Noe for FFK?
Nei, keeperplassen er det ikke farlig med så lenge Sørlie ikke blir langtidsskadd.
Selv om jeg mistenker at Rino har gått på samme "feltarbeid for keepere"-skole som André Andersen...
Selv om jeg mistenker at Rino har gått på samme "feltarbeid for keepere"-skole som André Andersen...
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Hadde vel kanskje ikke vært så dumt med ny keeper etter å ha sett hvor elendig Sørlie er til å sette igang spillet. Når han har dagen er han kjempegod, forstå meg rett, men når det gjelder å kaste/sparke ut ballen og sette igang treffer han motspillere eller regelrett bommer gang på gang noe som igjen er å gi bort gratis sjanser til motstanderen. Slikt taper man fort fotballkamper av...
Sikre kilder har vel allerede nevnt at Arason skal være på vei til skotske Hearts? Uansett, Arason til norsk 1. divisjon? Den ble minst like drøy som Tobias Grahn for min del men..
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Enig i det, men så var det da heller ikke Arason spesielt jeg mente, men en bedre/mer stabil keeper på generellt grunnlag.
Jeg svarte vel egentlig på åpningsinnlegget, men er heller ikke enig i at vi trenger å se etter ny keeper med det første. Tror fortsatt at Sørlie vil kunne utvikle seg. På streken er han god, og han har stor autoritet i feltet - gjør noen feil av og til som kan lukes bort, samt har en del ukloke utkast/utspark. Men faktum er at Sørlie er den mest komplette keeperen jeg har sett i FFK-drakt på de 12-13 sesongene jeg har vært på stadion.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
keeperplassen trengs ikke å forsterkes.. vi har to keepere med tippeligaerfaring som begge holder høyt nivå.. steinar hadde jo noen syke redninger mot skeid også!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Costanza
Men faktum er at Sørlie er den mest komplette keeperen jeg har sett i FFK-drakt på de 12-13 sesongene jeg har vært på stadion.
Og akkurat det skremmer meg, og ikke så rent lite heller. Sa allerede i innledningen av sesongen at Sørlie er god, men dersom FFK får muligheten til Eliteseriespill i løpet av de nærmeste årene, så MÅ de handle inn en bedre keeper.
Hadde den noe tvilsomme gleden av å stå nærmest på linje med Sørlie mot Skeid, og hadde jeg hatt mer hår på hodet, så hadde jeg vært hårløs. Neida, var vel ikke så ille, men han gjør ufattelig mye rart, og når han først prøver å dirigere spillerne, så blir det bare vas, nei han trenger å trene litt på den biten også...
Uansett, synes FFK har gjort en godkjent vårsesong, sett bort i fra to kamper, og ønsker dem lykke til i høst...
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914