forslag til lag mot københavn..
steinar
bjørnar
jørgen
markus
vebjørn
watson
miran (petersen hvis han blir klar)
risholt
stjerna
welton
lars petter
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Miran
Jørgen
Vebjørn
Watson
Welton
Bjørnar
Risholt
Stjerna
Lars Petter
Ringberg
Hvis Peteresen er klar må de selfølgelig gjøres plass til ham.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Melo må spille hele kampen og virkelig få mulighet til å vise om han har vilje nok.
Det kuleste i kampen blir jo "kampen-i-kampen" mellom Risholt og Myggen. Jeg tipper Risholt viser seg fra sin mest fandenivoldske side på onsdag og får gult kort etter en beinhard tackling på Myggen.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
med ffk til champions league!
Welton Roger Håkan Jeton
Lars Petter Marcus
*keeperplassen blir ikke nevnt...
Ser ut til at jeg var hakket vassere en deg agj... du hadde Bjørnar på back det hadde ikke jeg. Men jeg hadde Vebjørn som stopper, Oluf som back, Melo som kant, og Ringberg på topp.
:rolleyes::rolleyes:
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av knut
mot rbk i fjor ble marcus satt inn som midtstopper etter å ha først blitt byttet ut en periode. jeg synes han kunne fått en sjangse fra start av også, men det blir det jo i følge jørgen p ikke no av. han kommer forresten til å putte 2 i morra. 2-2.
Nettopp, og hvis du var på kampen husker du vel at det ikke var no suksess?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
var dette noen konkurranse da?? jeg bare tok ut det laget jeg ville brukt... det henger da ikke sammen med hva eggen tar ut det...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914