Husk meg
Brukernavn
Passord

Hjælmen!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 jun 03, 02:10
hvor er du nå da, hjælmen??? så stor i kjeften for noen dager siden, nå føler du deg vel liten tenker jeg....

og jeg hørte at du var en av drittsekkene som hoppet ut på løpebanene og tydde tilvold mot ffk-supporterne bare fordi du ikke tåler å se et motstanderflagg når dere har tapt... dette er lavmål hjælmen, og det viser vel hvilket nivå supporterne i moss ligger på... dere har mye å ta tak i i denne kråkevingen deres.......

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 30 jun 03, 09:59
Det som virkelig er lavmål er jo at Plankehaugen løper frem foran Kråkevingen og vifter med flagga...dette er bare dumt og jeg håper inderlig ikke de apekattene som gjorde det får vifte med flagga igjen!

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til: 30 jun 03, 10:12
Hvis folk ikke er voksne nok til å tåle litt flaggvifting med flagg i andre farger enn sitt eget har dem et problem. Det blir som om hele 17.maitoget hadde hivi seg over den som evt. vifter med et svensk flagg, f.eks.

math

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 10:15
Nei, det gjør det ikke. Det står klart i forskriftene til NSA (Norsk Supporter Allianse) at man ikke skal provosere bortelagets supportere. Og det er jo akkurat det som blir resultatet ved at man vifter flagg foran dem etter et surt tap...

math

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 10:30
Jada, bra at NSA ivaretar rettighetene til folk som ikke kan oppføre seg. Voksne folk lar seg ikke provosere av et støkke rødt og hvitt tøy...

math

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 10:42
Nå er det vel ingen hemmelighet at enkelte medlemmer av forskjellige supporterklubber generelt sett ikke er så veldig smarte...og de lar seg derfor lettere provosere. Derfor må NSA sine regler følges...vi andre som har litt mer i hodet må derfor passe på de andre...akkurat som de gjør i barnehagen :)

math

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 10:49
sant sant

math

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 30 jun 03, 10:51
etter hva jeg har hørt så var visstnok de to med flaggene på vei mot sittetribunen. de valgte kanskje feil vei, og de har bedt om unnskyldning for dette. det er med andre ord ikke noe mer å bråke med :p

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 10:53
Alle kan gjøre feil så det går sikkert bra det...men det er lov å tenke før man handler...

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 30 jun 03, 10:55
jepp, men det er ikke alltid så lett når man er i gledesrus over å ha slått Moss :D

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 10:59
Nei, det er sant. Kjøper den. Tilgitt og glemt...så får vi håpe Kråkevingen kommer over det også ;)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 jun 03, 13:10
De gjorde jo ikke dette for å provosere supporterne i det hele tatt jo... intensjonen var å løpe rundt hele banen med flagga i gledesrusen for å få stemninga ennå bedre... mossingene burde ikke brydd seg med dette i det hele tatt, de skulle jo bare løpe forbi.. det er tross alt vår stadion... hadde de stoppet opp foran kråkevingen og stått å veivet, hadde jeg skjønt de bedre.....

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 14:55
Kort spørsmål ajg: Hvis klubben i ditt hjerte hadde driti seg fullstendig ut og blitt slått sønder og sammen av dens argeste konkurrent? Hadde ikke du også reagert slik noen i Kråkevingen gjorde? Det tror jeg du og mange andre hadde gjort...

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 30 jun 03, 15:14
Selv om jeg er enig i at det bør være en sperregrense i hodet på folk som hindrer voldtrussler (denne Hjælmen sprang mot dem med knytteneven klar) når det gjelder veiving med flagg eller annet tilsvarende, så burde de ikke ha løpt bort dit. Men det er vaktholdet som har skylda. De skal beskytte bortesupporterne og det gjorde de ikke der.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 15:16
Helt riktig...så da får vi håpe at vaktene skjønner dette og skjerper seg litt!

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 30 jun 03, 18:51
Lækken [3] 30.06.03 09:29 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Jeg stod på hovedtribunen og så det hele. Det er for det første idiotisk av dere løpe bort til skuffede MFK supportere. Det var kun for å provosere dem. For det andre var det en alvorlig glipp av vaktmannskapet å slippe det så langt. Og for det tredje VOLD AV VAKTENE??? Pøh det er det dummeste jeg har hørt. Han dytta dere rettmessig bort for å unngå bråk. Dere skulle vært lagt i jern og utestengt fra stadion. Makan til barnsligheter og provokasjon kan vi være foruten. Dette er min 20. sesong på tribunen på stadion og makan til tull (bortsett fra han i Julenissedrakt) har jeg aldri sett. Denslags oppførsel kan vi la Sparta Yankees ta seg av her i Østfold

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 19:02
Det er en tragisk gjeng som er ansatt i FFK!!

Jeg preka med Bjørn Bangstein på Mandag og fortalte jeg skulle ha med røyk og fikk klarsignal tell det, men ikke bluss!!

Jeg ble som forventa stoppet av 2 pensjonister med "vert" genser. Døm ringte Bjørn. Satt fra meg en eske UTENFOR stadion og henta eske 2. I god tro på at detta ordna seg da Bjørn kom.
Da jeg kom tellbake hadde en gammal kæll, med gule alkis tenner tatt, gått ut av stadion og tatt den ene esken. Bjørn var der og han sa han hadde preka med NFF representanten og beklaga at vi ikke kunne ha røyk. Mens vi preker går vakta ut å tar eske nr 2!! Jeg ber om å få de tellbake for å legge døm i bussen! "Nei, disse har jeg beslaglagt og de får du ikke tellbake", sa han.
Dette er et stort regelbrudd og kan politianmeldes, noe som ikke gjøre vel og merke.
Jeg ba han flere ganger komme ut med det og vakta hissa seg så opp at Bjørn Bangstein måtte roe han ned og be han levere døm tellbake!! Jeg fikk den første esken og sto å venta på den andre, da han kom med den kasta han den regelrett fra 1-2 meter hold i tryne på meg!! Da koka det!! Flere Mossinger eksploderte!! Denna alkis vakta ba 2 andre supportere roe seg ellers så kunne døm dra tell hælvette hjem igjen!!

Det var der det hele starta, denna alkis vakta, går med headsett og gul jakke som det står skrevet SONELEDER på ryggen!! Han bør fjernes fra bortesupporter seksjonen umiddelbart!!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 19:07
Høres ikke videre bra ut denna vakta nei...ta kontakt med klubben og si ifra da så får han sikkert beskjed om å oppføre seg litt!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 jun 03, 19:13
Viktig å huske at det er flere sider av samme sak... Vaktene kan ha en helt annen versjon, men de er jo ikke på forumet her. Greit å ha i bakhodet.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 30 jun 03, 20:00
Sant det!! Men nå har alle lært!! Så dere er hjertlige velkommen på Melløs!! Så får vi håpe på at det ikke blir noe tull da!! Så inntell det skal dere få låne tronen!!
Men husk; Det holder med at vi vinner 2-0, da vinner vi på bortemåls regelen:)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914