Schei Lindbæk aktuell
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 30 jun 03, 01:28
leser på nettsidene til FB at Andre Schei Lindbæk er på vei til Fredrikstad... det hadde ikke vært dumt, selv om vi helst skulle hatt en raskere spiss...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lagt til: 30 jun 03, 01:46
Kluivert er forøvrig på billigsalg nå....
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 30 jun 03, 02:09
Tror vi kan glemme Lindbæk... Ryktene sier i alle fall at han har ville lønnskrav. I tillegg må vi slåss med minst 3 tippeligaklubber.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 30 jun 03, 10:19
Synes det var bra å lese i FB om at en sunn økonomi var viktig i FFK. Dermed klarer vi oss uten Schei Lindbæk hvis han skal ha en veldig fet lønn. Se bare åssen det går med Bryne og LSK...pengemangel og lønnskutt resulterer i fristilte spillere som igjen resulterer i et dårligere lag som igjen kan føre til dårlige kamper, tap, nedrykk osv...
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 30 jun 03, 12:10
Hva ska vi med Lindbæk når vi har Biffen :D
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 30 jun 03, 22:34
Mitt inntrykk er at han, uansett hvilken klubb han er i enten ønsker seg vekk, eller er ønsket vekk. Håper IKKE at FFK henter denne spilleren til klubben. Vi må ha en spiller som gir hjerte sitt sammen med underskrifta, som f.eks Ringeberg. Eks på unntak: Welton!
Macka fra start!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 30 jun 03, 22:57
Hvorfor skal vi bruke masse ressurser på å hente inn en spiss som i utgangspunktet ikke ser ut til å kunne utfylle Ringbergs mangler i tempo og teknikk? Jeg mener Eggen bør fortsatt konsentrere seg om komplementære egenskaper i de ulike leddene, og dermed gå for en spiss med hurtighet og tempo som kan true bakrommet i større grad enn Ringberg.
Regner med at Eggen har is i magen og ordner det.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 01 jul 03, 00:40
helt enig med costanza her, men nå som det har løsna for biffen er jeg ikke så sikker på om vi trenger noen ny spiss.... det som er verdt å merke seg er at biffen var mye bedre enn ringberg mot moss, og det synes jeg også han var i hele fjor....
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 01 jul 03, 14:05
Dersom vi skal gå for direkte opprykk må vi hente inn en ny spiss som holder tippeliga-standard... Lars-Petter gjør til dags dato ikke det, selv om han løfta seg mot Moss...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 01 jul 03, 14:06
Nå bekrefter jo Harry Hansen at Schei Lindbæk er aktuell da...se f-b.no...hadde vel ikke vært så dumt med han på laget?
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 01 jul 03, 14:12
Nei, Schei Lindbæk er jo en solid spiller, ikke no tvil om det! Men jeg kjenner ikke så mye til ham, er han rask, teknisk, sterk osv? Noen som vet no mer om han?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 01 jul 03, 20:16
Synes heller at dem skal ha litt is i magen jeg. Tror nok at Eggen har en plan for nye innkjøp, han har nok allerede bestemt seg for hvem han ønsker. Vi får bare håpe at de ikke selger skinnet før bjørnen er skutt...
Nå det er sagt, jeg håper inderlig ikke at de lar seg presse av RR til å handle inn kunn for å handle.
:ffk: :ffk: :ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Lagt til: 01 jul 03, 22:29
nei, nå må vi handle kvalitet og folk som passer inn på plassene, vi har ikke råd til å gjøre flere bomkjøp ala Welton Melo nå........
06/10/2024 22:02 | 2001f914