Husk meg
Brukernavn
Passord

Tobias Grahn???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 10 jul 03, 20:48
Hva med å hente Grahn til FFK?? leste nettopp på VGnett at han nå skal selges fra vålerenga til billigpris!!! kunne jo vært et glimrende alternativ både som spissmakker til ringberg og på høyreving, dessuten passerspillestilen hans inn i ffk, samtidig som vi jo har et par svensker her fra før også.....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 jul 03, 20:52
Grahn til FFK? Tviler nok sterkt på at klubben kommer til å hoste opp 3-4mill for en spiss, med tanke på det bosman-markedet vi har i dag. Og i tillegg så tviler jeg sterkt på at Grahn vil til ffk.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 jul 03, 20:52
Han har nok høyere ambisjoner enn som så. Han er jo en av Eliteseriens aller beste fotballspillere, men har dessverre holdninger som få andre... Vålerenga betalte i sin tid 1 million Euro for ham, men pga håpløs oppførsel fra svensken og det at han ønsker seg til en større klubb (vekk fra norge) så vil de kvitte seg med han så fort som mulig.

Er nok ikke aktuelt for FFK dette heller, ajg :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 10 jul 03, 20:57
1) Grahn er altfor god til å spille i 1. divisjon og han har nok planer om å spille på et mye høyere nivå.

2) Han virker som en selvopptatt drittsekk (unnskyld uttrykket) som ikke tenker på andre enn seg selv.

Grahn hadde sikkert klart å ødelegge hele spillergruppa, uteblitt fra trening, kranglet med treneren etc...

Konklusjon: Takk, men nei takk!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 10 jul 03, 20:57
Endret: 10 jul 03, 20:59
enig i den Constanza og PK. En grinær med furteholdning trenger vi ikke.. Er neppe aktuell åkke som

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 10 jul 03, 22:43
Uansett er han helt uaktuell, vi kan bare glemme å tenke tanken...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 jul 03, 01:00
regnet med at dette kom til å sette igang stor debatt, men når det gjelder disiplinproblemene hans, tror jeg rekdal må ta en god del av skylden for det.. jeg hadde ikke taklet å ha rekdal som manager heller.. aldri blid, alltid sur og egentlig en skikkelig drittsekk... tror eggen hadde fått skikk på han, så det ser jeg ikke som noe problem..

mulig han ikke vil selv, men jeg synes det er verdt å prøve - virker som en del av dere ikke helt skjønner at vi har blitt et toppidrettslag, men fortsatt tror at ffk driver breddeidrett... hvis hvis terje høyli m.fl. vil, har de ingen problemer med å dra fram 3 mill...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 11 jul 03, 12:39
Tror heller FFK skal satse på spillere med fortid a`la Risholt og Helland: Meget gode spillere med manglende tillit hos sine trenere. Eggen har jo vist seg som en mester som spillerutvikler og motivator. Risholt gikk fra Start-vrak til FFKs nest mest viktige spiller. Det samme gjelder Helland. En veldig god spiller som ikke fikk spilletid i Tippeligaen, men som har fått ny vår under Eggen.

Det er mye bedre enn å hente inn en spiller som er for god for 1.div og egentlig bare er ute etter penger.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914