Eggen vraket Christian Petersen i 2002
Er dette muligens ett panikk kjøp, siden han vil ha han tilbake
Petersen på vei bort fra MFK?
Christian Petersen har fått signaler fra Moss FK om at han kan se seg om etter en ny klubb.
Til tross for at Christian Petersen har to år igjen av kontrakten sin med Moss FK kan ting tyde på at han er på vei bort fra klubben.
– Det er muligens noen ting på gang, bekreftet Christian Petersen etter gårsdagens trening i Østfoldhallen.
– Jeg forhører meg litt rundt i andre klubber, la han til.
Etter det Moss Avis erfarer har Moss Fotballklubb gitt Petersen beskjed om at han kan se seg om etter en annen arbeidsgiver. Dette bekrefter også Petersen.
Har to år igjen
– Ja, jeg har fått de signalene, men synes kanskje at det var litt vel sent å komme med dem nå. Jeg burde fått beskjed på et tidligere tidspunkt. Det synes nå i hvertfall jeg, forklarer Petersen.
– Moss har åpnet for at jeg kan flytte på meg, men jeg har to år igjen av kontrakten min og forhaster meg ikke for å finne en ny klubb. Jeg hopper ikke på en sjanse uten å vite at det er til det beste for min egen del, forklarer han videre.
Prat i nær fremtid
– Hvilke klubber er du i kontakt med?
– Jeg har ikke kommet så langt i denne prosessen og jeg har ingen agent som arbeider for meg, men jeg skal prate med noen klubber i nær fremtid, svarer Petersen ærlig.
– Er det elite- og 1- divisjonsklubber i Norge?
– Det er snakk om 1. divisjonsklubber, bekrefter Petersen.
Hvilke klubber det eventuelt kan være snakk om vil han imidlertid ikke si noe som helst om.
– Nei, men det er naturlig at det eventuelt blir klubber her på Østlandet. Jeg studerer i Oslo og vil ikke flytte på meg, forklarer han videre.
Mye usikkert
– Jeg føler at det er mye som er usikkert akkurat nå, og det hele kan fort ende med at jeg blir værende i Moss Fotballklubb. Men nå har jeg i hvertfall fått beskjed om at jeg kan se meg om etter en annen klubb og da vil jeg selvsagt gjøre det, fortsetter han.
– I første omgang vil jeg forhøre meg litt rundt, hva resultatet vil bli er det alt for tidlig å si noe om. Dette er tross alt ferskt for meg også, avslutter Christian Petersen.
Sist endret: 16. Januar 2002 09:40
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
jeg tror også at dette er et panikk-kjøp, og at dette ikke vil forsterke FFK i det hele tatt... håpløst av eggen å hente petersen istedenfor schei lindbæk..
Hehe, håper du ikke mener det seriøst. Tror nok neppe Eggen henter Petersen i stedet for Lindbæk. Forhandlingene med Petersen startet jo før saken med Lindbæk var avklart. Kan ikke se på Petersen som en erstatter for Lindbæk. Petersen har jo også spilt midtbane for Oslo Øst i det siste. Uansett så tror jeg at Petersen kan være med på å øke konkurransen om plassene på laget, og det er bare sunt.
Nytter ikke å fly rundt i dette forumet og bare klage slik som du gjør nå. Det hele blir rett og slett for dumt.
FFK forsøker å skaffe inn klassespillere ala Lindbæk, men når skal du forstå at FFK ikke er en europeisk toppklubb? FFK er ikke en norsk toppklubb engang!
Det er faktisk ikke bare å peke på alle spillerne man vil ha, så kommer de løpende. Gode spillere får man ikke på utsalg på supermarkedet, men FFK forsøker i alle fall.
For å sitere en mossing: "Når FFK legger seg ut og forsøker å skaffe slike spillere, så kommer de til å lykkes før eller siden".
Hvordan kan du komme og si at "det er håpløst av eggen å hente petersen i stedenfor schei lindbæk"?
Han FORSØKTE å hente Lindbøk, men FFK var ikke interessant nok verken sportslig eller økonomisk. La nå Eggen & co gjøre jobben sin.
Ikke kom her og nevn spisser som Tobias Grahn engang. FFK må bygge seg opp for toppfotballen før vi kan snakke om å hente norske og skandinaviske toppspisser hit.
Ta deg sammen!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
man kan ikke være så trangsynt at man ikke stiller forventninger når eggen selv går ut i vg og sier at han skal hente inn to storfisker i løpet av sommeren...
det må da være lov å være kritisk her, er man ikke det blir det heller aldri gode diskusjoner...
men som sagt, jeg skal ta meg sjøl i nakken og ikke være så negativ og klagende...
men jeg synes fortsatt at det ikke er noen vits i å hente petersen til ffk, men vi får vente å se når han kommer/om han kommer...
Vi vil ha spillere med urealisert potensiale, som Eggen kan utløse!
Frode
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Harry Hansen har sagt at FFK vil fortsette å lete etter forsterkinger av Linbæks kaliber. Ergo er ikke Petersen erstatning for Lindbæk.
de kan jo mene det selv om ikke vi synes det...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914