Husk meg
Brukernavn
Passord

Hærlig oppmøte idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 02 jul 03, 20:52
4100 tilskuere som gir lyd fra seg, og bakkær opp guttane på en regntung onsdag, i en periode med mange kamper, ja se det står det respekt av. Kaprer vi mange nok poeng mot Oslo Øst og Skeid så kan det bli smekk fullt mot Raufoss. Fredrikstadfolket værer en innspurt i 1.divisjon, med klimaks som bare "Hitshcokh" kunne regissert like bra. Uansett om vi rykker opp eller ikke, dette har vært en kjempedeilig sesong. Endelig er vi med i norsk toppfotball, og vi preger den!!!
:ffk:

---------------------------

Macka fra start!

Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 02 jul 03, 20:58
Det jo helt sinnsykt bra med folk i dag. Før kampen sa jeg det hadde vært bra med over 3000, men 4100 er jo helt konge. Jeg tør nesten ikke tenke på hvor mange det er som kommer til og ta turen til oslo til søndag men jeg kan garantere at snittet på hjemmekampene til oslo øst kommer til å gå betraktlig etter kampen. Så det er bare og møte opp folkens og heie guttane til nok en seier. Det blir jo nesten som hjemmebane det vettu.

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.

pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 02 jul 03, 21:06
det er helt enormt bra å ha over 4000 tilskuere på en 1 divisjons kamp midt i uka, være var heller ikke på sitt beste så det var nok mange som hørte på radion isteden

i hundre mot toppen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 jul 03, 21:07
En regntung onsdag i juli og 4100 tilskuere er meget bra ja - vitner om at flere og flere er i ferd med å bli mer eller mindre trofaste. Regner med at samtlige kommer tilbake også etter denne forestillingen :)

Ellers var det dårlig liv på tribunene frem til Hansens redusering. Plankehaugen gav lite lyd fra seg, men det blir ofte slik i motgang. Andre omgang - og etter kampslutt derimot er en annen historie ;)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jul 03, 22:43
Regner med at du gav bra med lyd fra deg da Costanza, og er skikkelig hes for å ha forsøkt å dra opp stemningen når vi lå under med 2-0. Viss det ikke er tilfelle bør man vel ikke nevne og klage på det:D:ffk:

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 jul 03, 23:01
Opprinnelig postet av djpete
Regner med at du gav bra med lyd fra deg da Costanza, og er skikkelig hes for å ha forsøkt å dra opp stemningen når vi lå under med 2-0. Viss det ikke er tilfelle bør man vel ikke nevne og klage på det:D:ffk:

Skjønte ikke helt resonnementet ditt her. Jeg bare påpekte at det var dårlig liv i store deler av første omgang - hvorvidt jeg lagde lyd eller ikke er da irrelevant. Men jeg kan godt fortelle deg at det gjorde jeg ikke, og jeg er vanligvis ikke den som lager mest liv heller. Det er jo nettopp de som ellers lager liv jeg savnet liv fra...skjønner?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 00:16
delvis enig med costanza her... plankehaugen var dårlige i dag, sang alt for lite.. de var jo en del i dag som hørtes relativt bra når de sang, men det ble for sjeldent... nå må vi slutta å være så medgangssupportere!!! hovedtribunen fortjener masse skryt i dag, har vel aldri vært bedre.. det var jo de som dro i gang resten av stadion også!!! veldig morro å stå på lange stå og høre på dere!!!

det jeg ikke er enig med deg i costanza er at du bør være med og lage liv du også.. alle på stadion har et felles ansvar for å lage god stemning, og selv om de du ikke forventer at skal gjøre det gjør det, så kan du godt være med å synge og skrike selv også.. det får garantert de rundt deg til å være med også...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 03, 17:32
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av djpete

Skjønte ikke helt resonnementet ditt her. Jeg bare påpekte at det var dårlig liv i store deler av første omgang - hvorvidt jeg lagde lyd eller ikke er da irrelevant. Men jeg kan godt fortelle deg at det gjorde jeg ikke, og jeg er vanligvis ikke den som lager mest liv heller. Det er jo nettopp de som ellers lager liv jeg savnet liv fra...skjønner?

Provoserer litt, men det er min ærlige mening ovenfor folk som klager, uten at jeg oppfatter deg dithen. Leverer man ikke stemmekonvolutt i september så kan man heller ikke klage på politikernes avgjørelser når de blir tatt. Man må være deltakende part, ikke stilltiende observatør for å komme med kritikk i denne sammenheng synes nå jeg.

Macka fra start!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914