Husk meg
Brukernavn
Passord

Oslo Øst Kampen - Oppvarming i Oslo?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 03 jul 03, 11:38
Nå var det jo hverdag i går da, og kampen gikk klokka 18. Hadde kanskje vært noen flere i Plankehaugen hvis kampstart hadde vært 19.00? Det er jo også en del medlemmer av Plankehaugen, meg selv inkludert, som pleier å være på sittetribunen under hjemmekampene...

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 jul 03, 12:21
Tilskuerrekorden er 15534 i 1956 mot Larvik Turn, så er det nevnt.
Til søndag bør det for første gang i historien bli over 1000 tilsk. på en Oslo Øst hjemmekamp.
Det skal vi fra Fredrikstad klare.
Jeg skal i hvertfall kjøre som et råskinn fra Balestrand i Sogn og Fjordane for å rekke kampen. Legge giftemål til slike bonderomantiske utkantstrøk skulle vært sraffbart. Faen, har dem aldri vært på Øra,eller?

---------------------------

Gøran Karlsen

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 12:22
Pratet også med et par av Klansmennene i går. Det er visstnok ferie i tippeligaen, så da spiller ikke Enga kamp. Dermed er det ikke umulig at vi Oslobeboere og de som har lyst til å ta en tur innover til Oslo litt tidlig kan møtes på Bohemen. Ingen som tar telefonen der så tidlig på dagen, så jeg må prøve igjen i ettermiddag. Er ikke en gang sikkert at døm har åpent så tidlig at vi kan dra dit. Bohemen er greit for de fleste å finne. Dessuten er det kort vei til T-banen. Men om døm ikke vil ha oss der, så må vi respektere det også.

Ellers så er jeg svært enig i at vi er altfor dårlige til å synge på dårlige resultater, inkludert uavgjort!!! Eneste kampen vi kan være 100% fornøyde med er bortekampen mot Raufoss. Festen i Lystlunden, Kristiansand Stadion, Høddvoll var heller ikke så ille. Hjemme mot Moss og Lillestrøm var det helt greit, men det er for dårlig når vi ikke synger mer enn det vi gjorde i går. Det er vi som skal dra i gang spelleræne når det går dårlig, ikke omvendt... Kan sikkert ta litt mer ansvar selv og dra i gang flere sanger, men det er fint om flere hjelper til med det. Synes du vi har for få sanger i bruk, så ta en titt på sangoversikten på plankehaugen.no. Skal prøve å få lagt ut et par sanger som har kommet til denne sesongen i løpet av helgen.

Håper på en diger Fredrikstadfest før under og etter kamp i Oslo!

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 12:23
Bohemen er et glitrende forslag. VIF spiller ikke på søndag, så det vil jo bli plass der. :)

Lars Thoresen

A-lagspiller

Lagt til: 03 jul 03, 12:33
Dessverre så ser det nå ut til at Bohemen ikke åpner før 1700 på søndag... Skal høre om de kan åpne tidligere, men jeg tviler siden jeg ikke kan garantere at det kommer femti supportere. Noen som har andre pubforslag? Idèmyldring nå folkens!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 12:53
kan ikke alle møtes på lambertseter sentre som jon sa da???

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 03, 12:55
sto disse klansmennene sammen med plankehaugen eller???

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 14:00
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Noen som har andre pubforslag? Idèmyldring nå folkens!

Kanskje Kilkenny? Ligger ikke så langt ifra Stortinget T-bane stasjon.
(Øvre slottsgate 20)

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 03 jul 03, 18:35
Hva blir det til? Kilkenny eller kjøpesenteret på Lambertseter?

-exit body, exit mind-

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 03, 23:11
lars thoresen og jon syversen - hvor er dere??? er noe bestemt??

Lars Thoresen

A-lagspiller

Lagt til: 04 jul 03, 21:19
Altså, problemet med Oslo på en søndag er at mange steder i sentrum har sommertid. Det vil si at de åpner sent! Bohemen åpner fem, noe som er for sent. Kilkenny åpner halv fem, noe som også er litt vel sent. Forsøkte et par andre steder i sentrum i kveld, og de åpnet fra seks og senere. Dermed er det fint om noen kan komme med ideer til hvor vi kan samles. Gjerne ring eller stikk innom og undersøk når de åpner... Flere av de stedene jeg sjekket hadde ikke en gang et skilt på utsiden som sa at de hadde sommeråpningstid, så det skal ikke være lett!

Idemyldring atter en gang:-)

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 jul 03, 21:38
Om det absolutt må være et sted de serverer øl, så kan jeg ikke tenke meg annet enn at de ihvertfall har åpent på en del av stedene langs Aker Brygge. Der pleier de å åpne ganske tidlig.

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 03, 22:32
hovedhensikten er vel å få tatt noen øl ja, i godt sosialt samvær...

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 04 jul 03, 22:44
Lompa (Olympen) i Grønnlandsleiret er et alternativ. Det er et superbrunt sted rimelig øl. Vanker mange slitne fok der, men gjør det noe? Merkelig hvis ikke de har oppe fra søndag formiddag, de tørste går dit på norran..Kort vei til T-banen. (Grønnland) Aker Brygge er for stivt, og dessuten sinnsyke ølpriser.
Tvers overfor Botsfengselet ligger det også to-tre ok puber.

Lars Thoresen

A-lagspiller

Lagt til: 05 jul 03, 13:25
Det er et sted som heter Stargate som ligger på toppen av Grønland T-banestasjon. Pratet nettopp med noen Fredrikstadfolk som har planer om å møtes der. Billig brunt tøysevann og uteservering er vel ikke så dumt? Jeg tror jeg tar meg en tur dit. Det er dessuten overveiende sannsynlig at de åpner tidlig:-) La oss gjøre Grønland rødt og hvitt. Forza rødhvitt!

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 05 jul 03, 13:38
Jepp; Stargate er et knall sted.

-exit body, exit mind-

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 jul 03, 13:59
Endret: 05 jul 03, 14:01
Tror aldri jeg har vært der før selv - ikke som jeg kan huske hvertfall... Har dog sjekket at øl`en koster 33,- så det er jo slett ikke verst...

Noen kommentarer om stedet fra nattguiden.no som kanskje beskriver stedet: :)

"Veldig grei plass å møte kompiser etter arbeid på en fredag (eller i fire tida på en lørdag). Grei knall. Men bestandig fullt. Selv i firetida om ettermiddagen. Det verste av alt er at det kommer damer og setter seg ned ved siden av deg (fordi det ikke er noen ledige plasser noen andre steder)"

"Billig øl og sure bartendere.Skikkelige klovner et par av de som jobber der. Uansett grei plass for å ta et par øl før man drar videre. Man blir jo liksom ikke her hele kvelden :-)"

"Ble kasta ut der fra for å snakke for høyt!!!!!!"

"Ølen på det stedet her er det verste jeg har smakt. Lurer på om Ali bak disken fyller opp fatet hver gang han må en tur på do."

"Knudsen og Ludviksen på Jukeboxxxen er jo alltid en vinner! Prøv Ringnes Eagle i baren! Øl for tøffe gutter og jenter!"

"Jeg elsker plassen - masse bra babes og billig øl. En uslåelig kombinasjon! Go to Gate!! "

Dette er vel helt i blinken ja, men drar nok direkte til kampen selv...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914