Husk meg
Brukernavn
Passord

Stakkars Oslo Øst

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 13:20
Tror ikke moralen er på topp i Oslo Øst for tiden.
Ser i Aftenposten at tre spillere muligens forsvinner og treneren også truer med å gå.

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article.jhtml?articleID=576816

Som supportere skal man jo ikke heie på motstanderene, men kanskje vi skal gå for litt fair-play på tribunene på Søndag?

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 03 jul 03, 13:29
Man skal aldri undervurdere lag som opplever det Oslo Øst gjør nå. Romerike Fotball begynte å vinne kamper etter å ha vært igjennom tilsvarende i fjor.

---------------------------

-exit body, exit mind-

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

hva mener du med fair-play på tribunene da jon???

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Det hadde vært fint om det kunne bli sånn...men jeg vet ikke. Er altid en del folk som benytter enhver anledning til å håne motstanderen istedetfor å støtte eget lag. Ingen vits i å sparke noen som ligger nede, er min oppfordring!

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 13:55
Opprinnelig postet av ajg
hva mener du med fair-play på tribunene da jon???

Tja, vi behøver ihvertfall ikke å legge bredsiden til med hets. F.eks. piping under lagpresentasjon.
Men igjen, vi er der for å heie på FFK, ikke lambertseterkarene.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 14:53
Å slenge småmynt på indre bane og be døm plukke opp lønna si er et ypperlig eksempel på hva vi ikke bør gjøre. Enkelte elsker også å slenge all mulig dritt uavhengig av motstander. Når noen skriker "dildohue" til dommeren mer enn tyve ganger i løpet av en kamp, så vil jeg kalle det lite konstruktivt. Hva slags stemning hadde det blitt på kampene våre hvis Plankehaugen skulle stått og sunget "dommerjævel" tyve-tredve ganger hver kamp? Eller "Vi har en dommer med øyne blå...." Skaper kun dårlig steming og blir lite virkningsfullt. Sier ikke at ingen bør skrike noe til dommeren eller motspillere, men litt måtehold hadde gjort seg. Hvorfor ikke bruke denne energien på å starte litt mer konstruktive sanger som alle kan være med på? Og som ikke minst er med på å hjelpe guttæne på banen. Spelleræne blir neppe noe mindre frustrerte av at vi understreker at en dommer er dårlig. Det er akkurat da døm trenger glad sang fra tribunen!

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 03 jul 03, 15:31
Hør hør...

Fasen

FFK for alltid!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914