Stor forskjell på Skeid og FFK idag.....
ok takk, holters... er helt enig i at LP har bevist i år at han ikke er god nok, men jeg fikk det ikke til å stemme at han var så god også mot god motstand i fjor.. virket som han kunne gjøre så vondt han ville med alle i fjor... derfor syns jeg det er rart at han har blitt så dårlig og tafatt i år, men det er kanskje som du sier holters, at han hadde et par gode dager, men at over tid ikke er god nok....
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
En ting har i alle fall jeg erfart fra årets 1. divisjon. Det finnes sinnssykt mange gode stoppere, men Norge strør ikke rundt seg med gode spisser. (Eller verden generelt).
Zuma (i alle fall en slik TYPE spiller) hos FCK må være den perfekte spissmakkeren til Ringberg. Teknisk elegant, kreativt og muligheten til å utrette ting på egen hånd.
Synd slike spillere sikkert tjener mer enn hele FFK-laget til sammen. :)
Zuma (i alle fall en slik TYPE spiller) hos FCK må være den perfekte spissmakkeren til Ringberg. Teknisk elegant, kreativt og muligheten til å utrette ting på egen hånd.
Synd slike spillere sikkert tjener mer enn hele FFK-laget til sammen. :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Melo viste seg fra en meget positiv side i kveld da, får håpe han fortsetter å spille sånn nå som varmen har kommet :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Men det gjorde jaggu Lars Petter Hansen også.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ja, og det klager jeg ikke på :D Digg om vi kunne spilt med Melo på midten til høsten, virker som det kan fungere bra, selv om det kanskje er litt tidlig å si det etter en kamp...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
For øvrig vil jeg benytte anledningen til å rose Plankehaugen! De var jævlig bra mot Skeid! Holdt det gående til siste slutt! Sånn skal det være! Noe helt annet enn Alta tidligere i år. Da var det nesten pinlig å ha dem på tribunen, fordi døm begynte å gå før kampen var over.
Ja, det skal de ha for... Støtt laget uansett hvordan det går!! :ffk:
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914