Skeid - FFK 4-0
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK knuser ALL motstand!! :)
Moderator: Noe sier meg at du mener 23.15, Jørn? :)
Jørn W. Andersen
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
hørte også folk som snakka om at alle FFK-spillerne skulle ha svær fest etter kampen, og at det må ta noe av skylda.. ble snakket om at man aldri vinner kamper når man skal på fest etterpå.......
Noen ganger serverer du så mye tull at jeg får litt vondt inni meg...
Men en ting skal du ha, forsvaret i dag var helt håpløst, og har Vebjørn fått mye pepper tidligere, så er det Jørgen sin tur til å få høre noen sannhetens ord i dag, den mannen var skyld i minst to av målene, han spilte jo som om han bar på ei håndveske... Det er lov til å bruke kroppen i taklingene, og det er lov til å holde seg på beina...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Funk1
Skulle FFK i tillegg få skade på Ringberg, trur jeg vi vil se ut som et middelmådig lag i 1. div.
Ehhh, det var vel et middelmådig 1.div lag som spilte mot Skeid igår, var det ikke??
Men frykt ikke, vi tok "høst"-sesongens "Altakamp" mot Skeid istedenfor Alta, det er mye mindre ydmykende enn å ha gitt bunnlaget brorparten av poengene + 25% av målene.
Vi tar 6 strake seiere nå legger oss komfortabelt på 2.plass. Christianb Petersen blir en suksess sammen med Ringberg og tilsammen scorer de 30 mål på resten av kampene. Eggen hadde "planlagt" tapet mot Skeid for å tenne laget før høsten og vise Høili at vi trenger spillere for å ha en stall som tåler litt skader og karantener.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914