Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkort!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 10 jul 03, 09:56
Ifm Lindbæk-overgangen surfet jeg innom Vikings hjemmeside og fant følgende priser for sesongkort:

Sesongkort, øvre del: 1650,-
Sesongkort, nedre del: 1430,-

FFK har følgende priser:
Sesongkort, øvre del: 2000,-
Sesongkort, nedre del: 1500,-

Lurer på hvor mye FFK kommer til å ta hvis vi evt. rykker opp i eliten....:confused:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 10 jul 03, 10:28
Godt poeng. Her bør vi være litt på vakt. greit at klubben skal tjene penger, men vi skal ikke ha hovedtribuna full av pengesterke folk som ikke gidder å gå på alle kampene.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 10 jul 03, 12:35
For det første: Det er to lag mer i 1.div en i tippeligaen. FFK-kortet koster bare 7 kr. mer pr. kamp enn på Viking stadion.

Jeg tror ikke vi skal klage på bilettprisene på Stadion. Det er ikke noe vits i spare 30 kroner når du får et mye dårligere lag. Med 4000 i snitt på 15 kamper blir +30 kroner pr. kamp: 1.800.000 kr. Som burde være nok til 2-3 rimelig gode spillere. Istedenfor det motsatte (moss, lillestrøm etc.) som sliter voldsomt og ikke har råd til noen spillere i det hele tatt!

Vi må også huske at dersom FFK rykker opp i Tippeligaen, så vil vi det utløse en markedsverdi på sponsorsiden som få andre klubber kan matche.

Betal dine inngangspenger med glede, det gjør ihvertfall jeg!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 10 jul 03, 13:09
Fett for deg det. Jeg syns sesongkortet er dyrt nok som det er. Jeg sier ikke at man skal skru ned prisen, men heller ikke skru den opp. Og at markedsveriden for FFK øker er ikke noe argument for å skvise mer penger ut av supporterene. Tvert i mot. Da vil man få flere bein å stå på.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 10 jul 03, 13:15
Funk1. Det var akkurat det jeg mente, den høye bilettprisen (1.div tatt i betrakning) skal hjelpe FFK til å få kloa i flere sponsorpenger, slik at det ikke blir dyrere til neste år (tar det for gitt at vi rykker opp i år!)

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 10 jul 03, 14:38
Uansett er sesongkort-prisen på stadion noe høy....

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 10 jul 03, 14:54
Ahh...liker ikke når folk snakker om opprykk....da går det ofte til hælvete...det er lenge igjen av sessongen og litt tidlig å snakke om hvor mye et sess.kort vil koste i tippeliagen neste år.....

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914