Husk meg
Brukernavn
Passord

Hærlig trøkk på stadion idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 25 jun 03, 22:16
Synes det til tider var veldig bra trøkk på stadion idag. Deilig å ha supporterskare fra motstanderne som også skaper liv. Først da blir det orntli fotballkamp.

---------------------------

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jun 03, 22:23
Man ser at man har mye å jobbe med i Plankehaugen når man møter Kanarifansen til kamp på tribunen. Var liksom i en helt annen divisjon hva angår trykk, antall og reportoar. Men det skulle også bare mangle egentlig tatt i betraktning levetid og hvor klubbene befinner seg i systemet.

Ellers var det bra stemning i dag ja. Godt å konstatere at musikk på dødballer o.l. var tatt bort også...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 jun 03, 00:43
Dommern må nok ta mye av æren for livet på tribunen!!! Makan til elendig dømming skal du lete lenge etter. Nå har vi hatt to tippeliga dommere på rad på stadion, og jeg kan ikke huske sist gang det var så elendig dømming som i de to siste kampene......
Utover i sessongen så får vi kanskje et litt viere repotuar på hovedtribunen også :D Men artig med skikkelig liv på sitta også

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 jun 03, 00:47
De tre siste kampene før cup-kampen har vært de verste. Spesielt i Hamar og Hønefoss. Grusomme greier :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 26 jun 03, 02:41
Årsbeste hva angår stemning på stadion idag!! skikkelig trøkk både fra plankehaugen og sittetribuna i dag, selv om jeg savner at ennå flere på sittetribuna er med å synger og roper...
artig når vi fikk hovedtribuna til å svare når vi ropte "gi oss en F" osv...

La oss fortsette i samme spor mot moss,og være ennå bedre da!!!! vi skal slå kråkene på tribunen også!!!!!

at kanarifansen er bra supportere det visste vi.. de er norges nest største supporterklubb, og da er det ikke rart at de til tider er bedre enn plankehaugen, som har null erfaring, og som ikke akkurat har vært i tippeligaen mange år på rad!!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 jun 03, 19:31
Kanari fansen er en jævla arti og bra supporterklubb!! Jævla kreative er døm ævv!! Så bare et lite bilde så jeg veit ikke hvor mange døm er!! Er godt å få organisert en så god supporterklubb i en så relativt liten by og med Oslo som nærmeste nabo(nesten)

Men døm har gjort enkel politikk, samma som vi skal gjørra i Moss når den nye tribunen kommer!! Den er å ha kun et felt der medlemsrabbater gis, samt egen kiosk og dass. et sted for ingen andre!!
Nå kommer nok Vingen aldri tell å bli i nærheten av det Kanari fanse er, hverken i fremtiden eller på Søndag, det er Mossinger for treige tell!! Mossinger eier rett og slett ikke stolthet!! Så sånn i utgangspunktet har dere et større potensialet tell å bli større, men det virker som supporterkulturen ikke kommer tell Fredrikstad med det første!!
Nå hører det jo også med at Vingen bare blir bedre og bedre med åra som en helhet og organisasjon!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jun 03, 01:14
Supporterkulturen i fredrikstad har da vokst enormt i løpet av de to siste sesongene.... (i år og i fjor) er vel i gjennomsnitt 60-70 syngende på hjemmekampene, og 200-300 på bortekampene...

Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 28 jun 03, 01:22
Det er synd at det er så få som synger på hjemmekampene men jeg har stor tro på at til søndagen så kommer det til å være veldig mange som stiller opp sammen med plankehaugen. Det skal ihvertfall jeg. :ffk: :ffk:

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.

Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 28 jun 03, 01:27
Kirken kan den som vil gå i tidlig på dagen. Er ikke no problem det vettu..

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jun 03, 01:55
nå de siste kampene synes jeg antall syngende supportere også på hjemmekampene har tatt seg kraftig opp... nå er vi flere hundre som synger på hjemmekampene også... håper så mange fortsette å stå sammen med plankehaugen!!!

men uansett er det ingenting som kommer opp mot 16.mai kampen i horten, når vi var ca. 1000 stående,syngende supportere... det er noe av det råeste jeg har opplevd, og noe jeg tenker på den dag i dag....

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 30 jun 03, 10:50
1000 er vel litt å underdrive? var da flere enn som så. :D

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914