Topp 10 Postere!!
Synes det skinner igjennom at flere av de på topplista over ivrigste postere omtrent spammer forumet med innlegg for å beholde plassen på lista. Utrolig barnslig holdning...
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Hva er poenget med å være på den lista?
Er det noen form for gevinst?
:D
Er det noen form for gevinst?
:D
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Tror ikke noen har mål å toppe denne lista. Ser jo at Hjælmen er der, og så vidt jeg har forstått er han en Mossing, og har vel ingen interesse av å toppe denne lista. Tror det kun er av en meget stor interesse for FFK. Slik er det ivertfall for meg!
En ærlig FFK supporter!
Vi kunne fjernet hele boksen...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Turte nesten ikke svare her, da jeg ligger på den lista...sist riktignok. Kan være at noen "spammer" for å være på lista...ikke skjønner jeg hvorfor men. Håper de fleste, som meg, skriver mye innlegg her fordi vi er opptatt av hva som skjer i og rundt klubben og ikke for å komme på en betydningsløs liste. Men det er vel kanskje like greit å bare fjerne hele boksen, så slipper vi kanskje de tilfellene hvor folk poster flere innlegg etter hverandre etc...
bør kanskje være forsiktig med å si noe selv også, men jeg tror svært få gjør dette bevisst bare for å ligge på toppen... det er klart at noen innlegg er mer informative og gode enn andre, men de fleste tror jeg er fordi man er engasjert i FFK...
men er helt enig i at denne "lista" egentlig kunne blitt fjernet... er ingen vits i å ha den......
men er helt enig i at denne "lista" egentlig kunne blitt fjernet... er ingen vits i å ha den......
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Må inrømme at jeg, som mange andre som har svart på dette inlegget, ikke svarer kun for å få ett inlegg til!! For min del kan adim på denne sida fjerne hele "topp ti poster"-lista, hvis de ser på det som ett problem at noen spammer.. Jeg inrømmer gjerne at jeg svarer på så mange innlegg som jeg kan, men det er kun fordi jeg er engasjert.. Uansett, det foreligger jo ingen premiet til den som topper, så hvorfor krangle om det? Er vel ikke så prestisje å ligge der?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914