Husk meg
Brukernavn
Passord

thomas breivik aktuell

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 jul 03, 13:04
leser på fredrikstadfk.no at Bodø/glimts thomas breivik er aktuell for høyrevingen i FFK, og at han nå er å trener med laget.... dette stiller jeg meg svært kritisk til, vi må da hente bedre spillere når vi først skal kjøpe!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 09 jul 03, 01:20
:cool:Kanskje en idé for deg å lese hele artikkelen? Samtalene med FFK er helt uforpliktende. Mannen ønsker tydeligvis å flytte sørover...

Stadion på FMV!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jul 03, 01:34
men harry sier jo at dette er veldig interessant, og at han absolutt er aktuell til å forsterke høyresiden... kan vel ikke akkurat kalles noen storfisk, og hvis det er han vi henter som ny høyreving blir jeg utrolig skuffa...

uansett hvor aktuell han er eller ikke, skjønner jeg ikke hvorfor FFK gidder å vurdere han i det hele tatt...

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 jul 03, 16:57
Opprinnelig postet av ajg
men harry sier jo at dette er veldig interessant, og at han absolutt er aktuell til å forsterke høyresiden... kan vel ikke akkurat kalles noen storfisk, og hvis det er han vi henter som ny høyreving blir jeg utrolig skuffa...

uansett hvor aktuell han er eller ikke, skjønner jeg ikke hvorfor FFK gidder å vurdere han i det hele tatt...

La nå gutten få lov til å prestere litt da mann. Skjerp deg!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 jul 03, 17:04
Dette er blant annet å lese om Breivik på nett fra Glimt-tiden:

"Hurtig og teknisk god. Stort potensiale som vil realiseres med mer erfaring. Ses på som en sterk utfordrer til å kapre høyre backplass."

Jeg har dog vært i snakk med en Glimt-tilhenger og han kunne hvertfall slå fast at Breivik definitivt ikke holdt Eliteserienivå, og han klarte aldri å spille seg til plass for Glimt. Med andre ord stiller han i omtrent samme klasse som Vebjørn Hagen. Personlig føler jeg heller ikke at vi bør prioritere et ubeskrevet blad av en høyreback/midtbane all den tid vi besitter krefter som Cwartek, Helland, Pettersen og Watson. Skal vi ha noe her så bør det være en offensiv midtbanespiller/ving - en spiller ala Stian Johnsen f.eks. bare at han er høyrebeint...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

thomkat

A-lagspiller

Lagt til: 09 jul 03, 17:08
Det er jo mange faktorer som spiller inn her. Men det som er et poeng er vel at Eggen og co synes han virker bra, og de skal vel ikke betale millionvis av kroner for ham vel?

Tror han kan styrke laget, skape litt mer kamp om plassa osv.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 09 jul 03, 17:45
Ajg, hvorfor så negativ til at ffk kjøper spillere som ikke kommer til å gå rett inn på førstelaget? De må jo kjøpe spillere som kan utvikle seg og skape kamp om plassene, slik at hele laget vil heve seg! :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

thomkat

A-lagspiller

Lagt til: 09 jul 03, 18:43
Helt enig patriot!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jul 03, 16:43
I følge Radio Fredrikstad blir han ikke tilbudt kontrakt

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 03, 19:50
det var godt å høre.. fint at eggen viser seg som en fornuftig herremann nok en gang... vi må nok hente noe bedre ja...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914