Forbedringer?
Vi vil vurdere alle henvendelser seriøst og håper dere har noen morsomme ideer som vi kan utvikle.
Vi har allerede planlagt et fotoalbum og vurderer hvorvidt vi skal lage en spillerstatestikk.
Har du lyst til å jobbe med denne siden sammen med oss send en mail til [mail=holters@ffksupporter.net]Holters[/mail] eller [mail=morten@ffksupporter.net]meg[/mail]
---------------------------
Utvikler og Medeier.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
1) En fotograf (gjerne på hobbybasis, men det bør være digitale bilder).
2) Skribenter! Man får aldri nok av skribenter!
3) Historikere! Som kan hjelper oss med eldre historikk, samt statistikk.
4) Tystere. :) Folk som får tak i "innside information" angående FFK.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Sjefskodærn
Ellers savner jeg oppdateringer om ting som skjer rundt skader, sykdom ol.
Stadion på FMV!
Jeg har foreslått en suppoerter børs, hvor man skriver in sin egen oppfatning (poeng) på hver spiller og lar programmet regne ut en gjennomsnitt fra supporternet.
2) Ellers har VG.no mye bra sttistikker, lagpoeng, tilskuere mm. Kan man flette inn det inn i denne siden. Jeg vet det går linker dit
3) Månedens spiller !!
4) Gode Råd til Eggen ?
Ikke at jeg tror vi har noe å lære ham, men vi kan starte supporterkrav:
Nå må Stian fram ! Eks.
Men tross alt ros til hele nett stedet. !!!
Elitedivisjonstakter over dette !!!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ellers synes jeg at det hadde vært veldig bra med en egen sak "sykestua" e.l der skadesituasjonen ble oppdatert f.eks en gang pr uke.
På debatten hadde det også vært ålreit å kunne lagt inn et bilde på sin egen profil, enten det er av seg selv eller et eller annet, for å få et enda større særpreg.
Nå vet jeg ikke hvor godt besøkt sidene til plankehaugen er, men det hadde kanskje vært en ide for dem å få et eget hjørne på denne siden for å markedsføre dems planer, tifo kontoer osv. Mest av alt for å øke oppslutningen til- og interessen for Haugen.
Sist og ikke minst bør jo denne siden få status som offisiell side for klubben, vet ikke hvorvidt dette er interessant for dere som driver den, men at det ville vært naturlig det er hevet over enhver tvil, kontakt klubben ang det, klubben er vel også interessert i mest mulig markedsføring, så kunne skribentene som jobber der tatt de ledige jobbene som skribenter på disse sidene. To fluer i en smekk kalles det:ffk:
Macka fra start!
Har sagt det tusen ganger, men kan jo si det igjen, driiit bra sie!:D :ffk:
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Leste også i f-b at de fortsatt hadde planer om det, men foreløpig står vi på vent.
Ansvarlig redaktør
En ærlig FFK supporter!
Det hele har kokt bort i grøten, sender deg en mail nå.
Ansvarlig redaktør
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Forøvrig kan jeg jo si at overdreven spamming og misbruk av forumet vil føre til utestengelse ;)
Utvikler og Medeier.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
neida, har vel egentlig ikke noen unskyldning :)
Utvikler og Medeier.
Hvis det ikke fungerer neste gang du skrur på maskinen er det nok fordi profilen din resetter cookies eller liknende ved oppstart. Dette er vanlig hos bedrifter f.eks.
Sjefskodærn
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914