Hjælmen!!!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
jeg tror ikke jeg hadde tydd til vold hvis jeg hadde vært i den samme situasjonen.. jeg hadde sikkert reagert, men ikke kommet med knytta neve klar til å slå... så dypt synker jeg ikke.. da måtte jeg hvert veldig full hvertfall...
Knyttet neve...hmmm... når jeg tenker etter, så hadde jeg det, men overhodet ingen tanke om å slå!! Og hvertfall ikke korrupsjons kollega Roy A. Nilsen;) Helt sant!!!
Skulle bare få døm tell å snu! For det var mange som hoppet over gjerdet og da veit en aldri hva som hadde skjedd...
Vaktene gjorde aldri jobben sin og hadde ikke vaktene løpt etter meg, for å stoppe meg, hadde flaggløperane som sagt kommet forran Vingen!!
Så det var det som var hensikten, ikke lage bråk, men stoppe. Jeg var ganske irritert på det tidspunktet, så det kan virke for noen at jeg skulle ty tell vold!! Roy A. Nilsen hadde heller ingen intensjon tell å stoppe, derfor ble det fysisk kontakt! En enkel skulder takling!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
er jo ikke så rart i at det kom FFK-supportere bort til dere etter kampen da, når dere viser at dere er interesserte i å slåss, er det klart at enkelte vil vise at fredrikstads supportere ikke er noen pingler.... dette er det dere som må ta på deres kappe...
Mange kan ta sjølkritikk i denne situasjonen og jeg er gjerne den første som tar det!!
:ffk: :ffk: :ffk:
Opprinnelig postet av ajg
det jeg ikke skjønte var om du fikk igjen disse eskene (den episoden hvor han kastet den på deg) før eller etter kampen.....
Var før!!
hvis denne episoden skjedde før kampen, kan det vel ikke ha vært det som startet bråket etter kampen, som du skrev....
Roy A . her .. sånn at du vet det var det ikke meninge å provosere dere tenkte ikke på at dere sto der en gang jeg .. Jeg beklager dette på det sterkeste og takke for at du stoppa meg .. Snakkes i slutten av Juli vel ...
1 plass. 2005
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Hei Hjælmen
Roy A . her .. sånn at du vet det var det ikke meninge å provosere dere tenkte ikke på at dere sto der en gang jeg .. Jeg beklager dette på det sterkeste og takke for at du stoppa meg .. Snakkes i slutten av Juli vel ...
Det er helt ok!!
I slutten av Juli er det på`n igjen!
Vi får vel gå tell Dagbladet med noe nytt i år!! Vår vel ta ett og annet Espen Graff intervju ævv!!
Opprinnelig postet av ajg
ok da får vi bare legge denne episoden bak oss, vi får vel konkludere med at både plankehaugen, kråkevingen og vaktene må ta hver sin del av skylda... får håpe det ikke skjer noe sånt på melløs når vi kommer til høsten....
Detta er glømt nå!! MFK planlegger hvilke av svingene dere skal plasseres i alt, slik at det ikke skal skje noe tull!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Bortesupporterne på Melløs har nevnt at Melløs er den beste arenaen for bortesupportere!!
MFK forandra policy etter VIF kampen i fjor som linjemann vinka straffe etter at klanen begynte å pipe!! Noe som til og med ble støtten av NFF!!
Melløs er liksom vår hjemmebane, flere ganger har det blitt motsatt virkning!! Melløs har aldri vært noen frykta bortearena, derfor skal disse tiltaka settes igang!!
Blir for ikke når bortesupporterne har bedre plassær enn vårs!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914