Husk meg
Brukernavn
Passord

Lars Bakkerud aktuell for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 jul 03, 16:45
Hvorfor er det ingen som kommer med noen kommentarer om han?
Demokraten skriver: Etter det de kjenner til , kan Helsingborg-spilleren Lars Bakkerud være mannen FFK ser for seg på høyre kanten.
Spilleren kommer fra Helsingborg i Alsvenskan, hvor han har spilt siden 1999. Han slett med en del skader i fjor. men spilte glimrende i 2001.
I år har han spilt 9 kamper i Alsvenskan og scoret ett mål.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 jul 03, 17:13
hm, dette var nytt for meg... Har du en link til artikkelen? Evt. noe mer informasjon om spilleren?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 03, 17:35
Lars Bakkerud er jo et kjent navn for de av oss som har fulgt norsk toppfotball i noen år. Bakkerud var jo av de spillerne i landet man forventet skulle bli skikkelig stor, men mye pga skader så gikk det aldri sånn.

Bakkerud er en teknisk skolert midtbanespiller, med godt rykk, gode pasninger og offensiv tankegang. Kan bli noe "lett".

Bakkerud spilte seg i sin tid fast inn på et meget godt Brann-lag og var der i mange sesonger. Spilte i Brann samtidig med nåværende FFK-spiller Roger Helland, så kanskje det har noe å si i forhold til eventuelt FFK-spill for Bakkerud også? Har også vært proff i Hellas, nærmere bestemt Panionios FC, hvor det ble en del kluss med lønninger osv. Dermed bar turen til Allsvenskan og Helsingborg - som ble trenet av Åge Hareide da (mener jeg).

Brann har jo vært nevnt mange ganger i forhold til Bakkerud den siste tiden, og med 5-6 sesonger i Bergen er han en populær spiller der. Men nå virker det som Brann konsentrere seg om andre spillere...

+ med Bakkerud:
Merritert, har rutinen vi trenger i evt. Eliteserie, god teknisk, offensiv midtbanespiller som kan score mål, slår gode pasninger.

- med Bakkerud:
Er 32 år og ikke akkurat fremtiden. Er han den typen spiller vi trenger? Har slitt mye med skader. Hva med motivasjonen?

Vi venter og ser...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 jul 03, 17:35
Demokraten har ikke lagt ut linken på nettet.
i følge demokraten står det at han er:
Han er en teknisk, passningssterk spiller som kan gjøre de uvetende saker. Dersom han blir helt skadefri og i toppslag kan han bli en svært nyttig tilvekst for for FFK.
Han har spilt 108 kamper Helsingborg

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 07 jul 03, 18:13
Tviler ikke på at Bakkerud er en god spiller...men er det egentlig noe lurt på satse på en 32 år gammel spiller med mange skader bak seg i karrieren?

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 07 jul 03, 23:25
Enig med deg Pk, muligens litt for gammel til at han skal bli en av de to store innkjøpa, men får vi han som "bonus" er jeg fornøyd :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 03, 23:32
patriot44: FFK har vel ikke garantert to storkjøp - du får det til å virke sånn.

Og vi henter inn Bakkerud så blir det definitivt ingen "bonus" - han blir nok ikke noen billig spiller. Vil vel påstå at han er en "storfisk" for å bruke det uttrykket jeg også.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 07 jul 03, 23:42
hmmm... lovte de ikke to spillere da? Dersom vi vant de to kampene (eller tok 4 poeng var det vel?) Trodde det jeg, men mulig jeg tok feil... Håper bare ikke Bakkerud er en av de store i så fall, om du skjønner :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

powerplay

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jul 03

Lagt til: 07 jul 03, 23:59
Blir ikke rykter her inne slettet. Jeg skrev noe av det samme forrige uke og da ble det slettet.

powerplay

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 08 jul 03, 00:23
Endret: 08 jul 03, 00:23
Opprinnelig postet av powerplay
Blir ikke rykter her inne slettet. Jeg skrev noe av det samme forrige uke og da ble det slettet.

Du skrev noe om Bakkerud ja, det skal du ha! Kanskje var det mer i det du skrev enn vi først trodde, men "rykter" som blir bekreftet fra en kilde (les: Demokraten i dette tilfellet) lar vi være.

Ditt innlegg virket litt for mye ren, vill fantasi, men kanskje det hadde mer rot i virkeligheten enn vi ante.

Uansett; Du er velkommen tilbake for å komme med flere spekulasjoner, HVIS (og bare hvis) det har rot i virkeligheten.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 jul 03, 01:08
Eggen uttalte at de ville hente inn FLERE nye spillere... det vil si mer enn en..

har ikke den store kjennskapen til bakkerud, noen som vet noe mer om han, er han en typisk ving som kan utfordre og slå gode innlegg??? er han en mann som kan gå rett inn på høyrekanten???

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914