Husk meg
Brukernavn
Passord

Skeid - FFK 4-0

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 jul 03, 19:47
Godt det er ferie...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 13 jul 03, 20:01
Det var en stygg smell :|

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


jwillya

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 2

Lagt til: 13 jul 03, 21:08
Endret: 13 jul 03, 21:13
Skjønner ikke helt hva som skjedde... Men det er i allefall ikke 1. divisjonsnivå. Det skal bli spennende å se TV bildene på TV Østfold 13:15 i kveld...:mad:

Moderator: Noe sier meg at du mener 23.15, Jørn? :)

---------------------------

Jørn W. Andersen


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 13 jul 03, 22:37
Like greit at det er ferie nå, ffk har mangla innsats i de to siste kampene, og kampen i dag var rett og slett horribel... Vi får satse på at guttane drar masse poeng til høsten, det er tross alt bare tre poeng opp til kvalik... La oss se litt positivt på det :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jul 03, 22:45
FFK var rett og slett elendige, mildt sagt... totalt fraværende innsats, en bakre firer som aldri har vært mer usikker (spesielt etter at tor måtte ut), og verst av alt; en midtbane som ikke fungerte overhode.. risholt tok som vanlig tak,de andre får ikke ståkarakter en gang... også dritt lei av å se alle de lange ballene som motstanderen vinner lett i lufta, for så å vinne 2.ballen etterpå fordi midtbanen ikke flytter etter... nå er det jammen godt det er ferie ja... hørte også folk som snakka om at alle FFK-spillerne skulle ha svær fest etter kampen, og at det må ta noe av skylda.. ble snakket om at man aldri vinner kamper når man skal på fest etterpå.......

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 jul 03, 08:11
Opprinnelig postet av ajg
hørte også folk som snakka om at alle FFK-spillerne skulle ha svær fest etter kampen, og at det må ta noe av skylda.. ble snakket om at man aldri vinner kamper når man skal på fest etterpå.......


Noen ganger serverer du så mye tull at jeg får litt vondt inni meg...

Men en ting skal du ha, forsvaret i dag var helt håpløst, og har Vebjørn fått mye pepper tidligere, så er det Jørgen sin tur til å få høre noen sannhetens ord i dag, den mannen var skyld i minst to av målene, han spilte jo som om han bar på ei håndveske... Det er lov til å bruke kroppen i taklingene, og det er lov til å holde seg på beina...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 14 jul 03, 09:28
Dette viser bare hvor skadeutsatt FFK er. All honør til Sandefjord som har syv skader og likevel vinner kamper. Med radarparet Tore og Trondsen ute, sliter forsvaret. Skulle FFK i tillegg få skade på Ringberg, trur jeg vi vil se ut som et middelmådig lag i 1. div.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 jul 03, 13:46
Opprinnelig postet av Funk1
Skulle FFK i tillegg få skade på Ringberg, trur jeg vi vil se ut som et middelmådig lag i 1. div.

Ehhh, det var vel et middelmådig 1.div lag som spilte mot Skeid igår, var det ikke??

Men frykt ikke, vi tok "høst"-sesongens "Altakamp" mot Skeid istedenfor Alta, det er mye mindre ydmykende enn å ha gitt bunnlaget brorparten av poengene + 25% av målene.

Vi tar 6 strake seiere nå legger oss komfortabelt på 2.plass. Christianb Petersen blir en suksess sammen med Ringberg og tilsammen scorer de 30 mål på resten av kampene. Eggen hadde "planlagt" tapet mot Skeid for å tenne laget før høsten og vise Høili at vi trenger spillere for å ha en stall som tåler litt skader og karantener.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914