Klagingen på Vebjørn på tribunen
Nå for det være nok "dritt" slenging fra dere eldre menesken på tribunen som ikke klarer å la væra å slenge med leppa .. syns det er feil å hakke på en spiller .. Vebjørn er god han bare han får litt mer tid så kommer han seg ...
Dere heier på hele laget ikke på ti av spillerne så HOLD OPP :ffk::ffk:
Elleve Rød og Hvite kællær ut på banen tælær
Dere heier på hele laget ikke på ti av spillerne så HOLD OPP :ffk::ffk:
Elleve Rød og Hvite kællær ut på banen tælær
---------------------------
1 plass. 2005
Noe sier meg at vi har hatt denne diskusjonen før?! Jeg syns klaginga på Vebjørn har blitt mindre i de siste kampene. Nettopp fordi han har spilt bedre. Det vil alltid være noen som syter. Snakk med døm.
jeg og flere mede meg sa til dem men de er jo helt skrudd i hodet og det er de som er over 50 som er værst ...
1 plass. 2005
Jeg er enig. Mot oslo-øst så pep folk når han slo et dårlig frispark. Er det noe Vebjørn trenger, så er det støtte fra publikum. Han har fått nok pepper i det siste.
Synes det bare er lavmål og pipe mot egne spillere.
Synes det bare er lavmål og pipe mot egne spillere.
Ære være plankebyen!
for meg virker det ikke som han har det som skal til for å være en spiller på et så høyt nivå.. han mangler flere grunnleggende ferdigheter, det er greit nok, men han spiller også helt uten humør og selvtillitt kan det virke som.. jeg ser det på hele han at han er redd og bare gleder seg til kampen er ferdig...
det er klart det er frustrerende å ha slike spillere på laget, men det beste vi som publikum kan gjøre er å støtte han 100%, selv om det kan være vanskelig noen ganger....
det er klart det er frustrerende å ha slike spillere på laget, men det beste vi som publikum kan gjøre er å støtte han 100%, selv om det kan være vanskelig noen ganger....
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Av en eller annen merkelig grunn så tror jeg at spillerne spiller mye bedre hvis de har selvtillitt og humør? Hvorfor ikke støtte spillerne slik at de får det? Dermed blir de bedre, også Hagen!
Tror nok at publikum i Fredrikstad er litt vel kresne. Var selv i Oslo på søndagen, og jeg synes det er lavmål av supporterne "å bue" når en spiller på eget lag ikke helt får det til å klaffe. Vebjørn er jo et menneske som alle vi andre, og han presterer ingen ting hvis han ikke får oppbakking og støtte. Eggen må nesten stå for støtta, men vi på tribunen ¨må stå for oppbakkingen.
Så det Så
:ffk::ffk::ffk:
Så det Så
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914