Seier`n er vår!
---------------------------
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
Meeen fortsatt utrolig gøy at vi vant denne drittkampen :ffk:
Sjefskodærn
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Opprinnelig postet av marle
Jeg må faktisk si at jeg ikke var noe imponert. Ringberg var RÆVA (utenom målet) Watson hadde ikke lyst til å gjøre en dritt til tider. Sørlie hadde masse rare utspark. Stian rota mye. Risholt var langt ifra så bra som han kan være. Roger Helland var så dårlig at det var skremmende. Kunne like gjerna ha blitt 2-2 som 3-1.
Meeen fortsatt utrolig gøy at vi vant denne drittkampen :ffk:
Eh...? Nå er du vel litt vel negativ... Husk at dette var et lokaloppgjør - et derby hvor finspill sjeldent inntreffer, men hvor innsats og tæl oftest belønnes med seier. FFK kjempet til tider bra i dag, spilte fair og scoret 3 mål. Og selv om vi sjeldent fikk spillet til å gli, så var vi faktisk bedre enn Moss.
Ellers stiller jeg meg totalt uforstående til din kritikk av Olof Watson. Gutten var jo vår beste spiller da han kom inn i 2. omgang (ved siden av Risholt) med gode pasninger og topp innsats. I tillegg er han kreativ og klarer å holde bredden bra offensivt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kritikken du kommer med mot Watson kan jeg overhodet ikke fatte. Jeg mener at han var den klart beste på banen i 2.omgang. Var farlig både på høyre og venstre kanten.
Men som sagt, det viktigste i denne kampen var 3 poeng, og det fikk vi!
Jeg elsker guttæene jeg.. Men idag må jeg innrømme at de var langt ifra så bra som resultatet tilsier.
Sjefskodærn
i dag. han virker sterkerer fysisk og jobber stort sett veldig bra synd det ikke ble mål på frisparket.
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
ringberg var ikke god i dag, men er en spiller man aldri tar ut, for plutselig er han der og scorer (sånn som brattbakk)....
jeg hadde ikke forventet meg noe finspill idag fordi det blir det aldri i lokaloppgjør, hvor begge lag gir alt og innsatsen er på 110%....
:ffk: :ffk: :ffk:
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Sjefskodærn
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Jeg var vel kanskje alt for nervøs og hengte meg opp i at han var så slapp til tider :) Men det var utrolig mange som var enig med meg på tribuna der jeg satt da men..
Men Watson hadde et par tøffe ting også. Det skal han ha! Skal slutte å henge meg opp i han så mye egentlig.. :)
Det som gleda meg mest var at Lars Petter ser ut til å ha fått mer selvtillitt og det er utrolig gøy! :ffk:
Sjefskodærn
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914