Husk meg
Brukernavn
Passord

Andrè Schei Lindbæk på Radio Fredrikstad kl 1615

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 jul 03, 15:58
Spennende å se hvilke inntrykk han sitter inne med

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 08 jul 03, 16:12
:ffk:ok. Jeg skrur på radion

Funk1

A-lagspiller

Lagt til: 08 jul 03, 16:12
:ffk:He, he. Har ventet lenge nå på svar i denne saken, men meningen var selvfølgelig å bruke denne

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 08 jul 03, 16:25
Hadde satt stor pris på om noen kunne skrive litt kort om hva han sa på radioen...er på jobb og får ikke hørt på radioen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 jul 03, 16:28
Han sa at FFK var høyaktuelt, at han synes det er fint her osv. Ser i det hele tatt positivt ut. Morsomt at han beskrev seg selv som fotballspiller identisk med de kvalitetene Ringberg har: "God i lufta, målfarlig og evnen til å være på rett sted til rett tid..."

Les også mer her på ffksupporter.net, har akkurat oppdatert litt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Funk1

A-lagspiller

Lagt til: 08 jul 03, 16:53
:ffk:Tja, Dette ser unektelig ganske lyst ut. Ifølge saken Costanza har skrevet på forsiden vil Linbæk bli i Fred til i morra, og da har han ikke tid til noen tur til Viking før Hansen sin deadline løper ut. Ergo: Det ser ut som om Lindbæk kommer til å være i byen samme dag som avgjørelsen skal falle. Det ville han vel neppe vært hvis han hadde bestemt seg for Viking!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 jul 03, 17:00
jeg tror han nå kommer til å velge FFK, men jeg har blandede følelser når det gjelder han som ny mann på laget... som han også beskrev selv, er han helt lik ringberg i spillestil, dvs at vi kan glemme alt spill i bakrom fra nå av...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 03, 17:04
Han er nok hvertfall noe raskere enn Ringberg, og kan nok til en viss grad true bakrommet. Dessuten er det ikke noen regel som sier at to omtrent like spillertyper vil fungere dårlig sammen. Jeg har fortsatt et håp om at Stian Johnsen får ny tillit på venstrekanten igjen; han er en spiller som definitivt kan true bakrommet, og det jobbes jo med en lignende spiller på høyresiden også. Viktig også å ha kantspillere som kan komme til dødlinjen å slå presise innlegg foran mål slik at vi får utnyttet luftstyrken til det eventuelt nye radarparet...

Funk1

A-lagspiller

Lagt til: 08 jul 03, 17:21
Noen som kjenner Lindbæk fra før..utover at han har vært toppscorer i Molde i en god sessong, og putta mot Real.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 03, 17:27
Kjenner han? Nei, ikke annet enn gjennom tv-ruta, han har jo vært en profil i Eliteserien før - og jeg følger jo med der...

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 08 jul 03, 17:31
Linbæk spilte jo stort i Molde for noen sesonger siden. Det var etter at han hadde putta en del mål for Skeid at Molde fikk opp øynene for ham. I Molde fortsatte han med å skåre mål, men det sies at han misstrivdes i byen.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 jul 03, 17:17
Hvorfor gikk det skeis i Spania? Er det noen som vet hvorfor?

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 09 jul 03, 17:41
Er vel ingen spesiell grunn til det, men noen stor suksess ble han vel ikke... Han fikk det rett og slett ikke til, men grunnen er vel ikke no annen enn at han ikke spilte godt nok :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914