Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen og Tor Trondsen skadefrie

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 jun 03, 16:40
I følge Radio Fredrikstad

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 jun 03, 17:01
Positivt. Erstatningene har riktignok klart seg bra, men å få så solide spillere tilbake fra skade er utelukkende veldig positivt!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 27 jun 03, 17:05
Nå har de vel ikke vært skadet, men syke! :) Uansett så er det viktig å få de tilbake! Har savnet Trondsen der bak som er flinkere til å klarere til medspillere, samt gode fremspill.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 03, 17:12
Skade og syke, what`s the difference, master Holters? ;)

Bare synd at en spiller som f.eks. Olof Watson - som virkelig har vist seg frem når han har fått sjansen - trolig blir henvist til benken dersom Trondsen og Pettersen er kampklare (Helland går jo opp på midtbanen, og Bjørnar må jo fortsette). I tillegg blir det spennende å se hvem som blir valgt på venstreback; Stian Johnsen eller Vebjørn Hagen. Jeg holder en knapp på førstnevnte.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 27 jun 03, 17:14
Tror Olof Watson blir en suveren innhopper i alle fall. 60 minutter og motstanderne begynner å bli sliten. De har blitt vant til tempoet til Helland, og brått kommer Watson innpå og setter litt fart i sakene. Kan bli spennende :)

Veldig spent på hva de gjør med Johnsen/Hagen situasjonen nå. Johnsen er en uslipt juvel fortsatt, og bør få spilletid uansett plass. En spiller for fremtiden!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 03, 17:19
Jeg mener man kunne forsøkt Hagen på venstreback, Stian på venstre midtbane og Håkan som spisskollega til Ringberg. Det burde være verdt et forsøk.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 jun 03, 19:37
Leste noe jeg ikke likte i Moss Dagblad, der hadde de ett interjuv med Tor Trondsen, hvor det sto at det 50/50 om han skulle spille. det kom an på om han fikk i seg mat

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 jun 03, 21:32
Opprinnelig postet av supporter
Leste noe jeg ikke likte i Moss Dagblad, der hadde de ett interjuv med Tor Trondsen, hvor det sto at det 50/50 om han skulle spille. det kom an på om han fikk i seg mat

Han driver sikkert bare å psyker ut Simen Brenne. Tor spiller stopper og Hagen venstre back. Garantert

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 28 jun 03, 01:02
Håper på dette laget:

steinar

czwartek
tor
jørgen
vebjørn

helland
risholt
bjørnar
stian

stjerna
markus

men jeg tror nok dessverre Lars Petter starter på topp, og at Stian blir henvist til benken, dersom både Tor og Jørgen blir klare..... dersom en av dem ikke blir klare tror jeg vebjørn spiller stopper, og stian på venstreback igjen..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914