Kanskje Welton`s dag til Søndan?
Alle som så Hamkam kampen husker vel hvordan han Felix Ademola klarte å sette preg på kampen i bare de ti minuttene han spilte.
Noen meninger om Welton`s store dag.
;)
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Så kan Welton komme inn for den av dem som har spilt dårligst. Antaglig begynner de å bli litt slitne etter 60-65 min.
Ringberg bør ikke tas av banen med mindre han er skadet eller syk, trenger vel neppe forklare hvorfor jeg mener det?
Jeg mener Welton Melo er bedre enn Lars Petter Hansen bare han får litt tid, men tror nok at Hansen starter - men Melo får nok sjansen han også. Er ekstremt tøft å spille mot Skeids stopperpar, Anders Jacobsen og Erik Noppi er ikke akkurat smågutter...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
1 plass. 2005
Opprinnelig postet av ffkerkonge
syns at eggen bør legge opp til en ny variant jeg med Ringberg og Melo på topp og L-P som offangsiv midt .. tror det hadde gjort laget mer farlige .. men kan jo hende det gjør at det kommer inn enda fler baklengs også da .. så vet ikke jeg .. får vel prøve det når vi er klare for opprykk hehe :ffk:
Da tror jeg heller at Rinberg burde vært offangsiv midtbane spiller.
1 plass. 2005
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
jeg foreslår (som jeg har gjort mange ganger i år) og starte med welton på høyreving, tror han passer veldig godt på vingen bare han får litt til på seg.....
..dersom eggen ikke vil ha han der, og må velge å ha bare 2 av de 3 spissene på banen, er jeg helt enig i at lars p og markus bør starte, også bytte inn welton halvveis ut i andre omgang ca...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914