PlayForYourClub i gang igjen.
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Av alt i værden jeg elsker :ffk:
1 plass. 2005
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Igjen.... Kan vi eller FFK vinne noe på dette, eller er det ære det spilles om?
Ære.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
http://www.playforyourclub.com/play19.php
FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!
Opprinnelig postet av Newman
Spiller dette spillet en gang iblant, men nå var det stusselig å se på tabellen, nest sist mens lag som Molde og Aalesund herjer tabellen, dette er vel en skam for Årets Supportere 2004, hjelp til å få FFK på topp igjen!
Jeg kunne godt ha spilt for 15-20 mill. alene, men hva hjelper vel det. Man vinner ikke hvis man kjører sololøp. Det må være flere som deltar. Jeg har heller spilt i England. Så jeg er blitt rimelig proff på dette her.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Spiller dette spillet en gang iblant, men nå var det stusselig å se på tabellen, nest sist mens lag som Molde og Aalesund herjer tabellen, dette er vel en skam for Årets Supportere 2004, hjelp til å få FFK på topp igjen!
Jeg kunne godt ha spilt for 15-20 mill. alene, men hva hjelper vel det. Man vinner ikke hvis man kjører sololøp. Det må være flere som deltar. Jeg har heller spilt i England. Så jeg er blitt rimelig proff på dette her.
Bevis det
Jeg spiller nå, er amatør.
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Bevis det
Jeg spiller nå, er amatør.
Rekorden min er på nesten 25 mill. alene. Og hvis du tror at jeg gidder å gjøre det nå så tar du feil. Når jeg satte den rekorden så skrev jeg om det her inne. Det kan du bare spørre Costanza om. Han synes vel at jeg mase litt vel mye til tider om dette spillet.
Og nicket mitt var RUN eller run. Hvis du ser en av disse i serien i England så er det meg.
Les også hva jeg har skrevet under denne tråden på side 1 og 2.
Men jeg har jo vært fyringsvakt i tillegg så jeg kan vel trekke fra 10 min.
Jeg tror deg gjerne jeg Haugen:) Men hvorfor ikke spille kun hos ffk da? Om alle tenker sånn at man ikke klarer det alene så blir det selvfølgelig ikke noen seier, fotball er et lagspill vet du;) Det er da mer moro å vinne med FFK en et eller annet Engelsk lag er det ikke? Kom an, en for alle, alle for en:)
Hadde vi vært en 5-6 som spilte fast så hadde vi hvert seriemestere. Jeg ga meg så lenge det var bare jeg og " try " som spilte. Kok sammen flere så er jeg med å spiller jeg.
Se bare når jeg spilte den 1 timen, da var det bare jeg som spilte FFK, og det er ikke særlig givende.
Opprinnelig postet av bjorn
Kommer seg, kommer seg....
Det er langt igjen bjorn.
Det er for dårlig at jeg leder de fra Fredrikstad med så liten poengsum.
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914