Husk meg
Brukernavn
Passord

Kviskvik valgte Brann!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 25 jun 03, 13:11
Det er ikke noe å gjøre med nå!
FFK kan kanskje lære noe til annen gang, nemlig at det lønner seg å være rask på labben hvis man virkelig er interessert... Men er enig med en del andre her inne at på venstre del av midtbanen er vi godt bemannet og at det er andre lagdeler som bør styrkes først... Det er nok av Bosman spillere der ute, og jeg er av den oppfatning at Øst Europa er et marked hvor man kan finne ekstremt bra spillere som ikke bør bli for dyre for FFK :-)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jun 03, 13:47
Og som tidligere sagt... 1 million kroner gjort ham til Fredrikstads best betalte spiller (ved siden av Tore P?), og det er han ikke verdt med tanke på at vi trenger høyre kant og spiss.

I tillegg er han blitt privatkjøpt, men det hadde jo skjedd i Fredrikstad også (mest sannsynlig) ved at Høili gikk inn med noen kroner.

Uansett - det er nok av gode spillere!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 26 jun 03, 01:55
Jeg tror ikke FFK var reelt interessert i han.. tror de skjønte at det ikke var en slik spilletype de trengte å bruke penger på... ellers tror jeg vi hadde fått han!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914