Husk meg
Brukernavn
Passord

Seier`n er vår!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 jun 03, 20:44
Jada, 3-1 :) Knallåpning på kampen! Deilig at en dommer endelig dømmer for holdinger i feltet! Bra "inngangsshow" av Plankane også! Vi vant fortjent, er ikke noe å si på det! Eggen skal ha ros for de to glimrende byttene han gjorde ved pause! Jeg bare visste at Lars Petter kom til å score idag. Veldig bra kamp gutta! Og nå er Moss på nedrykksplass :D

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 29 jun 03, 21:33
Jeg må faktisk si at jeg ikke var noe imponert. Ringberg var RÆVA (utenom målet) Watson hadde ikke lyst til å gjøre en dritt til tider. Sørlie hadde masse rare utspark. Stian rota mye. Risholt var langt ifra så bra som han kan være. Roger Helland var så dårlig at det var skremmende. Kunne like gjerna ha blitt 2-2 som 3-1.

Meeen fortsatt utrolig gøy at vi vant denne drittkampen :ffk:

Sjefskodærn

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 29 jun 03, 21:55
Fantastisk deilig å vinne idag.. Roger var litt borte i 1,men får et jævla trøkk i karen etterhvert..He-he trudde han skulle drepe for fote på slutten (ta`n Roger)..Både minuser og plusser idag..Seieren gleder enormt og trekker frem byttene jeg håpet på i pausa og Jørgen og Roger som de som gleder mest..Fet stemning idag på Stadion også.:ffk: :D

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jun 03, 21:56
Opprinnelig postet av marle
Jeg må faktisk si at jeg ikke var noe imponert. Ringberg var RÆVA (utenom målet) Watson hadde ikke lyst til å gjøre en dritt til tider. Sørlie hadde masse rare utspark. Stian rota mye. Risholt var langt ifra så bra som han kan være. Roger Helland var så dårlig at det var skremmende. Kunne like gjerna ha blitt 2-2 som 3-1.

Meeen fortsatt utrolig gøy at vi vant denne drittkampen :ffk:

Eh...? Nå er du vel litt vel negativ... Husk at dette var et lokaloppgjør - et derby hvor finspill sjeldent inntreffer, men hvor innsats og tæl oftest belønnes med seier. FFK kjempet til tider bra i dag, spilte fair og scoret 3 mål. Og selv om vi sjeldent fikk spillet til å gli, så var vi faktisk bedre enn Moss.

Ellers stiller jeg meg totalt uforstående til din kritikk av Olof Watson. Gutten var jo vår beste spiller da han kom inn i 2. omgang (ved siden av Risholt) med gode pasninger og topp innsats. I tillegg er han kreativ og klarer å holde bredden bra offensivt.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 jun 03, 21:56
Vi vant kampen uten å imponere noe særlig ja. Er helt enig i at Ringberg ikke gjorde noen god kamp, og stiller meg helt uforstående til at han ble kåret til banens beste. Men han scorer mål, og da er han tilgitt med engang. :ffk:

Kritikken du kommer med mot Watson kan jeg overhodet ikke fatte. Jeg mener at han var den klart beste på banen i 2.omgang. Var farlig både på høyre og venstre kanten.

Men som sagt, det viktigste i denne kampen var 3 poeng, og det fikk vi!

marle

Moderator

Lagt til: 29 jun 03, 22:15
Jeg skrev at Watson til tider ikke ønsket å gjøre en dritt. og det var tilfellet også. Men han hadde sine øyeblikk så han var ikke baare slik. Men gud så giddaløs han var når han først var giddaløs. Det var det jeg reagerte på.

Jeg elsker guttæene jeg.. Men idag må jeg innrømme at de var langt ifra så bra som resultatet tilsier.

Sjefskodærn

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03

Lagt til: 29 jun 03, 23:53
Jeg syntes watson gjorde en fin match
i dag. han virker sterkerer fysisk og jobber stort sett veldig bra synd det ikke ble mål på frisparket.

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 jun 03, 00:13
Gidder ikke Watson???????????? hallo!!!!!!???? den gutten har virkelig stått fram i år, og er som en ny spiller, som i tillegg til rå teknikk, har begynt å jobbe masse... helt utrolig hvor bra arbeidshjern han har blitt!!!!

ringberg var ikke god i dag, men er en spiller man aldri tar ut, for plutselig er han der og scorer (sånn som brattbakk)....

jeg hadde ikke forventet meg noe finspill idag fordi det blir det aldri i lokaloppgjør, hvor begge lag gir alt og innsatsen er på 110%....

:ffk: :ffk: :ffk:

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 30 jun 03, 23:36
Han er vel den gutten som har stått på mest i di minuttene han har fått spilt denne sesongen. De gangene han har fått starte, har han på ingen måte spilt seg ut av laget. Og når han kommer inn, har han samtlige ganger hevet laget. Hans styrker er teknikk og ikke minst at han alltid gir 100 %, det må vi sette pris på og ikke komme å si at han ikke gidder, for det blir for dumt. Stå på Oluf, du fortjener å få starte mot Haugesund.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

marle

Moderator

Lagt til: 30 jun 03, 23:51
Begynn å les litt mer enn kun det negative æææ.. Jeg skrev at han til tider ikke gadd.. Ikke hele tiden..

Sjefskodærn

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 30 jun 03, 23:55
Personlig synes jeg at han til hele tiden gadd og jobbet meget godt.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 01 jul 03, 00:05
Greit marle, men jeg synes at det blir litt dumt å dra opp negative sider ved en spiller, når han akkuratt har spilt den beste kampen for året, eller hva sier du?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

marle

Moderator

Lagt til: 01 jul 03, 00:13
Kanskje.. Svaret mitt var egentlig mest mot det første innlegget som rosa laget litt for mye.. Det er en grunn til at ingen fikk over 6 på poengbørsen.. Og resultatat 3-1 kunne veeeldig fort ha blitt 2-2.. Men sånn er lokaloppgjør.

Jeg var vel kanskje alt for nervøs og hengte meg opp i at han var så slapp til tider :) Men det var utrolig mange som var enig med meg på tribuna der jeg satt da men..

Men Watson hadde et par tøffe ting også. Det skal han ha! Skal slutte å henge meg opp i han så mye egentlig.. :)

Det som gleda meg mest var at Lars Petter ser ut til å ha fått mer selvtillitt og det er utrolig gøy! :ffk:

Sjefskodærn

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 03, 00:15
Det bekrefter jo bare teorien min om fotballforståelsen til den gjennomsnittlige tilskuer som lufter meningene høylytt på stadion...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

marle

Moderator

Lagt til: 01 jul 03, 07:31
Det var en tåpelig kommentar fra din side :|

Sjefskodærn

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 jul 03, 12:09
Jepp

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 01 jul 03, 12:44
ja, det der var latterlig costanza... du er vel ikke akkurat noen rakettforsker du heller....

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914