Christian Petersen til FFK!!
Opprinnelig postet av ajg
Her har FFK lovt supporterne 2 storfisker; og hva er det vi får; en juniorspiller fra moss og en halvdårlig spiller (som ble dumpa i moss) fra nedrykkslaget oslo øst.....
har vi plutselig ikke penger å handle for eller hva er det for noe som skjer???
Dette er ikke blant de to tenkte storfiskene... Det må du da skjønne?
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
det blir spennende å se hva som skjer i løpet av sommeren....
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ja, så absolutt :ffk:
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Opprinnelig postet av patriot44
Uansett tror jeg ikke vi kommer til å høre no nytt om overganger fra Harry Hansen før han har signaturen på papiret... Tror han har lært, for å si det sånn...
Jeg kan skjønne denne mentaliteten noe, men uansett synes jeg det også er litt "unødvendig". Alle spillere har agenter, og de ringer tross alt rundt til alle mulige klubber uansett.
Klubber med ambisjoner er stort sett ute etter de samme spillerne, og jeg tror vi får høre navn så fort det er noen andre klubber med i jakten på den og den spillleren.
Uansett får vi bare vente og se.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Joda, vi får nok høre navna litt før signaturen er klar, men jeg vil tro at FFK kommer til å være litt mer forsiktigeg i framtiden, og ikke være villige til å hale ut en overgang slik de gjorde med Schei Lindbæk...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Uansett så har spiller agenter, så konkurransen blir nok ikke mindre hard, men de slipper alt oppstyret fra media og suppportere slik du hadde rundt Lindbæk-saken.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914