Unødvendig av plankehaugen
Ble medlem: 02 apr 03
Lagt til: 29 jun 03, 20:47
Først vil jeg gratulere alle her og meg selv for en fortjent seier i dag.
Så til det overskriften handler om :
Det å springe bort til mossekråkene med 2 store FFK flagg rett etter kampslutt er å be om bråk,noe vi IKKE trenger her i Fredrikstad.
Det er greit å være glad osv...men det å bevisst provosere bortelagets supportere er unødvendig.
Nå har FFK lagt seg på ett høyere nivå enn i fjor,da bør også supporterene følge etter.
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 29 jun 03, 20:53
synes sånt bare er moro jeg :D
---------------------------
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 29 jun 03, 21:29
Hadde vel tenkt til å løpe forbi hovedtribuen kanskje :rolleyes:. Men kunne ha tatt andre veien da ihvertfall :)
Sjefskodærn
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 29 jun 03, 21:58
Nei la oss for f.. feire og erte mossingene litt..
Plankehaugen lager bra trøkk idag også
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 29 jun 03, 21:59
Enig i at det er unødvendig provoserende. Var ganske opplagt at det var til Kråkevingen man skulle.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 29 jun 03, 22:20
Man lærer av sine feil får vi håpe...det er noen av folka som pleier å være med rundt Plankehaugen som såvidt har IQ nok til å åpne en dør...så da er dem nok smarte nok til å gjøre akkurat det dem gjør idag...menmen...det gikk nå bra da! :) Og morro var det!
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 29 jun 03, 22:21
Det var ikke meningen å provosere, men å springe bort til hovedtribunen...Derimot er det lov til å bruke hodet, spesiellt etter at vi har fårr beskjed av Waters å holde oss unna Kråkevingen. Det er tvilsomt om de to får jobben som flaggveivere mer denne sesongen. Hadde det ikke vært for at Kråkevingen oppførte seg så utrolig dårlig på Stadion, så skulle dem fått en offisiell unnskyldning for overtrampet fra Plankehaugens side. Men Når de oppfører seg som de gjør, så driter vi i det. :mad:
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 29 jun 03, 22:25
Enig med Jon Syversen her.
Nå må vel klubben vente seg en irrettesettelse og evt. bot fra forbundet også ettersom Kråkevingen brøt en del retninghslinjer i forhold til å ha med seg pyro på tribunen? Men det var kanskje også Kråkevingens mål... Uansett; minst like unødvendig.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 29 jun 03, 22:33
Forbundet er kontaktet, og det er foreløpig uklart om det er Kråkevingen eller MFK som får boten, alt ifølge Waters. NFF`s observatør mente at FFK ikke kunne klandres, så det er Moss/Kråkevingen som må ta smellen virker det som. Men vi får se.....
Ble medlem: 24 apr 03
Lagt til: 29 jun 03, 23:57
Det var ikke meningen å provosere noe i det heletat .. var på vei til hovedtribunnen .. jeg har personlig bett om unskyldning ovenfor vaktene på station ...
Sorry .. sånt no skal aldrig gjentas fra min side .. skal tenke neste gang ... var bare så jævla glad for at vi vant så jeg håpa på å få med oss litt liv på hovedtribuna.... Tenkte ikke på mossesupp. i det heletat.. Beklager på det sterkeste ....
1 plass. 2005
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 30 jun 03, 00:06
Det er helt latterlig å klage på plankehaugen i dette tilfellet... vi må få lov til å løpe rundt på våre egne løpebaner på vår egen stadin med to flagg etter å ha slått Moss... meningen var jo ikke å irritere mossesupporterne...
det er mossingane som er idiotene her.. de er rett og slett forbanna dårlig tapere, og lar det gå utover oss fordi vi er best både på banen og tribuna... er rett og slett pinlig for hele kråkevingen, og dette viser vel også hvilket nivå de ligger på (dette er jo ikke første gang de har lagd bråk)...... Tapere!!!!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lagt til: 30 jun 03, 00:09
de viser hvilket lavmål de holder ved å prøve å ty til vold etter å ha tapt mot storebror fredrikstad........
når det gjelder tifoen til moss så må vel ffks vakter ta noe av skylda for at de fikk ta med dette inn på stadion, når de hadde fått nei til dette..... men det gjør jo ingenting at kråkevingen får en saftig bot for dette....
Lagt til: 30 jun 03, 00:15
hvorfor ikke??? kan man ta med flasker inn også da eller????
Lagt til: 30 jun 03, 00:21
nei da så... da bøyer jeg meg i støvet, og da er det jo soleklart at kråkevingen/moss bør få en saftig bot.. det bør de også få for oppførselen sin etter kampen....
Ble medlem: 30 jun 03
Lagt til: 30 jun 03, 10:52
Greit nok at dere som løp med flaggene ikke tenkte, men verre er det at det ikke er vakter der som hindrer dere. Jeg stod nære mossesupporterne og de oppførte seg heller ikke bra. Klarer ikke å forstå mennesker som er klare for å slå i en slik situasjon, det er helt lavmål. Dere burde derimot få lov til å løpe over banen til hovedtribunen. Men i slike oppgjør bør Moss ha med egne vakter for egne supportere - de vil få roet dem mye fortere.
Forøvrig så er jo Mosseavisene fulle av syting om dårlig dømming, offsider og annet. Det er nesten så at man håper de rykker ned....
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 30 jun 03, 12:03
Mest unødvendig i går var vel egentlig det latterlige sleivesparket fra speaker.
Hadde noe liknende blitt slengt mot OSS på en bortekamp, etter tap hadde jeg blitt fly-forbanna. Skjønner at Kråkene tente på noen pluger.
Lagt til: 30 jun 03, 13:13
uansett er det latterlig av både mossavisene og internettsiden å komme med bortforklaringer og skylde på alle andre når de har tapt mot FFK.. det viser hvor dårlige tapere de er, og hvor langt nede i gjørma døm nå befinner seg... men jeg hadde ikke ventet noe annet enn bortforklaringer og syting fra den kanten heller...
06/10/2024 22:02 | 2001f914