Kanskje å tro på julenissen...
...men det skader jo ikke å prøve. Trond Andersen er ikke ønsket av Rosenborg lenger og i Wimbledon får han ikke lønn...er vel lite trolig at en landslagsspiller er interessert i å spille for FFK, men Harry Hansen kunne jo kanskje kostet på seg en telefonsamtale?
må igjen spørre hva vi skal med en sånn type spiller.. er vel best som stopper eller defensivt anker på midtbanen, og det er vel ikke akkurat der vi trenger forsterkninger!!! vi kan ikke hente spillere pga. navnet, vi må hente de som passer inn og de vi trenger!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Trodde han hadde vært brukt noe som høyrekant også jeg...men da husker jeg kanskje dårlig. Hvis han kun er midtstopper/defensiv midtbane er jeg helt enig, da klarer vi oss uten.
Han er kun midtstopper eller defensiv midtbane ja, Pk. Fullstendig enig i at det er feil spillertype i forhold til hva vi trenger, når markedet ellers kryr av bosman-spillere med ferdigheter i posisjoner vi har mer bruk for. Jeg finner hvertfall mange interessante spillertyper både på oversikten over bosmanspillere i Eliteserien og Allsvenskan - spillere det også bør være realistisk å knytte seg til.
Tror uansett det er urealistisk at en som spiller fast for landslaget (ikke at jeg skjønner det men) vil gå til en norsk 1. divisjonsklubb.
Tror uansett det er urealistisk at en som spiller fast for landslaget (ikke at jeg skjønner det men) vil gå til en norsk 1. divisjonsklubb.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Liker ikke Trond Andersen (som fotballspiller), håper ikke han blir aktuell for ffk, selv om han er landslagsspiller... Det er heller ikke på den plassen vi trenger folk.. Jeg er veldig spent på hvem som er den andre storfisken, noen som har noen tips?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914