FFK bør krevet ett svar
Synes at FFK bør krevet ett svar fra Andrè, trodde ikke klubben lekte butikk man kan bare ikke holde på slik med en spiller, endrer frister fra det ene til andre.
Nei krev svar og bli ferdig med hele greia, det finnes vel andre spillere på markedet
Nei krev svar og bli ferdig med hele greia, det finnes vel andre spillere på markedet
:-) Tror bare vi er usedvanlig utolmodige. På vikings hjemmesider eller i stavangerpressen er de ikke i nærheten av det vi opplever på det som er av hjemmesider og avsier med FFK innhold. Og nå har avisene ved flere uttalelser nærmest sagt at han allerede har signert. Men en frist må man etterhvert ha, synes bare ikke vi har ventet noe unaturlig lenge så langt.
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
FB må nok ta sin del av skylden ved å skrive artikler som mer eller mindre sier at vi kan forvente underskriften hans i morgen hver dag - og de presterer jo allerede å skrive at han er FFK-spiller...
Men jeg begynner også å gå lei av saken, men som Harry Hansen sa på radioen akkurat; man forventer et svar i løpet av kvelden eller i morgen formiddag. Men det høres underlig ut at denne svarfristen som ble presentert fra FFKs hold idag fremstår som ukjent for Lindbæk og hans agent Jacobsen, ifølge sistnevnte. Jeg konfronterte Lindbæk selv med denne fristen i går ettermiddag, og da svarte han at det ikke ville være noe problem å bestemme seg innen det. Men vi får nå se...
Men jeg begynner også å gå lei av saken, men som Harry Hansen sa på radioen akkurat; man forventer et svar i løpet av kvelden eller i morgen formiddag. Men det høres underlig ut at denne svarfristen som ble presentert fra FFKs hold idag fremstår som ukjent for Lindbæk og hans agent Jacobsen, ifølge sistnevnte. Jeg konfronterte Lindbæk selv med denne fristen i går ettermiddag, og da svarte han at det ikke ville være noe problem å bestemme seg innen det. Men vi får nå se...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Synes FB opptrer unektelig klønete i denne saken. Gjett hvem som får lang nese??
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Helt enig Thomkat, tullete å skrive at han blir ffk-spiller i dag, for det blir han jo ikke... Har ikke mista helt troen på at vi får ham, selv om jeg syns han burde bestemme seg snart...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Tror vel at han trenerer saken litt selv også. Mistenker at han er i Stavanger i dag. Vil vel sjekke forholda der også?
Han skal til Stavanger i morra tror jeg... Ja, er jo forsåvidt forståelig at han vil sjekke hvordan forholda er der også, må jo få lov til det... Vi får bare krysse fingra og håpe på at han kommer til oss :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Da var det avgjort. Fy f.......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914