Siffertips mot skeid
hvordan tror dere det går mot skeid til søndag???
jeg tipper 2-1 til FFK..
jeg tipper 2-1 til FFK..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Skeid er gode dem. Så spiller dem på hjemmebane. Men jeg mener vi fortsatt er bedre, og favoritter.
2-0 til Fredrikstad, og guttame spiller bra!
2-0 til Fredrikstad, og guttame spiller bra!
Ære være plankebyen!
Jeg er redd det blir 1-1 eller et annet uavgjort-resultat. Håper jo selvfølgelig på seier.
Aaah. Skeid spiller tungt, og er et vanskelig lag å spille mot. Som så mange andre lag i årets 1. div har de et kompakt forsvar. Uansett. Men Ringberg putter i hvert fall ett må, og da bør det bli 2-0 til slutt fro FFK!
Tror vi kan glemme noen festaften. Men at FFK kan hente noen poeng, det har jeg stor tro på. FFK må nok heve seg et hakk fra Oslo Øst kampen. Jeg går for 2-0, men det er vel stor fare for at Skeid kan skåre.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
tror det blir 4 - 2 til fredrikstad jeg :ffk:
1 plass. 2005
Jeg ser det er flere som har gjettet 2-0 til guttane og jeg tror jeg forholder meg til det jeg og..:ffk::ffk:
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Jeg håper guttane fortsetter effektivitenen, men stenger bak, og tror derfor på 3-0 seier til ffk :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ser ut til at ingen klarte å gjette dette resultatet... :-(
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914