt at vi har stort fremtidspotensiale i han.
Forsvarsrekka sier seg selv med den skadesituasjonen vi har nå. Hagen er det usike kortet, men han har spilt mye og vi har ikke sluppet inn mange m¨ål hittil så veldig ille blir det forhåpentligvis ikke.
Bjørnar har vist god form i sine innhopp de to siste kamper. Risholt er selvskreven skadefri. Stian er antagelig klar for offensiv spill igjen,mens Stjerna kan ligge rett bak Ringberg og komme med gode pasninger til marcus. Stjerna har også en tendens til å trekke inn mot midten. Lars Petter har fart og trekker på seg en forsvarer eller to med en gang. Det gjør ikke melo.
Kampen mot lillestrøm blir vanskelig, men vi får håpe på god underholdning!! Siffertips 2-1 til FFK.
Opprinnelig postet av Costanza
Stiller meg fortsatt undrende til komponeringen av forsvaret spesielt med Vebjørn Hagen som midtstopper og Stian Johnsen på venstreback. Jeg er fortsatt av den oppfatning at det er best å benytte spillere i de posisjoner de fungerer best i når det er mulig.
Jeg er helt enig i at Stian funker best på vingen! Men jeg syns Hagen har spilt best som midtstopper!!! Spørsmålet er jo om ikke Helland er bedre... Bjørnar bør spille sentralt på midten. Den plassen bør ikke gis til Stjerna, og jeg tror ikke han (Stjerna) har noe å gjøre på høyrekanten... Han har ikke fart nok til å komme rundt bekken for å slå inn, og han er kanskje den beste skytteren vår, så hvis han ikke spiller spiss (noe som kunne vært spennende) så er nok venstrekant-plassen hans... Det er synd for Stian! Og laget!
Men vi får håpe på hjemmeseier, og 4. runde!!!
Fasen
FFK for alltid!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914