Hvordan går det med Tore P
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 14 jul 03, 17:35
Noen som vet noe om han?
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 14 jul 03, 17:38
Det siste var vel at han var klar til høstsesongen og etter å ha sett gårsdagens oppgjør mot Skeid så trengs han virkelig. Makan til markeringssvikt og elendig forsvar skal du lete lenge etter...Skeid spillerne fikk gå akkurat som de ville med ballen og komme i skuddposisjon uten at noen av FFK spillerne prøvde å gå i beina på dem.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 14 jul 03, 17:42
Tore P tar det vel forhåpentligvis med ro i sommer slik at han skal prøve seg i august når fotballen sparkes i gang igjen. Har vel ingen garanti for at det går bra, men vi regner vel med det nå...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 15 jul 03, 00:53
det trenger vi nå!! jørgen var rett så dårlig mot skeid at det egentlig bør medføre å bli satt ut av laget uansett om han blir klar eller ikke...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 15 jul 03, 11:22
Opprinnelig postet av ajg
jørgen var rett så dårlig mot skeid at det egentlig bør medføre å bli satt ut av laget uansett om han blir klar eller ikke...
kanskje å trekke det litt langt, synes ikke at vi skal dømme Jørgen for hardt, men at han var horribel mot Skeid, det er jeg helt enig i... Men jeg tror nok at det var flere faktorer som spilte inn den ettermiddagen...
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 29 apr 03
Lagt til: 15 jul 03, 11:41
Lurer egentlig på hvorfor Tore P begynte å spille 2 uker etter diagnosen var satt. Jeg har aldri hørt om noen som har blitt friske av kyssesyken så fort og mulighetene for å bli sykere er store ved høy fysisk aktivitet.
Han ser jo rimelig frisk ut når han sykler rundt i byen så jeg er sikker på at han er tilbake i august dersom han har lyst. Og det trenger vi...
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 15 jul 03, 15:27
At man spiller en møkkakamp betyr vel faen ikke at han skal rett ut av laget vel!! Værste jeg har hørt.
Jørgen har vært MEGET god denne vårsesongen og jeg tør påstå at han har vært en av nøkkelspillerne i (S)Tore P sitt fravær!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 17 jul 03, 19:53
Ryktene vil ha det til at han skal spille
kamp 28. juli mot Sarpsborg, noe også Christian Petersen skal
Den kampen kan kanskje trekke noen 1000 med Tore P tilbake og Christian Petersen sin første kamp?????
Lagt til: 17 jul 03, 23:28
jeg skal hvertfall dit!!!!!
Ble medlem: 26 jun 03
Lagt til: 18 jul 03, 10:14
La oss nå se hva som skjer når han legger litt tyngde i treninga. Kyssesyken er ikke noe å spøke med...
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 18 jul 03, 13:42
Han skal spille kampen mot Sarpsborg, regner han i hvertfall med.. Uansett tror jeg nok vi får se han mot Raufoss når serien starter igjen. Får bare håpe at han da er ferdig med sykdommen for godt, og at han ikke får enda et tilbakeslag...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Lagt til: 21 jul 03, 17:48
tror nok ganske sikkert at tore kommer til å starte sammen med jørgen mot raufoss, siden tor er suspendert...
Lagt til: 21 jul 03, 17:56
Ja, hadde nok starta uansett da... REgner med at Jørgen hadde blitt flytta ut mot høyre og Vebjørn ut...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Lagt til: 21 jul 03, 18:00
har du egentlig peiling på FFK og fotball i det hele tatt patriot44?? jørgen mot høyre og vebjørn ut??
da måtte man i tilfelle flyttet jørgen over på VENSTRE, og vebjørn ut!!!
Czwartek innehar høyrebacken vettu!
Lagt til: 21 jul 03, 20:40
Ja, seff... Bare en skrivefeil, om man kan kalle det det... Vet jo seff at Czwartek har full kontroll på høyra, mente venstre.. Jørgen spilte jo det før, så da går det nok greit å spille der nok også, skulle man tro..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Lagt til: 21 jul 03, 20:53
Jørgen Pettersen har vel aldri imponert på venstreback.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 21 jul 03, 21:05
Som Costanza sier... Jørgen Pettersen har vel aldri imponert på venstreback, og spilte ikke akkurat godt der i fjor.
Spiller ikke Jørgen midtstopper, så blir han å finne på benken. Både Stian Johnsen, Vebjørn Hagen og til og med Olof Watson er bedre alternativer til venstrebacken.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lagt til: 21 jul 03, 21:32
Må legge til at Jørgen først begynte å imponere meg stort nå i høst, og etter det har jeg ikke sett han på venstresiden, ikke det jeg kan huske i hvertfall... Kan hende dere har rett, men det er mulig han kan gjøre det bra der... Det er vel forsåvidt opp til Eggen å avgjøre.. :ffk:
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Lagt til: 21 jul 03, 23:35
han ble satt ut som venstreback i en av bortekampene, men husker ikke hvilken... var vel for full..hehe..
Lagt til: 22 jul 03, 11:07
Endret: 22 jul 03, 11:08
Og likevell påstår du at jeg har totalt mangel for fotballkunnskap når jeg forslo han som, venstreback :p Bare tuller jeg..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
06/10/2024 22:02 | 2001f914