Husk meg
Brukernavn
Passord

Velkommen til Oslo !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Skeidokse

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jul 03

Lagt til: 09 jul 03, 12:00
Skeidoksene ønsker alle FFK-supportere velkommen til Oslo og Voldsløkka.
Skeidoksenes stampub er åpen for bortesupportere, den heter Lincoln og ligger i Vogtsgate 43 på Torshov.

Men hvis dere blir flere busslass kan det bli vanskelig med både plass og parkering her. Da vil jeg anbefale Peppes i Nydalen som har stor uteservering og bra parkeringsmuligheter for buss(er). Her ligger også en tippekiosk hvis dere skal satse noe på oddsen i siste liten. Den ligger nærme Voldsløkka og har adresse Nydalsveien 36 .

mvh
Tore T

www.skeidoksene.com

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 09 jul 03, 12:59
Takk for bra informasjon, Skeidokse!!
regner med at det kommer 3 busser med supportere fra fredrikstad (2 fra plankehaugen og 1 fra red beavers), i tillegg til at mange kjører bil innover selv.. kommer nok til sammen ca. 1000 FFK-supportere...

til plankehaugen: da regner jeg med at vi kjører innom et av disse stedene før kampen og varmer opp litt!!!! :)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 09 jul 03, 14:16
Ellers så er Sagene Lunchbar et sted for guder. Det stedet får gamle Canbusdoon til å ligne på seilerkroa på Hankø både hva klientell og utseende gjelder.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 jul 03, 16:47
Tror vi kan håpe på en 1200 FFK mennesker til søndag. Håper været blir bra og at FFK tar hjem alle poengene.

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914